Wszystkie oferty
»
Błędów
»
Menadżer Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Stanowisko biurowe
Grójec #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Szkoła Języków Obcych LANGUS zatrudni osobę do prowadzenia biura. Miejsce pracy: Grójec (stacjonarnie) Wymiar pracy: 3-4 dni w tygodniu w godzinach 14:00 – 20:00 Start pracy: od 18.08.2025r. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub B2B. Jesteśmy..Dodane: 64 dni temu -
Asystent/ka biura
Piaseczno #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, wykonywanie telefonów do klientów i umawianie spotkań dla agentów,, kompleksowa obsługa biura pod kątem administracyjnym,, wspomaganie agentów w codziennych obowiązkach,, wprowadzanie i weryfikowanie ofert w CRM-ie,,..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka Biura
Ożarów Mazowiecki #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura – obsługa recepcji, kontakt z dostawcami, zamówienia materiałów biurowych,, Wsparcie dyrekrora finansowego- prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, przygotowywanie..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Józefów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Terminowa realizacja zadań; analiza dokumentów; przygotowanie ofert; prowadzenie korespondencji; współpraca z komórkami organizacji; nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku -
Asystentka zarządu - Koordynator ds. administracyjno-organizacyjnych
Biała Rawska #Asystent #Koordynator #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie zarządu w realizacji codziennych zadań i prowadzeniu kalendarza spotkań , Organizacja obiegu dokumentów oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura , Koordynowanie spraw administracyjnych i logistycznych..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji...
Psarskie (pow. śremski) #Pełnomocnik Zarządu #Pracownik Administracji #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Wsparcie Zarządu i organizacja pracy biura, • Koordynacja spotkań i wydarzeń firmowych, obsługa posiedzeń Zarządu i sporządzanie protokołów., • Zarządzanie kalendarzem i obiegiem informacji pomiędzy Zarządem a działami..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent - kasjer
Biała Rawska #Ekspedientka #Kasjer #Pracownik Administracji #Pracownik Sklepu #Referent #Kasjerka
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w banku. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: -Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: -Łatwe nawiązywanie kontaktów ze współpracownikaDodane: 82 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej -
Pracownik biurowy
Tarczyn #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługę projektodawców,, obsługę związaną z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD,, organizację pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,, przygotowanie i..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administracja zleceń Mszczonów
Grójec #Pracownik Administracji
Firma e-work HR Company Poland Sp. z o.o. oferuje kompleksową obsługę w zakresie doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy, rekrutacji i selekcji. Agencja Zatrudnienia e-work HR Company Poland Sp. z o.o. została wpisana do rejestru podmiotów prDodane: 7 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent/Asystentka ds. Jakości
Mszczonów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Uczestnictwo w audytach zewnętrznych i podejmowanie działań po audytowych,, Bieżąca współpraca z zespołem operacyjnym w zakresie doskonalenia dokumentacji procesowej/operacyjnej,, Uczestnictwo w Zespołach Jakościowych,,.Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Majster Budowy / Kierownik Robót
Mszczonów #Majster #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót
Twój zakres obowiązków Analiza dokumentacji projektowej, Nadzorowanie jakości wykonanych robót, Nadzór nad pracami związany z prawidłowym przestrzeganiem BHP, Ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy, Raportowanie z przebiegu inwestycji, SporządzDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Majster Budowy / Kierownik Robót Budowlanych
Mszczonów #Budowlaniec #Majster #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót budowlanych #Kierownik robót
Zadania: Analiza dokumentacji projektowej przed i w trakcie realizacji budowy Nadzór nad jakością wykonywanych prac i przestrzeganiem przepisów BHP Koordynacja pracy ekip wykonawczych i podwykonawców Bieżące raportowanie postępów inwestycji SporDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Spedytor/Dyspozytor
Tarczyn #Dyspozytor #Pracownik Administracji #Spedytor
Do naszego oddziału pod Warszawą poszukujemy dyspozytora/spedytora. Mile widziana znajomość giełdy Trans(jeśli nie nauczymy). Nie wymagamy doświadczenia. Obsługujemy własną flotę, nie musisz szukać przewoźników i kontaktów. Pracujesz w doświadczDodane: 17 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Grójec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień i obsługa sprzedaży – przygotowywanie ofert, faktur i koordynowanie wysyłki., Mówić dobrze po angielsku, ale nie trzeba być biegłym., Prowadzenie dokumentacji sprzedaży – ewidencja faktur, zamówień,Dodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka stomatologiczna
Grójec #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Twój zakres obowiązków, Asystowanie stomatologowi podczas wykonywania zabiegów, praca "na cztery ręce", Przygotowanie gabinetu przed rozpoczęciem wizyty pacjenta, Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi stomatologicznych, Zapewnienie higieny i..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka / Asystent Biura
Nowe Grocholice #Asystent #Pracownik Administracji
Asystentka / Asystent BiuraTwój zakres obowiązków obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji przyjmowanie, rejestrowanie, przekierowanie interesantów zarządzanie salą konferencyjną, utrzymanie porządku i estetycznego wyglądu recepcjiDodane: 47 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik Biurowy
Grójec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik BiurowyTwój zakres obowiązków wystawianie faktur i korekt współpraca z działami logistyki i magazynu realizacja doraźnych zadań biurowych zleconych przez przełożonego obsługa systemu sprzedażowo magazynowego Nasze wymagania wykształcenDodane: 60 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Przysucha #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa interesantów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze -
Asystent / Asystentka Działu Serwisu
Piaseczno #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klienta w serwisie, obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych, przygotowanie umów najmu samochodów zastępczych, wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w bazie danych,Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Nauczyciel języka rosyjskiego
Błędów #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Nauczanie języka rosyjskiego w kl. 4-8 Wymagania: mgr filologii rosyjskiej Zakres obowiązków: nauczanie języka rosyjskiego w kl. 4-8 W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 486680356 Termin skłDodane: 6 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Asystent sprzedaży-optyk
Solec Kujawski #Asystent #Asystent Sprzedaży #Ekspedientka #Optyk #Kasjerka
Centrum Optyczno-Okulistyczne poszukuje osoby do pracy w salonie optycznym w Solcu Kujawskim na stanowisko asystent sprzedaży-optyk Jeżeli jesteś osobą samodzielną i kreatywną, zaangażowaną w wykonywaną pracę to być może czekamy właśnie na CiebiDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Koordynatora do spraw ochrony z Warszawy
Warszawa #Koordynator #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Zatrudnimy koordynatora do spraw ochrony . Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - jasne warunki, zasady i terminowe wypłatyDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl