Holandia
Bieruń
Kraków
Poznań
Płock
Atlanta Poland S.A. powstała w 1990 r., od 2005 r. jest notowana na Warszawskiej GPW.
Dzięki doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu naszych Pracowników, z dumą oferujemy produkty Bakal tworzone z surowców najwyższej jakości. Jesteśmy liderem w dostawie bakalii dla wiodących producentów żywności i sieci handlowych w Polsce pod ich markami własnymi oraz czołowym importerem bakalii z całego świata.
Posiadamy dwa zakłady wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Starannie kontrolujemy procesy, aby zapewnić wysoką jakość, walory smakowe i zdrowotne naszych produktów, a ich gwarancją są systemy ISO 9001, HACCP i BRC, akredytowane przez Lloyd’s Register Quality Assurance.
Jako firma z tradycją, ukierunkowana na zrównoważony rozwój, cenimy różnorodność i transfer wiedzy. Partnerstwo, szacunek, współpraca, bezpieczne warunki pracy, dbałość o stały rozwój naszych Pracowników i środowisko naturalne – to nasze zasady jako uczestnika globalnego biznesu i odpowiedzialnego działacza społecznego.
Opis stanowiska:
- Obsługa i rozwijanie platformy e-commerce, zapewnianie jej ciągłego wzrostu i innowacyjności
- Współtworzenie, wdrażanie i realizacja strategii e-commerce, w tym strategii marketingu internetowego w celu zwiększenia sprzedaży i zaangażowania klientów
- Koordynacja sprzedaży B2C: własny sklep internetowy i marketplace, efektywna obsługa sklepu internetowego, realizacja przydzielonych targetów
- Utrzymanie rentowności kanałów sprzedaży
- Monitorowanie wydajności i analiza danych e-commerce w celu identyfikacji obszarów do optymalizacji, w tym m.in.:
- Przygotowywanie dashboardów/raportów z wykorzystaniem dostępnych danych dla sklepu internetowego oraz aplikacji mobilnej
- Analiza danych ilościowych z wykorzystaniem narzędzi typu Google Analytics, Excel, PowerBI i BigQuery
- Monitoring krytycznych obszarów ścieżek użytkowników na portalu i aplikacji
- Typowanie obszarów do usprawnień na bazie przeprowadzonych analiz
- Prowadzenie testów A/B
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami online oraz współtworzenie i realizacja skutecznych strategii komunikacji i marketingu online
- Prowadzenie działań promocyjnych (media społecznościowe, kampanie reklamowe, newslettery)
- Współtworzenie i realizacja kampanii sprzedażowych online oraz ich bieżące modyfikowanie w celu zwiększenia efektywności, raportowanie wyników i monitorowanie efektywności kampanii
- Śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja możliwości biznesowych, kluczowych dla branży; analiza trendów rynkowych
- Praca z innymi kanałami e-commerce – marketplace, platformy mediów społecznościowych, aplikacje mobilne, strony internetowe
- Monitoring działań konkurencji, udział w opracowywaniu nowych metod zapewnienia przewagi konkurencyjnej
- Efektywne wykorzystywanie SEO i SEM
- Kontrola kosztów w ramach przydzielonego budżetu, realizacja celów sprzedażowych
- Realizacja KPI i optymalizacja lejka zakupowego
- Współpraca z zespołami IT, marketingu, CRM, obsługi klienta i logistyki, koordynacja procesów logistycznych i obsługi zamówień
- Budowanie marki sklepu we współpracy z innymi zespołami w firmie i współpraca z agencjami zewnętrznymi w celu realizowania kampanii digitalowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, sprzedaż/e-commerce)
- Doświadczenie zawodowe w e-commerce na tożsamym stanowisku (preferowana znajomość branży retail, znajomość branży FMCG/spożywczej będzie dodatkowym atutem
- Wiedza i doświadczenie w pracy z różnymi platformami e-commerce
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online i optymalizacji sprzedaży
- Znajomość narzędzi e-commerce/e-marketingowych: Facebook Ads Manager, Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Looker Studio, BigQuery, Manager, Power BI GTM, , Sales Menago, SEO, SEM, MS);
- Znajomość narzędzi e-commerce takich jak platformy sklepów internetowych, systemów płatności online, umiejętność i praktycznego wykorzystania
- Umiejętność analizy rynkowej i realizacji strategii produktowej
- Doświadczenie w budowaniu marki produktowej/wprowadzeniu produktów na rynek
- Doświadczenie w opracowywaniu i płynnym prowadzeniu projektów
- Umiejętność prawidłowej realizacji powierzonego budżetu
- Umiejętności analityczne
- Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność. umiejętność rozwiązywania problemów i tworzenia nowych rozwiązań
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność współpracy z innymi działami, wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z 35-letnią tradycją, w otwartym zespole i środowisku nastawionym na innowacje
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia, z realnym wpływem na wysokość premii)
- Możliwość realnego wpływu na strategię i rozwój firmy
- Współudział w rozwoju organizacji, realny wpływ na kształtowanie oferty biznesowej
- Możliwość zbudowania na nowo sklepu internetowego i zasad jego działania
- Możliwość działania na rynkach międzynarodowych
- Możliwość rozwoju - szkolenia finansowane/dofinansowywane przez firmę: zawodowe, rozwój osobisty, j. angielski
- Realny wpływ na strategię, wybór produktów i kierunki rozwoju e-commerce
- Pełne wsparcie zespołów zaangażowanych w procesy sprzedażowe,
- Przyjazne środowisko pracy, z niekorporacyjną atmosferą
- Samochód służbowy, opieka medyczna Medicover, Multisport, dofinansowanie wypoczynku w ramach ZFŚS
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Atlanta Poland S.A. danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@atlantapoland.com.pl .
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@atlantapoland.com.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych.