Niemcy
Poznań
Warszawa
Warszawa
Warszawa
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej (PANSA) zarządza przestrzenią powietrzną w Polsce. Zapewniamy płynność ruchu lotniczego oraz niezawodność infrastruktury lotniczej. Kontrolerzy Ruchu Lotniczego czuwają nad lotami setek tysięcy pasażerów każdego dnia.
Bezpieczeństwo pozostaje naszym najważniejszym celem.
W PANSA tworzymy zespół profesjonalistów, którzy łączą wiedzę, doświadczenie i pasję, aby każdego dnia podnosić standardy naszej pracy. Stawiamy na innowacyjność technologii. Inwestujemy w rozwój i dobrostan naszych pracowników, oferując szkolenia, dostęp do zaawansowanych technologii oraz możliwość udziału w międzynarodowych projektach.
Dołączając do nas, stajesz się częścią organizacji, która ma realny wpływ na rozwój lotnictwa w Polsce i na świecie.
Zapraszamy do wspólnego kształtowania przyszłości lotnictwa!
Czym będziesz się zajmować?
- Kwalifikowanie kosztów pod względem CIT i VAT, nadzór nad prawidłowym księgowaniem dokumentów zakupowych i sprzedażowych
- Koordynowanie przygotowania i przekazywania deklaracji podatkowych (VAT, CIT, WHT, PCC, PON) oraz ich księgowanie
- Prowadzenie rejestrów VAT oraz przygotowanie i wysyłka plików JPK_VAT do urzędów skarbowych
- Sporządzanie kalkulacji podatku CIT
- Tworzenie planów amortyzacji aktywów finansowych z dotacji – zarówno dla celów rachunkowych, jak i podatkowych
- Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i wdrażanie ich w organizacji.(m.in.KSeF, JPK_CIT)
- Wsparcie merytoryczne zespołu oraz współpraca z doradcami podatkowymi i prawnymi
- Opiniowanie umów pod kątem podatkowym
- Pisanie opinii podatkowych w zakresie zdarzeń/transakcji teraźniejszych lub przyszłych
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (np. biegli rewidenci, urzędy skarbowe) oraz komórkami wewnętrznymi Agencji
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe o kierunkach Rachunkowość/Podatki/Finanse/Prawo
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe
- Znajomość przepisów podatkowych w szczególności VAT i CIT
- Praktyczna znajomość zasad Ustawy o Rachunkowości, MSR/MSSF
- Umiejętność opiniowania umów handlowych i znajomość rozliczania dotacji
- Dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji MS Excel i MS Word
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość i dokładność
- Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- Uprawnienia doradcy podatkowego lub w trakcie ich nabywania
- Znajomość systemu Oracle
Co oferujemy naszym pracownikom?
- Umowa o pracę
- Godziny pracy: elastyczny start (7-9)
- Po wdrożeniu możliwość okazjonalnej pracy zdalnej do 2 dni w tygodniu
- Pracę w kilkuosobowym zespole
- Merytoryczne wsparcie na każdym etapie wdrożenia
- Bogaty pakiet medyczny w Luxmed (w tym stomatologię)
- Pakiet Multisport
- Możliwość korzystania z Ośrodka Sportu znajdującego się na terenie Agencji
- Dyżury lekarza w przychodni znajdującej się w naszej siedzibie
- Bezpłatny parking dla pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dofinansowanie do biletów do kina, teatru, na koncerty dla pracowników i członków rodziny
- Dofinansowanie do edukacji dzieci
- Dofinansowanie do kursów/szkoleń
- Dodatkowe ubezpieczenie
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Weryfikujemy przesłane CV
- Kontaktujemy się z wybranymi Kandydatami
- Przeprowadzamy spotkanie rekrutacyjne
- Damy znać, jak Ci poszło
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektorochronydanych@pansa.pl
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane na mocy Kodeksu Pracy (RODO art. 6 ust. 1 lit c), natomiast inne dane, które dobrowolnie wskaże Pani/Pan w dokumentach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych zostały zawarte dane wrażliwe, np. dane dotyczące zdrowia, będą one przetwarzane również na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 9 ust. 2 lit. a). Powyższe zgody wyraża Pani/Pan poprzez wyraźne działania jakim jest przesłanie do Administratora dokumentów aplikacyjnych (zgoda konkludentna). Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte nie później aniżeli 6 miesięcy po jego zakończeniu.
Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie (zgoda wyrażana jest po przez zaznaczenie checkbox). W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody, lecz nie dłużej niż rok.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone dostawcom systemów i usług IT oraz firmom wspierającym proces rekrutacji, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek. W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mieszczącego się przy ulicy Stawki 2 w Warszawie. Więcej informacji dostępnych pod adresem www.uodo.gov.pl.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procesie rekrutacji, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
Informacja o procedurze zgłoszeń wewnętrznych
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym procesem rekrutacji informujemy, że w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (zwana dalej „Agencja”) obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (zwana dalej „Procedura”).
Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego § 5 ust. 1 Procedury w sposób opisany w § 8 Procedury to jest:
ustnie: osobiście – poprzez spotkanie w siedzibie Agencji w godzinach i we wcześniej umówionym terminie (nie później niż w ciągu 14 dni od przekazania takiego wniosku przez Sygnalistę) lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. via Teams;
pisemnie: w postaci papierowej – korespondencja powinna być kierowana na adres Agencji z dopiskiem „Poufne – Sygnalista”;
o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem rekrutacji na stanowisko/ negocjacji dotyczących usługi/ negocjacji poprzedzających zawarcie umowy o współpracy/B2B/, rozmów/negocjacji dotyczących pełnienia funkcji
Procedura dostępna jest na stronie www.pansa.pl