Wszystkie oferty
»
Bierutów
»
Specjalista ds. administracyjnych
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Młodszy Specjalista ds. administracyjnych
Bierutów #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
WymaganiaMinimum średnie wykształcenie - preferowane w obszarze administracji, ekonomii lub techniczne budowlane.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelDodane: 34 dni temu w serwisie linkedin.com -
Kierownik ds. administracji
Wrocław #Administrator Biura #Dysponent #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Kierowniczka #Kierownik #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Menagerka
Twój zakres obowiązków, współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu, wystawianie faktur oraz faktur korygujących w systemie księgowym , zestawienie faktur na podstawie danych z systemu księgowego , dodawanie nowego Klienta w programie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno - techniczny
Wrocław #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie wszelkich czynności administracyjno – technicznych, nadzór nad konserwacją i remontami bieżącymi budynków oraz urządzeń,, Nadzór nad stanem technicznym obiektów – uzgadnianie i koordynacja przeglądów (budynkówDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. administracji
Stanowice (pow. oławski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją firmową , Wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań administracyjnych , Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji , Zarządzanie kalendarzem spotkańDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. sprzedaży w salonie...
Długołęka (pow. wrocławski) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów;, Pierwszy kontakt z klientem;, Budowanie trwałych relacji z nowymi i obecnymi klientami;, Wsparcie w realizacja ambitnych, ale osiągalnych planów sprzedaży;, Udział w eventach..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/Asystentka ds. sprzedaży
Komorów #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Wymagania:-Wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów-Odpowiedzialność za powierzone zadania-Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i w piśmie-Status studenta (studia zaoczne) mile widzianyProsimy o wysDodane: 7 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Asystentka/t serwisu HYUNDAI
Długołęka (pow. wrocławski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, Prowadzenie dokumentacji, Organizacja pracy serwisu, Kontakt z klientami i dostawcami, Dbanie o porządek w miejscu pracy, Komunikatywność i budowanie relacji z klientami,..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy ze znajomością jęz. angielskiego
Suchy Las (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Monitorowanie realizacji zleceń przewozowych, Dbałość o terminowość dostaw i wysoką jakość usług, Stosowanie procedur przewozowych zgodnie z wymogami Klientów, Poszukiwanie nowych Klientów, sporządzanie wycen oraz obsługaDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka / Asystent
Jelcz-Laskowice #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, konstruowanie i tłumaczenie pism przychodzących i wychodzących w języku polskim oraz angielskim, Planowanie, organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, Sporządzanie raportów i analDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarz / Sekretarka
Jelcz-Laskowice #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie terminarza spotkań oraz wydarzeń. , Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentacji do wysyłki., Przyjmowanie korespondencji przychodzącej. , Kontakt z klientem., Obsługa urządzeń biurowychDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Praca - asystentka / rejestracja - Centrum Psychologiczne
Oleśnica #Asystent #Pracownik Administracji
Chcesz zdobyć cenne doświadczenie, rozwijać swoje umiejętności i jednocześnie zarabiać? Centrum Psychologiczne Mindhill w Oleśnicy poszukuje asystentki / osoby do recepcji. Oferujemy: - Pracę 4 godziny dziennie - Przyjazną atmosferę i wsparcie zDodane: 67 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. administracji
Wrocław #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:- Skanowanie, archiwizacja i uzupełnianie dokumentacji (teczki, protokoły, faktury), - Wystawianie i ewidencjonowanie faktur oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ, RW, WW),- Zakładanie kontraktów w Excelu i systemie + obsługa doDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu -
Referent/specjalista
Wrocław #Pracownik Administracji #Referent #Specjalista
Zakres obowiązków:- prowadzenie teczek akt osobowych,- sporządzanie umów o pracę oraz wydawanie świadectw pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 95 lub sekretariat@zs2.wroclDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Kierowca autobusu kat. D Niemcy- 70km za Berlinem...
Berlin #Kierowca #Kierowca kat. D
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Kierowca krajowy C+E- chłodnia, 2/2, przed Dreznem
Wrocław #Kierowca
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Tłumacz ustny języka rosyjskiego
Wrocław #Tłumacz
Biuro Tłumaczeń Koncepcja nawiąże współpracę z wykwalifikowanymi tłumaczami ustnymi języka rosyjskiego z Wrocławia i okolic! Opis stanowiska: – tłumaczenia ustne z języka polskiego na język rosyjski oraz z języka rosyjskiego na język polski. WymDodane: 2 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z językiem...
Wrocław, Krzyki
Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesów windykacyjnych w firmie., Aktywne prowadzenie rozmów telefonicznych z dłużnikami, Prowadzenie mailowej i listownej korespondencji z dłużnikami., Monitorowanie należności i terminów płatności.,..Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Customer Service Specialist z j. polskim, angielskim...
Wrocław, Krzyki #Customer Service Specialist
Twój zakres obowiązków, Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Rekruter / Specjalista ds. rekrutacji z j. rosyjskim...
Wrocław, Śródmieście #Rekruter #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja pracowników niższego szczebla, głównie pracowników produkcyjnych, z krajów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych (np. Azja, Afryka)., Pełne prowadzenie rekrutacji czyli tworzenie ofert pracy, publikacja ogłoszeńDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadr i płac z językiem ukraińskim...
Wrocław, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi – od A do Z, Precyzyjne naliczanie wynagrodzeń oraz dbanie o terminowość wszystkich rozliczeń, Samodzielna obsługa umów cywilnoprawnych – zlecenia, umowy o dzieło – z..Dodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl