Wszystkie oferty
»
Antoniówka Świerżowska
»
Pracownik Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony...
ANTONIÓWKA #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony, PRACA ZDALNA- masz ochotę na dodatkowe lub stałe zajęcie z cotygodniowymi wypłatami? Rozlicza..Dodane: Dzisiaj w serwisie anonse.com -
Pracownik biurowy
Józefów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Terminowa realizacja zadań; analiza dokumentów; przygotowanie ofert; prowadzenie korespondencji; współpraca z komórkami organizacji; nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku -
Staż z urzędu pracy 134 - pracownik biurowy
Radom #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa komputeraInne wymagania: Umiejętność obsługi kserokopiarki Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLicDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy - praca w Niemczech
Vechelde #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowychDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Sobota (pow. poznański) #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Obsługa gości przy recepcji oraz udzielanie informacji , Odbieranie połączeń telefonicznych oraz e-maili, Rejestracja i przyjmowanie rezerwacji , Przyjmowanie płatności i obsługa kasy fiskalnej , Współpraca z innymi..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Warka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa gości hotelowych zgodnie z najwyższymi standardami, Meldowanie i wymeldowywanie gości, Obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych, Współpraca z działem housekeeping i gastronomii, Dbanie o pozytywDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Kierowca autobusu kat. D Niemcy- 70km za Berlinem...
Berlin #Kierowca #Kierowca kat. D
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Kierowca krajowy C+E- chłodnia, 2/2, przed Dreznem
Wrocław #Kierowca
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. obsługi klienta (język rosyjski...
Głuchowo (pow. poznański) #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia klientom w języku rosyjskim lub ukraińskim poprzez telefon, e-mail lub czat, przyjmowanie i obsługa zamówień,, Rozwiązywanie spraw oraz udzielanie informacji dotyczących produktów i usług,, KomunikacjaDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Kozienice #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Warszawska 34Dodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Kozienice #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji
Pionki #Koordynator
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji105_4583425Obowiązki Koordynacja i nadzór robót inwestycyjnych i remontowych na terenie MESKO S.A. w Pionkach, Współpraca i nadzór w zakresie sporządzania wniosków o uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłoszeDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pionki-asystent do działu nieruchomości
Pionki #Asystent
Zakres obowiązków:Zadania:zajmowanie się dokumentacją, korespondencją obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner)odbieranie połączeń telefonicznychobsługa pocztyudzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalnościkomunikDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Asystent/-ka Kontrolera
Pionki #Asystent #Kontroler
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie okresowych zestawień danych finansowych i operacyjnych (Excel, PowerPoint, system ERP), wizualizacja danych – tworzenie czytelnych i logicznych prezentacji, raportów i podsumowań na potrzeby zarządów i..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy -archiwista
Pionki #Archiwista
Opis zadań:Kompletowanie dokumentacji medycznej, spis dokumentów medycznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Uprawnienia: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopniaInne wymagania: Kurs archiwDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Asystent / Asystentka biura
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny z firmami,, pomoc w pracach biura,, ścisła współpraca z Działem Księgowości i Działem Obsługi Klienta,, raportowanie działań...Dodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Finansowy
Pionki #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Przejęcie i ustrukturyzowanie lokalnej funkcji finansowej, księgowej i kontrolingowej, która dotychczas była obsługiwana przez centrum usług wspólnych (SSC)., Zbudowanie i zorganizowanie efektywnego zespołu finansowego..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka kontrolera jakości
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji #Kontroler #Kontroler jakości
Twój zakres obowiązków, kontrola jakościowa materiałów stalowych przy dostawie, tworzenie dokumentacji badań kontrolnych stali, oklejanie dostaw, prowadzenie procesów reklamacyjnych, współpraca z pozostałymi działami w firmie, obsługa wagi..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy referent działu kadrowo-organizacyjnego
Żytkowice
Zakres obowiązków:praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 5 160 do 5 560 PLNRodzaj umowy:MianowanieLiczba wolnych miejsc pracy:2Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPrDodane: 45 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach -
128 - inspektor
Radom #Inspektor
Zakres obowiązków:zatwierdzanie projektów budowlanych, przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych, udzielanie pozwoleń na budowę Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: wykształcenie średnie i 5 lat pracy lub wDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Konsultant Działu Telesprzedaży / branża rolnicza
Wysogotowo (pow. poznański) #Konsultant #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów zootechnicznych;, Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów;, Aktualizacja bazy Klientów w systemie CRM;, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami...Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl