Wszystkie oferty
»
Biskupiec
»
Pracownik Administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Spedytor / Spedytorka
Gostynin #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie klientów na rynku usług transportowych, Organizacja i koordynacja transportu towarów międzynarodowych, Negocjowanie warunków transportu z przewoźnikami i dostawcami, Monitorowanie realizacji zleceń..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw administracyjnych, ofertowania...
Iława #Pracownik Administracji #Specjalista
Zakres obowiązków:Składanie ofert w branży budowlanej, sanitarnej, zamawianie materiałów Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, średnie zawodowe, budowlane, wDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / asystentka działu sprzedaży i eventów
Iława #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży i eventów w codziennej pracy. Udział w organizacji i koordynacji wydarzeń (konferencje, bankiety, wesela itp.). Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów prezentacyjnych. Komunikacja z klientami orDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Rejestratorka medyczna/asystentka stomatologiczna
Iława #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa #Rejestrator
Zakres obowiązków:- udzielanie informacji na temat usług medycznych- rejestracja pacjentów- prowadzenie kalendarza rejestracji- prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych- weryfikacja uprawnień ubezpieczonych- współpraca z innymi pracowniDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-koordynacyjnych
Włynkówko (pow. słupski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy przygotowywaniu ofert i wycen dla klientów, Bieżąca obsługa klientów — telefonicznie, mailowo i bezpośrednio w biurze, Kontakt i współpraca z architektami oraz wykonawcami, Organizacja i koordynacja działańDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Ostróda #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, ekonomia, administracjDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Asystent / Asystentka projektanta - architekta
Grudziądz #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wspomaganie projektanta w przygotowywaniu dokumentacji projektowej , Tworzenie rysunków technicznych i opcjonalnie wizualizacji , Kompletowanie i weryfikacja niezbędnych materiałów i danych do projektów , Kontakt z..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarz kancelarii
Iława #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii. WymDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka
Prabuty #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Wymagania: obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Sekretarz
Kwidzyn #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Wymagania: obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Poznań #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewódDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Praca
Kielce #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Opis stanowiska: - Obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim. - Dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru. - Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy. - Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z zamówieniem. - RealizaDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik ogólnobudowlany
Gdańsk #Pracownik ogólnobudowlany
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY Zakres obowiązków: - prace ogólnobudowlane (stan surowy), - obsługa narzędzi ogólnobudowlanych. Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
Asystent Kas Samoobsługowych
Biskupiec #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 19 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Biskupiec #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl