Wszystkie oferty
»
Charsznica
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka biura
Kraków, Prądnik Biały #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przygotowywanie podstawowej dokumentacji, Przyjmowanie i koordynacja zamówień od klientów, Obsługa korespondencji firmowej i wysyłka dokumentacji, Zakupy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjnDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura
Kraków #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracyDodane: 87 dni temu w serwisie grafton.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Harbutowice (pow. myślenicki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Kontakt z klientami i dostawcami w tym z klientem zagranicznym, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Obsługa..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biurowy Działu Imigracji – wsparcie...
Kraków, Czyżyny #Asystent #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Asystowanie pracownikom merytorycznym Działu Imigracji przy procesach imigracyjnych (legalizacja pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w PL), w tym m.in.:, obsługa portali/systemów elektronicznych związanych z legalizacją..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Wczoraj w serwisie linkedin.com -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Warszawa, Śródmieście #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji oraz dbałość o jej estetykę i porządek., Witanie gości i obsługa pracowników., Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych., Odbieranie, sortowanie i przekazywanie korespondencji pocztowejDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw kadr i płac
Toruń, Podgórz #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników zgodnie z Kodeksem pracy i ustawami pokrewnymi., Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, zaświadczenia)., Prowadzenie i kontrola list płac, a także..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Praca / Szkolenia / Staże dla osób z orzeczeniem
Lublin
Nowe możliwości zawodowe w Lublinie czekają! Projekt "Razem możemy więcej!" Fundacji Fuga Mundi to kompleksowe wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami, które pragną wrócić na rynek pracy lub rozwinąć swoje kompetencje. W ramach projektu..Dodane: Dzisiaj -
Doradca ds. OZE
Łódź #Doradca ds. Energii Odnawialnej #Doradca Energetyczny #Doradca
Twój zakres obowiązków Branża: OZE, fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii, dotacje "Czyste powietrze", "Mój prąd" Znasz się na sprzedaży, a chcesz robić coś, co ma sens? Dołącz do zespołu, który nie sprzedaje lodu Eskimosom – tylko realne..Dodane: Dzisiaj -
Doradca telefoniczny klienta B2B z językiem ukraińskim...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Doradca Telefoniczny #Doradca
Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie procesów sprzedażowych w segmencie B2B,, nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi,, kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez platformy online,, przygotowywanie ofert handlowych oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi faktur
Trzyciąż (pow. olkuski) #Fakturzysta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych oraz innych dokumentów księgowych (faktur korygujących, not korygujących) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, kompletowanie oraz weryfikacja dokumentów towarzyszących transakcjomDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjnych
Żarnowiec (pow. pucki) #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne zespołu w ramach wykonywanych kontraktów i usług budowlanych, usprawnienie i realizowanie bieżących procesów administracyjnych w biurze budowy, przygotowywanie umów, aneksów oraz zamówień dla..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Pierwszej Linii Wsparcia IT (Asystent...
Prandocin-Iły #Asystent #Service desk
Zakres obowiązków:\nŚwiadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych poprzez telefon, e-mail oraz systemy ticketingowe\nDiagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym oraz siecią\nInsDodane: 4 dni temu w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu w zakresie usług...
Prandocin-Iły #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów: \nAktywne poszukiwanie nowych klientów w sektorze logistycznym, magazynowym oraz produkcyjnym. \nUstalanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych. \nPrzygotowywanie ofert handlowychDodane: 6 dni temu w serwisie rocketjobs.pl