Wszystkie oferty
»
Albertowsko
»
Specjalista ds. administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. Administracji (m/k)
Lwówek #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój portal z ofertami pracyDodane: 7 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Specjalista administracyjno-biurowy
Plewiska #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:\nWsparcie obsługi projektów (koordynacja zadań, dbanie o terminy)\nPrzygotowywanie ofert i dokumentów projektowych\nKontakt z klientami (telefoniczny i mailowy) – odbieranie zapytań, odpowiadanie, organizacja procesu audyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno...
Komorniki (gm. Komorniki) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert serwisowych i koordynacja projektów serwisowych,, Przyjmowanie zleceń serwisowych od klientów, w tym zgłoszeń dotyczących awarii,, Administracja umów serwisowych oraz weryfikacja wypełniania zobowiązDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno - biurowy (student...
Grodzisk Wielkopolski #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:- Bieżące prace administracyjne- Organizowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze- Przygotowanie dokumentów wysyłkowych- Obsługa urządzeń biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUpraDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim -
Asystent / Asystentka ds. Logistyki
Michorzewko (pow. nowotomyski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Kontrola zamówień zakupowych oraz sprzedażowych w systemie ERP/WMS;, Rozliczanie kosztów logistycznych, planów transportowych, weryfikacja wykonanych tras oraz bezpośrednia współpraca z podwykonawcami;, Wsparcie w..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjny
Grodzisk Wielkopolski #Pracownik Administracyjny
Opis zadań:- zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych,- zapoznanie z przepisami prawnymi dot. działalności PSSE w Grodzisku Wielkopolskim,- zapoznanie z obsługą sekretariatu, - zapoznanie z archwizacją dokumentów.MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU:PowiatowaDodane: 53 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim -
Referent ds. Kadr i Płac
Wolsztyn #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia oraz nadzór nad jej obiegiem, Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy oraz wszelkiej dokumentacDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor
Adamowo #Pracownik Administracji #Spedytor
Zakres obowiązków:ustalanie terminów dostaw, negocjowanie terminów umów i cen z przewoźnikami, monitorowanie postępu realizacji zleceń Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Art. 69 Pierwszeństwo w sDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie -
Spedytor / Spedytorka / Partner nowej firmy spedycyjnej
Michorzewo (pow. nowotomyski) #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Jeśli jesteś spedytorem z własną, sprawdzoną bazą kontaktów i wierzysz, że transport to nie tylko przewożenie towarów, ale tworzenie nowej jakości w biznesie – mamy coś dla Ciebie. Nie przychodzimy z ofertą owocowych..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka geodety
Puszczykowo #Asystent #Geodeta #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, opracowywanie dokumentacji geodezyjnej, kompletowanie operatów, współpraca z urzędami, projektantami i inwestorami, wykonywanie pomiarów geodezyjnych w terenie..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Elektronik do rozwoju produktów - praca biurowa
Mosina #Elektronik #Pracownik Administracji
Wymagania:\nWiedza z obszaru zasad działania elektroniki – warunek konieczny.\nWiedza z obszaru elektroniki użytkowej – warunek konieczny.\nGotowość do nauki – nie musisz mieć doświadczenia w wymienionych wcześniej obowiązkach, oferujemy wsDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Nowy Gołębin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Pracownik biurowy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem uDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Kierowca-spedytor
Niemcy #Kierowca #Pracownik Administracji #Spedytor
Ieškomi vilkikų vairuotojai ( CE 95 kategorija) Vokietijoje- vietiniams pervežimams arba kadencijomis, susitariant iš anksto. ! į dieną - nuo 110 eur. Įmonė, turinti 100 nuosavų vilkikų- tentai, šaldytuvai. Pilni / daliniai kroviniai. Vilkikai-Dodane: Dzisiaj w serwisie cargocv.eu -
Kierownik Projektu
Ruda Śląska #Project Manager #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik projektu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU-REKRUTER Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i..Dodane: Dzisiaj -
Kelner / Kelnerka - Praca w 4* Niemieckim Hotelu
Fulda #Kelner #Kelnerka #Pracownik restauracji
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do międzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Wybierz stabilne zatrudnienie, wybierz Walter-Fach-Kraft. Dołącz..Dodane: Dzisiaj -
TECHNIK FARMACJI (m/k) Atrakcyjna praca od zaraz
Bolesławiec #Technik #Technik farmacji
Walter-Fach-Kraft GmbH – lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do miedzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Daj sobie szansę na stabilne zatrudnienie – wybierz Walter-Fach-Kraft...Dodane: Dzisiaj -
Export Specialist (German-speaking)
Grodzisk Wielkopolski #Specjalista ds. Eksportu #Specjalista ds. exportu #Export coordinator with german
Twój zakres obowiązków, obsługa bieżących klientów w całym procesie handlowym,, pozyskiwanie nowych klientów,, analiza danych sprzedażowych,, planowanie i organizacja transportu oraz dostaw zagranicznych,, przygotowywanie ofert,, analiza,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału Grupy PZU
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Dodane: Wczoraj w serwisie pzu.pl -
Kierownik Sklepu
Nowy Tomyśl #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem pracowników sklepu – tworzenie grafiku, motywowanie i rozwijanie;, Ścisła współpraca z Zastępcami Kierownika Sklepu oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży;, Realizacja celów sprzedażowych i..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozysDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. technicznych
Nowy Tomyśl #Specjalista #Specjalista ds. technicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiekę techniczną nad podległymi sklepami - Przygotowanie do otwarć nowych obiektów - Prace serwisowe w podległych marketach - Współprace z kierownikami regionu i firmami zewnętrznyDodane: Wczoraj w serwisie marketdino.pl -
Dyrektor
Nowy Tomyśl #Art Director #Dyrektor #Dyrektor artystyczny #Dyrektor generalny #Dyrektor kreatywny #Managing director
Zakres obowiązków:realizowanie podstawowych zadań statutowych Ośrodka, kształtowanie i koordynowanie całokształtu działalności merytorycznej Ośrodka, racjonalne i efektywne gospodarowanie posiadanymi środkami finansowymi i mieniem Ośrodka, dokonDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu