Wszystkie oferty
»
Białogard
»
Asystent Zarządu
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącyDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Management Assistant
Berlin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – prężnie działającej firmy wspierającej rozwój projDodane: 49 dni temu w serwisie gowork.pl -
Menedżer Zespołu
Białogard #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Senior team leader
Oczekujemy: minimum dwuletniego doświadczenia w handlu detalicznym (preferowane sieci super- i hipermarketów) doświadczenia w zarządzaniu grupą pracowników, znajomości zasad prawidłowej komunikacji oraz umiejętności delegDodane: 113 dni temu w serwisie jobs.kaufland.com -
Pracownik administracji biurowej (fp)
Koszalin #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków:Praca biurowa.Przygotowywanie rozliczeń do zatwierdzenia. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: obsługa urządzeń biurowychWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższeDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków: planowanie i realizowanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej dotyczącej usługi utrzymania czystości, usługi kominiarskiej oraz usługi deratyzacji i dezynsekcji,opracowanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby rozpoczęcia poDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- obsługa systemów: USOS, WIRKA, EOD i innych będących w dyspozycji Politechniki Koszalińskiej;- obsługa dokumentacji związanej z projektami krajowymi i międzynarodowymi;- obsługa spraw finansowych związanych z działalnością prDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent/inspektor
Koszalin #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:1. bieżąca analiza rachunków wynikających z użytkowania lokali mieszkalnych, 2. prowadzienie i systemtyczne dochodzenie należności poprzez monitoring telefoniczny i korespondencyjny, 3.prowadzenie korespondencji w sprawach uzgaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, korekt dla zrealizowanych dostaw towarów i usług, Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z procedurami, Sprawdzanie wiarygodności płatniczej klientów, Ścisła współpraca z..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy - sprzedaż - obsługa klienta
Będzino #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma: 1MK POLSKA – dystrybutor MACHTEK (maszyny do recyklingu) oraz wyłączny dystrybutor francuskiej firmy RABAUD w Polsce Adres biura: Łekno 23, 76-037 Będzino Opis stanowiska: Do naszego biura stacjonarnego w Łeknie poszukujemy osoby na stanoDodane: 17 dni temu w serwisie lento.pl -
Kierownik
Koszalin #Kierownik Sklepu #Dyrektor zarządzający #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Business manager #Managing director
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie podległych pracowników, Nadzorowanie prawidłowej realizacji Kontraktów, Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem podległymi pracownikami oraz obiektami, Dbanie o wysokąDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent Agencji Celnej (m/k)-Rozwiń lokalizacje...
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej, codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami, kompletacja i archiwizacja dokumentacji..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent Agencji Celnej-Rozwiń lokalizacje oferty
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej, codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami, kompletacja i archiwizacja dokumentacji..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Transportu ( Koszalin)
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Chcesz pracować jako Referent ds. Transportu ( Koszalin)? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 42 dni temu w serwisie energa.pl -
Referent ds. Transportu ( Koszalin )
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Chcesz pracować jako Referent ds. Transportu ( Koszalin )? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 78 dni temu w serwisie energa.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącycDodane: 8 dni temu w serwisie praca.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
pracownik działu kadr i płac
Lublin #Pracownik Działu Kadr
Cześć!! Jesteśmy Biurem Rachunkowym Aneks w Lublinie, działamy już prawie 10 lat. Wyróżniamy się na rynku lubelskim i nie tylko, jesteśmy nietuzinkowi, tak jak to ogłoszenie. Dlaczego? Dlatego, bo wiemy i zdajemy sobie sprawę z tego, że praca toDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Rekruter
Poznań #Rekruter
Firma: TMC Branża: HR Miasto: Poznań Rodzaj zatrudnienia: na początek umowa zlecenie, następnie umowa o pracę O nas TMC to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży pośrednictwa pracy. Wierzymy, że kluczem do sukcesu każdej firmy sąDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
ślusarze , elektrycy , mechanicy i inne zawody...
Aberdeen #Elektryk #Mechanik #Ślusarz
Zawody techniczne i inne . Zatrudnienie : kraje europejskie i pozaeuropejskie . Wynagrodzenie od 5.000 $ do 10.000 $ miesięcznie . Wymagania: zawody techniczne , chemiczne , wydobywcze , gastronomiczne , medyczne, ochrona , oraz inne..Dodane: Dzisiaj -
wiertnie-ropa/gaz. Aplikowanie Cv dla orzemysłu...
Oslo
Wymagania: zawody techniczne , chemiczne , wydobywcze , gastronomiczne , oraz inne w/zapotrzebowania ,przeszkolenia w róznych zawodach . Kadra zawodowa,średnia , wyższa . Warunki pracy: kontrakty minimum 1 rok , rotacja 2 tyg na 3 tyg. Kampanie..Dodane: Dzisiaj -
HR Business Partner
Koszalin #Ajent #Hr business partner
Twój zakres obowiązków, Aktywne uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem organizacji, Codzienna współpraca z liderami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, Wspieranie budowy zaangażowania pracowników poprzez inicjatywy wewnętrzne,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
PILNE!-> Praca w szkołach -> Psycholog...
Koszalin #Lekarz #Psycholog #Trener #Wykładowca
W związku z dynamicznym rozwojem Polskie Centrum Profilaktyki z Krakowa zatrudni pedagogów / psychologów / trenerów / studentów ostatnich lat studiów z terenu całej Polski do nawiązania współpracy stałej bądź epizodycznej przy realizacji warsztaDodane: 4 dni temu w serwisie lento.pl -
HR Director
Koszalin #Hr director
Your responsibilities, Design and enforce HR policies and procedures., Strategically Workforce Planning., Streamline and standardize HR functions such as recruitment, onboarding, performance management, and employee engagement initiatives.,..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl