Pracownik administracyjny do działu współpracy...
Opole, ul. Wrocławska 62
Opole, ul. Wrocławska 62
Dyrektor Agencji
Opole
Opole
Konsultant Finansowy
Opole
Opole
Specjalista ds. BHP i P.POŻ
Opole
Opole
Regionalny Koordynator Windykacji_Opole
Opole
Opole
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta znającego j. rosyjski/ukraiński oraz polski szukającego stabilnego zatrudnienia i gotowego wzbogacić firmę TimeTax swoim zaangażowaniem i optymizmem przez dłuższy, a nawet długi czas. Jeżeli ważna jest dla Ciebie atmosfera w pracy to warto żebyś rozważył propozycję TimeTax.
Jeżeli chcesz poznać nasz zespół i przekonać się jak kompetentni i sympatyczni ludzie go tworzą nie zwlekaj, pomogą Ci oni rozwijać swoje umiejętności i wejść w nowe obowiązki (a z czasem wspiąć się na kolejne szczeble struktury organizacji), którymi będzie:
• obsługa klienta stacjonarnego w biurze przy ul. Niemodlińskiej w Opolu, w tym sprzedaż usług firmy – rozliczeń podatku z Polski i Niemiec oraz usług dodatkowych, jednak daleko tej pracy do pracy akwizytora,
• telefoniczną i mailową obsługą klienta rosyjsko/ukraińsko-języcznego– odpowiadasz na pytania klientów dot. usług oraz statusu ich spraw.
Od 2006 r. TimeTax pomaga rozliczać podatki z zagranicy: Niemiec, Holandii, Belgii i 4 innych krajów. Time2work pozwoli Ci znaleźć pracę wśród specjalistów, którzy od lat zrealizowali już tysiące rozliczeń, właśnie te osoby przedstawią Ci szczegóły usług, obsługę systemu i wszystko to co na Twoim stanowisku będzie ważne.
Wymagania:
• znajomość j. polskiego na poziomie min. dobrym
• znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego
• umiejętność obsługi klienta: pośredniej i bezpośredniej,
• posiadanie zdolności interpersonalnych,
• umiejętność dobrej organizacji pracy,
• praktyczna znajomość pakietu MS Office w zakresie Word i Excel,
• umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i informacji,
• poważne traktowanie obowiązków służbowych,
Docenimy dodatkowo:
• jeśli zależy Ci na stałej pracy,
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Oferujemy Ci
• stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,
• pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych,
• pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
• kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do pełnienia obowiązków,
• współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
• program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
• atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
• pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespole,
• nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,
• atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.
Wysokość podstawy Twojego wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego, jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej aplikacji.
Jeżeli chcesz poznać nasz zespół i przekonać się jak kompetentni i sympatyczni ludzie go tworzą nie zwlekaj, pomogą Ci oni rozwijać swoje umiejętności i wejść w nowe obowiązki (a z czasem wspiąć się na kolejne szczeble struktury organizacji), którymi będzie:
• obsługa klienta stacjonarnego w biurze przy ul. Niemodlińskiej w Opolu, w tym sprzedaż usług firmy – rozliczeń podatku z Polski i Niemiec oraz usług dodatkowych, jednak daleko tej pracy do pracy akwizytora,
• telefoniczną i mailową obsługą klienta rosyjsko/ukraińsko-języcznego– odpowiadasz na pytania klientów dot. usług oraz statusu ich spraw.
Od 2006 r. TimeTax pomaga rozliczać podatki z zagranicy: Niemiec, Holandii, Belgii i 4 innych krajów. Time2work pozwoli Ci znaleźć pracę wśród specjalistów, którzy od lat zrealizowali już tysiące rozliczeń, właśnie te osoby przedstawią Ci szczegóły usług, obsługę systemu i wszystko to co na Twoim stanowisku będzie ważne.
Wymagania:
• znajomość j. polskiego na poziomie min. dobrym
• znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego
• umiejętność obsługi klienta: pośredniej i bezpośredniej,
• posiadanie zdolności interpersonalnych,
• umiejętność dobrej organizacji pracy,
• praktyczna znajomość pakietu MS Office w zakresie Word i Excel,
• umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i informacji,
• poważne traktowanie obowiązków służbowych,
Docenimy dodatkowo:
• jeśli zależy Ci na stałej pracy,
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Oferujemy Ci
• stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,
• pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych,
• pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
• kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do pełnienia obowiązków,
• współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
• program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
• atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
• pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespole,
• nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,
• atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.
Wysokość podstawy Twojego wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego, jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej aplikacji.