Wszystkie oferty
»
Bieruń
»
New business manager
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
New Business Manager - BHP/ŚOI/Wynajem odzieży-Rozwiń...
Katowice #New business manager #Business manager
Twój zakres obowiązków, Jeśli czujesz, że sprzedaż to nie tylko zawód, ale i pasja — a budowanie relacji biznesowych to dla Ciebie sposób na realny wpływ — to dobrze trafiłeś/aś!, , Dołącz do firmy, która kształtuje standardy, działa nieszablonoDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Business Unit Manager
Katowice #Business Unit Manager #Business manager
Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofeDodane: 14 dni temu w serwisie bulldogjob.pl -
Menedżer / Menadżerka Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Katowice #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Business manager
Twój zakres obowiązków, Opracowywanie planów i strategii sprzedażowej oraz monitorowanie ich realizacji., Pozyskiwanie nowych klientów z sektora MŚP oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami., Realizacja indywidualnych i..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik gospodarczy
Zabrze #Dyrektor zarządzający #Kierowniczka #Kierownik #Business manager
Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 6 w Zabrzu rekrutuje na stanowisko kierownika gospodarczego w wymiarze pełnego etatu. Wymagania: - Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w prowadzeniu szkoły lubDodane: 3 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Kierownik gospodarczy
Gliwice #Dyrektor zarządzający #Kierowniczka #Kierownik #Business manager
Zakres obowiązków:Wykształcenie: min.średnie; 5 letnie doświadczenie w pracy administracyjnej; Szczegółowy zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy Kierownika gospodarczegow ZSŁ w Gliwicach: obsługa programów komputerowych SOD, PIM, SQODodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach -
Regional Business Manager - Phoenix, AZ/Las Vegas...
San Diego #Business manager
Regional Business Manager - Phoenix, AZ/Las Vegas, NV/San Diego, CA49_744000068429676Obowiązki The Regional Business Manager is responsible for establishing, maintaining and evaluating all sales and support initiatives of the Sales and MarketingDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
E-Commerce online business manager
Holandia #Business manager
In this multifaceted role, you will be:actively involved in various aspects of digital marketing and online business development,engaging with diverse audiences across the globe.Your responsibilities may include campaign management, digital outrDodane: 18 dni temu w serwisie jobs.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Katowice #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Lektor ROSYJSKI w firmie mała grupa_Katowice
Katowice #Lektor
LINGUA HOUSE Szkoła Języków Obcych z Katowic z tradycjami o ustabilizowanej pozycji na rynku zatrudni lektora rosyjskiego w Katowicach do prowadzenia zajęć w firmie, w malej grupie, w godzinach porannych lub popołudniowych. Wymagania: - studia fDodane: 44 dni temu w serwisie lento.pl -
Rekruter / Rekruterka z językiem ukraińskim i/lub...
Katowice #Rekruter
Rekruter / Rekruterka z językiem ukraińskim i/lub rosyjskimTwój zakres obowiązków samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niskiego szczebla, aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, nawiązywanie współpracy z agencjami z rDodane: 76 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Warszawa, Śródmieście #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji oraz dbałość o jej estetykę i porządek., Witanie gości i obsługa pracowników., Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych., Odbieranie, sortowanie i przekazywanie korespondencji pocztowejDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw kadr i płac
Toruń, Podgórz #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników zgodnie z Kodeksem pracy i ustawami pokrewnymi., Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, zaświadczenia)., Prowadzenie i kontrola list płac, a także..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Produkcji
Piaseczno #Pracownik Produkcji
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik Produkcji Miejsce pracy: Dawidy (okolice lotniska Chopina) Zakres obowiązków: • Obsługa maszyn produkcyjnych • Kontrola jakości produkcji i raportowanie wyników • Dozowanie surowców, pakowanie..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik Produkcji
Łódź #Pracownik Produkcji
Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Produkcji Zadania: - obsługa narzędzi ręcznych i elektronarzędzi w celu wycinania i obrabiania elementów - montaż elementów - kontrola jakości wytwarzanych produktów Od kandydatów oczekujemy: -..Dodane: Dzisiaj -
Nauczyciel języka rosyjskiego lub francuskiego
Tarnowskie Góry #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Zatrudnienie nauczyciela języka obcego rosyjski lub francuski do pracy z uczniem klasy siódmej. Zatrudnienie od 1 września 2025 do 26 czerwca 2026 na 2/18 etatu. Wymagania: Pełne kwalifikacje doDodane: 12 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta z...
Piekary Śląskie #Specjalista ds. Logistyki #Specjalista
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w sDodane: 20 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta z...
Piekary Śląskie #Specjalista ds. Logistyki #Specjalista
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w logistyce międzynarodowej, Znajomości języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym, język angielski będzie dodatkowym atutem, Rozumienia procedur celnych oraz dokumenDodane: 105 dni temu w serwisie nofluffjobs.com -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 16 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Lędziny #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Bieruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu księgowego , Archiwizacja dokumentów finansowych , Przygotowywanie zestawień i raportów księgowych , Weryfikacja poprawności faktur i dokumentów rozliczeniowych , Obsługa korespondencji i..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Specjalista ds. Administracji Projektów...
Oświęcim #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Koordynator grupy inwentaryzacyjnej
Oświęcim #Koordynator #Pracownik ekipy inwentaryzacyjnej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Inwentaryzację towarów w magazynie oraz marketach - Weryfikację zgodności stanu towarów w marketach - Uzupełnianie raportu o zgromadzone dane - Korekta zapasu artykułów w programieDodane: Wczoraj w serwisie marketdino.pl -
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktów...
Oświęcim #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Tychy #Asystent
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych; obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami; utrzymanie czystości w miejscu pracy; dbanie o ekspozycję towarów.*praca w systemie 2-zmianowym: 06:00-14:00, 14:00-22:00; umowa na czDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tychach -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu