Wszystkie oferty » Wrocław

Koordynator / Koordynatorka Obsługi Klienta

« Powrót do wyników wyszukiwania

Firma: enel-med

Miejsce pracy: Wrocław

Podobne oferty:

Export Manager Europa (nasiona i bakalie) - 100...
Warszawa
Deputy Manager ds. Logistyki
Bieruń
Specjalista ds. administracji personalnej/kadr
Klecza Dolna
Specjalista ds. obsługi klienta
Wrocław
Koordynator klientów
Wrocław

O nas

Centrum Medyczne Enel-Med rozwija się nieprzerwanie od 30 lat. Jesteśmy jedyną firmą na rynku usług medycznych w Polsce z rodzimym kapitałem, a od 2011 r. spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Pracujemy w 42 nowocześnie wyposażonych oddziałach, a także w 2 biurach w Warszawie oraz Call Center w Białymstoku.
Kulturę organizacyjną opieramy na czterech wartościach, które wpływają na naszą działalność i codzienną pracę: PASJA, SZACUNEK, WIARYGODNOŚĆ, SILNA MARKA.
Praca to przede wszystkim LUDZIE, którzy są największą wartością w enel-med. Na co dzień doceniamy bliską współpracę, więc dbamy o nasze wzajemne relacje i środowisko pracy. Chcemy, aby nasi pracownicy mogli zachować równowagę między pracą zawodową a życiem prywatnym, dlatego podejmujemy inicjatywy w myśl zasady work-life balance.
Placówki medyczne enel-med są zlokalizowane na terenie całej Polski: Warszawa, Łódź, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Wrocław, Sochaczew, Poznań, Tarnowo Podgórne. Usługi realizujemy w kilkudziesięciu nowocześnie wyposażonych oddziałach, których atutem jest nie tylko wysokiej klasy sprzęt specjalistyczny, ale również komfortowa infrastruktura i piękne wnętrza. Placówki medyczne znajdują się w nowoczesnych przestrzeniach biurowych, centrach obsługowych z doskonałą komunikacją miejską, co znacznie ułatwia łączenie pracy z życiem prywatnym.
Dołącz do naszego zespołu! Aktualne oferty pracy oraz więcej informacji o nas dostępne są na stronie: https://enel.pl/kariera/

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wysokiego standardu bezpośredniej obsługi pacjenta
  • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem recepcyjnym (w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, bieżących szkoleń i coachingów oraz oceny pracy)
  • wdrażanie i skuteczne egzekwowanie standardów obsługi pacjenta
  • nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych oraz innymi akcjami pro klienckimi
  • kontrolę procesu zarządzania nieuregulowanymi płatnościami
  • koordynację procesu reklamacji w Oddziale
Wymagania:

Nasze wymagania

  • min. 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi klienta indywidualnego w dużej firmie usługowej
  • doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży
  • empatii i nastawienia pro klienckiego
  • nastawienia na rezultat
  • doświadczenia w pracy na miernikach biznesowych
  • umiejętności podejmowania decyzji
  • dobrej znajomości języka angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pacjentem)
Oferujemy:

To oferujemy

  • pracę w firmie z tytułem Najlepszy Pracodawca 2024: Lider Pracy Przyszłości wg Gazety Finansowej
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szansę realizacji ambicji zawodowych dzięki możliwości wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez oddział
  • inicjatywy i konkursy dla pracowników
  • dostęp do platformy szkoleniowo-webinarowej
  • pracę w przyjaznym środowisku
  • opiekę medyczną i pakiet sportowy