Wszystkie oferty
»
Bielska Struga
»
Technik prac biurowych
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:Sporządzenie planu działania, prowadzenie kalendarze spotkań, nadzorowanie umówionych terminów spotkań, obsługa interesanta, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie ofert, obsługa logistyki, przyjmowanie zamówień, sporządzanie doDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:wystawianie faktur sprzedażowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: 2025.KN Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: wystawiDodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: (72.2025.MK)Dodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowo - terenowy
Człuchów #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Opis stanowiska Wymagania: - wykształcenie : średnie - czynne prawo jazdy kategorii B; - dyspozycyjność, wysoka samodzielność w działaniu; - niekaralność - obsługa urządzeń elektronicznych (kamera, telefon) - bardzo dobra znajomość pakietu MS..Dodane: 90 dni temu -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ (M/K)
Lelystad #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Punktu Usługowego
Na czym polega praca: Układanie zam ówień na paletach,Zabezpieczanie palet,Skanowanie przygotowanych palet,Zamykanie zam ówień w systemie,Załadunek gotowych palet za pomocą w ózka EPT na ciężar ówki.Warunki pracy:Praca wewnątrz na hali,Praca w uDodane: 18 dni temu w serwisie jobs.pl -
Koordynator ds. Sprzedaży
Kraków #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Dodane: Dzisiaj w serwisie careers.mediamarktsaturn.com -
Asystent Kierownika Sklepu
Płock #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Tysiąclecia 2aDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Konserwator. Opiekun nieruchomości
Rudziszki #Konserwator #Opiekunka
Oferta na prace konserwatorskie w ograniczonym wymiarze godzin u Doraźne naprawy oraz przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej, niezbędne prace zabezpieczająco-remontowe. Utrzymanie porządku w części parkowej (koszenie trawy oraz..Dodane: Dzisiaj -
Asystent projektanta – Tekla Structures
Mazańcowice (pow. bielski) #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Twój zakres obowiązków, tworzenie dokumentacji warsztatowej konstrukcji stalowej na zakład produkcyjny, współpraca z działem projektowym i zespołem realizującym kontrakty na budowie, rozwiązywanie kolizji/błędów projektowych na etapie realizacjiDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Zarządu
Mazańcowice (pow. bielski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja i prowadzenie spraw sekretariatu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej tradycyjnej i elektronicznej, Nadzór nad terminową wymianą informacji i dokumentów w Spółce, Redagowanie pism, Prowadzenie.Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. personalnych i wynagrodzeń w...
Tuchola #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i płacowych,, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień,, przygotowywanie deklaracji i raportów dla ZUS, US, GUS, PPK, PFRON,, prowadzenie dokumentacji..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Praca biurowa Śliwice
Śliwice #Pracownik Administracji
Dzień dobry, praca biurowa: obsługa biura, prowadzenie dokumentacji, wysyłanie korespondencji. Miejsce pracy Śliwice. proszę o wysyłanie CV; na adres e-mail; @Dodane: 46 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka projektanta w branży urbanistyka
Teodory (pow. łaski) #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy opracowywaniu projektów planów ogólnych, projektów planów miejscowych, projektów decyzji o warunkach zabudowy, prognoz oddziaływania na środowisko..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Technolog drewna - koordynator produkcji tartacznej
Czersk #Koordynator #Koordynator Produkcji #Technolog #Technolog Drewna
Twój zakres obowiązków: • Ustalanie technologii oraz norm zużycia surowców i materiałów; • Sporządzanie dokumentacji technologicznej oraz jej bieżąca aktualizacja; • Koordynowanie procesami przetwarzania drewna; • Wdrażanie nowych technologii; •Dodane: 34 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca Techniczno-Handlowy
Chojnice #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca Handlowy #Doradca Techniczny #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Przedstawiciel Techniczny #Specjalista ds. Handlowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Pracownik techniczny #Specjalista ds. technicznych
Firma Gimatic Polska Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem włoskiej firmy Gimatic Srl, wiodącego na świecie producenta pneumatycznych i elektrycznych chwytaków, elementów automatyki przemysłowej, mechatroniki oraz elementów podciśnienia.GimDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania inne:- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,\n- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, obiegiem dokumentacji oraz KPA,\n- obsługa sprzętu biurowego,\n- archiwizacja dokumentów,\n- pomoc podczas przyjmowania wniosków oraz pomDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Referent
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie SkarDodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Przedstawiciel handlowy - konsultant ds. żywienia
Polska #Konsultant #Przedstawiciel #Przedstawiciel Handlowy #Konsultantka
Zakres obowiązków: Sprzedaż dodatków paszowych dla bydła na terenie wybranego województwa (możliwość pracy z dowolnego miejsca w województwie/w Polsce) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi RealiDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Dyrektor Kontraktu
Polska #Dyrektor #Contract manager
OPIS STANOWISKA koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, odpowiedzialność i nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów budowlanych (budżet, harmonogram) oraz adekwatne reagowaniDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
LISTONOSZ
Sępólno Krajeńskie #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Dodane: 2 dni temu w serwisie poczta-polska.pl -
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
Polska #Konsultant #Konsultantka
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowychDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, obiegiem dokumentacji oraz KPA,- obsługa sprzętu biurowego,- archiwizacja dokumentów,- pomoc podczas przyjmowania wniosków oraz pomoc w zakresie czyDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Referent zespołu ds. kadr i szkolenia i prezydialnego
Więcbork #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie prawidłowego obieg korespondencji jawnej w jednostce.2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurową sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim3. Sprawowanie nadzoru nad komendancką pocztą4. PrDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim