Wszystkie oferty
»
Brzozie
»
Specjalista ds. administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktów...
Działdowo #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Referent ds. Przyłączeń
Brodnica #Pracownik Administracji #Referent
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Referent ds..Dodane: 22 dni temu -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Ostróda #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, ekonomia, administracjDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie -
Specjalista do spraw administracyjnych, ofertowania...
Iława #Pracownik Administracji #Specjalista
Zakres obowiązków:Składanie ofert w branży budowlanej, sanitarnej, zamawianie materiałów Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, średnie zawodowe, budowlane, wDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Kierowca-spedytor
Niemcy #Kierowca #Pracownik Administracji #Spedytor
Ieškomi vilkikų vairuotojai ( CE 95 kategorija) Vokietijoje- vietiniams pervežimams arba kadencijomis, susitariant iš anksto. ! į dieną - nuo 110 eur. Įmonė, turinti 100 nuosavų vilkikų- tentai, šaldytuvai. Pilni / daliniai kroviniai. Vilkikai-Dodane: Dzisiaj w serwisie cargocv.eu -
Kierownik Projektu
Ruda Śląska #Project Manager #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik projektu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU-REKRUTER Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i..Dodane: Dzisiaj -
Kelner / Kelnerka - Praca w 4* Niemieckim Hotelu
Fulda #Kelner #Kelnerka #Pracownik restauracji
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do międzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Wybierz stabilne zatrudnienie, wybierz Walter-Fach-Kraft. Dołącz..Dodane: Dzisiaj -
TECHNIK FARMACJI (m/k) Atrakcyjna praca od zaraz
Bolesławiec #Technik #Technik farmacji
Walter-Fach-Kraft GmbH – lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do miedzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Daj sobie szansę na stabilne zatrudnienie – wybierz Walter-Fach-Kraft...Dodane: Dzisiaj -
Prezes zarządu
Marzęcice #Prezes zarządu
Zakres obowiązków:zarzadzanie zespołem pracowników, odpowiedzialność za finanse spółdzielni, sprawozdawczość Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tymDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Specjalista / Specjalistka ds. fakturowania i...
Gryźliny (pow. olsztyński) #Fakturzysta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Kogo szukamy?, Poszukujemy osoby dokładnej i skrupulatnej, która będzie odpowiedzialna za obsługę faktur, dokumentów zamówień klientów oraz prowadzenie ewidencji produktów i zamówień. Idealny kandydat powinien posiadać.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant/ka ds. sprzedaży w salonie T-mobile...
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunkułatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jeDodane: 7 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Kierownik działu ds. technicznych i eksploatacji...
Nowe Miasto Lubawskie #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik robót sanitarnych
Opis stanowiska Planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległych działów oraz bieżące zarządzanie zespołem pracowników. Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami infrastruktury wodnokanalizacyjnej. Zapewnienie sprawnego funkcjonowaniDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Kierownik Gastronomii
Nowe Miasto Lubawskie #Kierownik Gastronomii #Kierowniczka #Kierownik
Dla naszego Klienta – nowoczesnego, całorocznego ośrodka turystycznego zlokalizowanego w okolicach Nowego Miasta Lubawskiego – poszukujemy Managera gastronomii. MANAGER GASTRONOMII Wymagania twarde: • Minimum 2-3 lata doświadczenia na stanowiskuDodane: 14 dni temu w serwisie lento.pl -
LISTONOSZ
Nowe Miasto Lubawskie #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie, powiat nowomiejski Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie..Dodane: 14 dni temu -
Kierownik salonu sprzedaży T-mobile - Nowe Miasto...
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Kasjerka #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik salonu
Aktywna sprzedażą i realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowychkompleksowe zarządzanie zespołem sprzedażowymplanowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe placówkikontrola przestrzegania standardówDodane: 20 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Kierownik salonu sprzedaży w punkcie telekomunikacyjnym
Nowe Miasto Lubawskie #Ekspedientka #Kasjerka #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik salonu
Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedażą i realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych, kompleksowe zarządzanie zespołem sprzedażowym, planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe placówki,..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka zarządu
Nowe Miasto Lubawskie
Zakres obowiązków:WSZELKIE PRACE ZWIĄZANE Z PRACĄ SEKRETARIATU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ, PRZYGOTOWYWANIE PISM, RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ, PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ, UMAWIANIE SPOTKAŃ Z KLIENTAMI I ICH ORGANIZACJA, WymaganDodane: 29 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim