Wszystkie oferty
»
Zawidów
»
Pracownik Administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista/Specjalistka ds. rekrutacji międzynarodowych...
Wrocław, Stare Miasto #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Efektywne poszukiwanie kandydatów do pracy;, Kompleksowe przeprowadzanie procesów rekrutacji;, Tworzenie, publikacja i promowanie ogłoszeń;, Selekcja kandydatów zgodnie z prowadzonymi kontraktami;, Budowanie bazy..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Rekruter z językiem rosyjskim lub ukraińskim
Wrocław, Stare Miasto #Rekruter
Twój zakres obowiązków, Sprzedaż ofert współpracy dla kierowców taksówek oraz usług wynajmu samochodów., Prowadzenie rozmów telefonicznych i spotkań informacyjnych z potencjalnymi kierowcami., Prezentacja warunków współpracy oraz zalet naszej..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z...
Wrocław, Krzyki #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, #ChallengesNeedHeroes!, , Poszukujemy osoby chcącej pracować i rozwijać się w sprzedaży B2B, która będzie odpowiedzialna za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM., , Jeżeli więc lubisz codzienny kontakt z klientem..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Tłumacz ustny języka rosyjskiego
Wrocław #Tłumacz
Biuro Tłumaczeń Koncepcja nawiąże współpracę z wykwalifikowanymi tłumaczami ustnymi języka rosyjskiego z Wrocławia i okolic! Opis stanowiska: – tłumaczenia ustne z języka polskiego na język rosyjski oraz z języka rosyjskiego na język polski. WymDodane: 10 dni temu w serwisie lento.pl -
Kierownik działu rekrutacji z językiem ukraińskim...
Wrocław, Fabryczna #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie 5-osobowym zespołem rekruterów - wyznaczanie zadań i kontrola ich realizacji,, Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi na stanowiska fizyczne (np. sprzątanie) oraz specjalistyczne (spawacze, elektrycy, monterzy)Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Rekruter / Specjalista ds. rekrutacji z j. rosyjskim...
Wrocław, Śródmieście #Rekruter #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja pracowników niższego szczebla, głównie pracowników produkcyjnych, z krajów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych (np. Azja, Afryka)., Pełne prowadzenie rekrutacji czyli tworzenie ofert pracy, publikacja ogłoszeńDodane: 16 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrator działu kadr ze znajomością języka...
Wrocław
Twój zakres obowiązków, Stałe kontrolowanie procesów związanych z kontaktem z instytucjami państwowymi i reagowanie na zapytania oraz reprezentowanie spółki przed (ZUS, DUW, PUP, GITD, SG),, Pomoc w uzyskaniu PKZ (profilu kandydata na kierowcę.Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Rekruter / Specjalista ds. rekrutacji z j. rosyjskim...
Wrocław, Śródmieście #Rekruter #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja pracowników niższego szczebla, głównie pracowników produkcyjnych, z krajów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych (np. Azja, Afryka)., Pełne prowadzenie rekrutacji czyli tworzenie ofert pracy, publikacja ogłoszeńDodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista obsługi klienta językiem hiszpańskim...
Wrocław #Specjalista
Dla naszego Klienta, lidera w branży turystycznej, poszukujemy ciepłej, optymistycznej i pomocnej osoby, która potrafi rozwiązywać problemy. Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim/włoskim/rosyjskim Lokalizacja: Wrocław (praca staDodane: 94 dni temu w serwisie grafton.pl -
Asystentka / Asystent biura
Białystok, Nowe Miasto #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu, organizacja spotkań oraz podróży służbowych, obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych, załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych, wspomaganie pracowników i..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kadrowy / Kadrowa
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Kadrowa
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej., Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy oraz nadzór nad ich obiegiem. Sporządzanie umów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. należności
Warszawa #Asystent #Pracownik Administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące księgowanie dokumentów (faktury, dokumenty kasowe); - Współpraca i wsparcie sklepów w zakresie procesu sprzedaży; - Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie; - Zapewnienie wsparcia operacyjnego swojego działDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Asystent ds. Sprzedaży
Kraków #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta. - Sprzedaż produktów z oferty. - Dobór opraw i soczewek korekcyjnych. - Współpraca z optometrystą i zespołem. - Dbałość o ekspozycję towarów i dDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Business Development Manager
Kraków #Business development manager
Twój zakres obowiązków: -zarządzanie produktem i kontakty z producentami -aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych -utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami -przygotowywanie ofert i sprzedaż oferowanych rozwiązań -prezentowanDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Dyrektor/ka placówki oświatowej
Bytom #Dyrektor
Poszukujemy Dyrektora/ki z sercem do dzieci i głową pełną pomysłów. Szukamy osoby, która będzie nie tylko sprawnie zarządzać placówką, ale przede wszystkim inspiracją dla zespołu i partnerem dla rodziców. To rola dla kogoś, kto potrafi łączyć wyDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
MŁODSZY ASYSTENT FARMACJI
Olsztyn #Asystent
Szpital Kliniczny MSWiA z W-MCO w Olsztynie Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn zatrudni pracownika na stanowisku: MŁODSZY ASYSTENT FARMACJI WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • dyplom magistra farmacji • co najmniej 3-letniDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Asystentka ds. Obsługi klienta
Nowogard #Asystent #Pracownik Administracji
Nasza firma poszukuję nowych chętnych kobiet do podjęcia współpracy na stanowisku Asystentka ds. Obsługi klienta, udostępniając swój wizerunek przy pomocy kamery internetowej. Praca może odbywać się z dowolnego miejsca w Polsce i za granicą. NieDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Księgowość, asystent w biurze księgowym Błędów
Błędów #Asystent #Księgowa
Księgowość, asystent w biurze księgowym w Błędów 05-620 Obsługa: rolnicy zgłoszeni do podatku VAT, PKPiR, ryczałt ewidencjonowany (bez pełnej księgowości), zatrudnienie w gospodarstwach, ZUS, KRUS, komunikacja z klientami, urzędami Praca na 3/4Dodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Praca dla studentów / Asystentka biurowa
Białystok #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Poszukujemy komunikatywnej osoby do pracy dodatkowej na stanowisko asystentki biurowej. Od kandydatki oczekujemy min. średniego wykształcenia, znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu Office. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, elastyczneDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Asystent ds. marketingowo-graficznych z orzeczeniem
Warszawa #Asystent
Firma BLUE TREE ONE Sp. z o.o. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. marketingowo-graficznych z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: praca ZDALNA, cała Polska WYMAGANIA: • aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności •Dodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
ŚWINOUJŚCIE BIURO WYNAJMU APARTAMENTÓW Recepcjonista
Świnoujście #Recepcjonista #Recepcjonistka
Poszukujemy pracownika recepcji, praca stała lub sezonowa. Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa recepcji, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Udzielanie informacji klientom i gościom, Obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych, Tworzenie iDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
MIĘDZYZDROJE BIURO WYNAJMU APARTAMENTÓW Pracownik...
Międzyzdroje #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukujemy pracownika biurowego / pracownika recepcji. Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa recepcji, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Udzielanie informacji klientom i gościom, Obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych, Tworzenie i proDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Asystentka ds. administracyjnych
Gdańsk #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentacji restauracji Sempre oraz biura;, wprowadzanie faktur zakupowych do systemu;, kontrola zgodności cen zamawianych produktów;, weryfikacja zgodności przyznawanych rabatówDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystentka biurowa
Warszawa #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji, Obsługa telefonu i poczty elektronicznej, Przygotowywanie dokumentów, Organizowanie spotkań i wydarzeń, Organizacja podróży służbowych, Zamawianie materiałów biurowych, Obsługa urządzeń biurowych,Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka biura
Warszawa, Mokotów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Bezpośrednie współdziałanie z office manager , Przygotowywanie umów dla klientów, Współpraca z działem operacyjnym pod kątem wymiany informacji, dokumentacji dot. klientów, Telefoniczny kontakt z Klientami, Dodatkowe pracDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Połczyn-Zdrój #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zakres obowiązków:Obsługa biura Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracDodane: Wczoraj w serwisie Centralna baza ofert pracy