Wszystkie oferty
»
Brzesko
»
Specjalista ds. administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
HR Administration Specialist with German
Brzesko #Specjalista ds. administracji
L.M. Group Poland is a recruitment agency that has been helping candidates find employment throughout the country that matches their qualifications and experience. We act quickly and effectively, adapDodane: 41 dni temu -
HR Administration Specialist (German-speaking)
Brzesko #Specjalista ds. administracji
L.M. Group Poland is a recruitment agency that has been helping candidates find employment throughout the country that matches their qualifications and experience. We act quickly and effectively, adapDodane: 54 dni temu -
HR Administration Specialist with German
Bochnia #Specjalista ds. administracji
L.M. Group Poland is a recruitment agency that has been helping candidates find employment throughout the country that matches their qualifications and experience. We act quickly and effectively, adapDodane: 41 dni temu -
HR Administration Specialist (German-speaking)
Bochnia #Specjalista ds. administracji
L.M. Group Poland is a recruitment agency that has been helping candidates find employment throughout the country that matches their qualifications and experience. We act quickly and effectively, adapDodane: 54 dni temu -
Specjalista ds. Finansowo - Administracyjnych
Wojnicz #Opiekun finansowy #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. finansowych #Specjalista ds. finansów #Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
Twój zakres obowiązków, weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym oraz ich ewidencja w systemie Comarch Optima (docelowo Comarch ERP XL), wprowadzanie i rozliczanie płatności w systemie księgowym, codzienna współpraca z..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy Specjalista ds. administracji
Kraków, Czyżyny #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy recepcji i dbanie o sprawny obieg korespondencji - zarówno elektronicznej, jak i tradycyjnej (od ewidencji poczty przychodzącej po wysyłkę listów i paczek)., Wsparcie Zarządu w bieżących działaniach:..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds Administracji
Kraków #Administrator Biura #Dysponent #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Firma o profilu handlu zagranicznego, majaca ugruntowana pozycje na rynku w kraju z lokalizacją w centrum w Krakowie poszukuje: Specjalistę ds Administracji. Do obowiązków będzie należało: organizowanie sprawnej pracy biura, nadzór nad zaopatrzeDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / spedytor
Brzesko #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Spedytor
Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa biura, wystawianie faktur, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, organizacja krajowego i międzynarodowego transportu rzeczy, spedycja krajowa i międzynarodowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Pracownik biurowy
Jadowniki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur do systemu, przygotowywanie zleceń dla działu realizacji, obsługa klientów (telefoniczna i mailowa), zarządzanie korespondencją biurową, prowadzenie firmowych mediów społecznościowych (Facebook, Instagram itDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Opiekun klienta/Pracownik biurowy
Bochnia #Opiekun Klienta #Opiekunka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przyjmowanie zamówień od klientów, - Obsługa zamówień, - Udzielanie informacji klientom, - Wprowadzanie informacji do systemu, - Współpraca z aktywnymi klientami, - Analiza potrzeb aktywnych klientów, - Przygotowanie ofert hDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Spedytor
Rzezawa #Pracownik Administracji #Spedytor
MOLLE to skonsolidowana rzeczywistość produkcyjna, Spółka powstała w 2019 roku i specjalizuje się w recyklingu oraz produkcji re-granulatów z tworzyw sztucznych na bazie polichlorku winylu. W rzeczywistości, zespół który ją komponuje szczyci się..Dodane: 7 dni temu -
Spedytor
Rzezawa #Pracownik Administracji #Spedytor
MOLLE to skonsolidowana rzeczywistość produkcyjna, Spółka powstała w 2019 roku i specjalizuje się w recyklingu oraz produkcji re-granulatów z tworzyw sztucznych na bazie polichlorku winylu. W rzeczywistości, zespół który ją komponuje szczyci sięDodane: 17 dni temu w serwisie gowork.pl -
Spedytor
Rzezawa #Pracownik Administracji #Spedytor
MOLLE to skonsolidowana rzeczywistość produkcyjna, Spółka powstała w 2019 roku i specjalizuje się w recyklingu oraz produkcji re-granulatów z tworzyw sztucznych na bazie polichlorku winylu. W rzeczywistości, zespół który ją komponuje szczyci sięDodane: 18 dni temu w serwisie lento.pl -
Spedytor w firmie transportowej (o)
Tarnów #Pracownik Administracji #Spedytor
Zakres obowiązków:- kontakt z kierowcami,- wyszukiwanie ładunków Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagania: prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka nDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie -
Referent lub inspektor
Kraków #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:rozpatrywanie wniosków i ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie wysokości tych świadczeń, rozpatrywanie uprawnień do dodatków (świadczeń pieniężnych) do emerytur i rent, kierowanie spraw na postępowaniDodane: Dzisiaj w serwisie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl