Recepcjonistka / Recepcjonista
Zakopane, ul. Zamoyskiego 23
Zakopane, ul. Zamoyskiego 23
Kucharz
Głuchów (pow. łódzki wschodni, gm. Tuszyn)
Głuchów (pow. łódzki wschodni, gm. Tuszyn)
Pracownik administracyjno-biurowy
Łódź
Łódź
Recepcjonistka / Recepcjonista
Łódź
Łódź
Piekarz
Koluszki
Koluszki
Opis stanowiska:
• Kompleksowa obsługa recepcji
• Bezpośrednia obsługa gości ( prezentowanie oferty obiektu, meldowanie i wymeldowywanie gości, udzielanie wszelkich informacji, obsługa gości w trakcie pobytu itp. )
• Rozliczanie usług ( uzgadnianie, przygotowywanie i wystawianie faktur za usługi),
• Przyjmowanie rozmów telefonicznych
• Prowadzenie korespondencji e-mailowej
• Obsługa korespondencji pocztowej wychodzącej i przychodzącej
• Sporządzanie raportów sprzedażowych i kasowych
• Kontrola czystości pokoi hotelowych
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonisty
• Znajomość profesjonalnych standardów obsługi klienta
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
• Duża samodzielność, łatwość uczenia się i rozwiązywania problemów
• Biegła znajomość obsługi komputera i programów MS Office
• Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (mile widziane)
• Wysoka kultura osobista i pewność siebie
• Dyspozycyjność
• Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Prosimy w CV o dopisanie aktualnej treści klauzuli - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodną z RODO.
• Kompleksowa obsługa recepcji
• Bezpośrednia obsługa gości ( prezentowanie oferty obiektu, meldowanie i wymeldowywanie gości, udzielanie wszelkich informacji, obsługa gości w trakcie pobytu itp. )
• Rozliczanie usług ( uzgadnianie, przygotowywanie i wystawianie faktur za usługi),
• Przyjmowanie rozmów telefonicznych
• Prowadzenie korespondencji e-mailowej
• Obsługa korespondencji pocztowej wychodzącej i przychodzącej
• Sporządzanie raportów sprzedażowych i kasowych
• Kontrola czystości pokoi hotelowych
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonisty
• Znajomość profesjonalnych standardów obsługi klienta
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
• Duża samodzielność, łatwość uczenia się i rozwiązywania problemów
• Biegła znajomość obsługi komputera i programów MS Office
• Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (mile widziane)
• Wysoka kultura osobista i pewność siebie
• Dyspozycyjność
• Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Prosimy w CV o dopisanie aktualnej treści klauzuli - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodną z RODO.