Wszystkie oferty
»
Drezdenko
»
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżące wprowadzanie danych do systemu SAP: tworzenie zamówień, wprowadzanie produkcji, tworzenie dokumentów sprzedażowych i korygujących, tworzenie dokumentów potrzebnych do raportów KPI , pomoc dyrektorowi zakładu w..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik ds. techniczno - administracyjnych
Barlinek #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłoszonych usterek i napraw – ustalanie terminów realizacji oraz pełny, całkowity i bezpośredni nadzór nad pracą konserwatorów zatrudnionych w SM „Piast” w Barlinku., Praca w terenieDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Stanowisko ds. rozliczeń
Choszczno #Specjalista ds. rozliczeń
Stanowisko ds. rozliczeń3352410Obowiązki Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.Wymagania Wymagania formalne: Niezbędne: wykształcenie średnie Mile widziane: wykształcenieDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant ds. rozwiązań biznesowych pre‑sales...
Kraków #Konsultant #Konsultantka
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. Administracji Danych Studia Foto...
Zielona Góra #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Monter fasad na podkonsturkcji aluminiowej
Marktoberdorf #Monter
Interesuje Ciebie dalszy rozwój zawodowy w zakresie montażu fasad? Chciałbyś zainwestować swoją dotychczasową wiedzę i umiejętności w rozwój naszej firmy a przy okazji dobrze zarobić? Jeśli tak to być może czekamy właśnie na Ciebie i to..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik docieplenia - bez znajomości języka
Pöttmes
Jeśli: • Zdobyłeś już doświadczenie przy ociepleniu elewacji budynków, umiesz pracować w zespole i masz wysoką świadomość jakości wykonywanej pracy. • Osiągasz wyznaczone cele, jesteś pracowity, zorganizowany, uczciwy i lojalny. • Cenisz sobie..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. Zakupów Strategicznych
Drezdenko #Specjalista #Specjalista ds. zakupów #Specjalista ds. zakupów strategicznych
Zakres obowiązków: rozwój i realizacja strategii zakupowych w powierzonych kategoriach, aktywne wyszukiwanie dostawców i produktów, przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza kosztów, negocjowanie długoterminowych kontraktów, współpraca z dziaDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. BHP
Drezdenko #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującym prawem i wymogami firmy,, przygotowywanie okresowych analiz BHP,, koordynowanie prac nad oceną i aktualizacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,, prowadzenie..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent w referacie techniczno - gospodarczym
Krzyż Wielkopolski #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku:1. Przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie prac budowlanych bądź remontowych, zamawianie materiałów i usługi, kontrolowanie przebiegu prac (zgodnieDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie -
Pracownik biurowy
Chełst #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prace administracyjno - biurowe Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja / księgowość Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas oDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie -
Referent ds księgowości budżetowej
Dobiegniew
Zakres obowiązków:prowadzeniewidencji ksiegowej operacjigospodarczych UMdekretowanie i przygotowanie dokumentów do ksiegowaniawystawianie not księgowych, refaktur Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (wDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Strzelce Krajeńskie #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 16 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Strzelce Krajeńskie #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 20 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Business Development Manager
Dobiegniew #Business development manager
Twój zakres obowiązków, Identyfikacja i pozyskiwanie nowych możliwości biznesowych , Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi , Tworzenie strategii rozwoju firmy i wdrażanie planów sprzedażowych ,..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Projektanta
Międzyrzecz #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wykonywanie rysunków technicznych elementów żelbetowych, Weryfikowanie informacji (pomiarów, dokumentacji technicznych) dostarczonych przez osobę zlecającą wykonanie rysunku technicznego,, Przygotowywanie dokumentacji..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. bhp i p.poż. oraz ochrony środowiska
Międzyrzecz #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp na terenie zakładu pracy;, udział w dochodzeniach powypadkowych;, opracowywanie planów modernizacyjnych poprzez opiniowanie projektów zmian uwzględniających bezpieczeństwoDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. pracowniczych
Bolewice (pow. nowotomyski) #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych w rozumieniu Kodeksu pracy, PUZP dla, pracowników PGL LP oraz innych unormowań prawnych obowiązujących, w tym zakresie, m. in.:, przygotowanie i aktualizacja zmiany w zakresieDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Konsultant / Konsultantka z j. angielski..
Gorzów Wielkopolski #Konsultant #Konsultantka
Wymagania Wymagania: Znajomość języka angielskiego. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy, zaangażowanie. Znajomość MSDodane: Wczoraj w serwisie mycv.pl -
Dyrektor regionalny sprzedaży
Gorzów Wielkopolski #Ekspedientka #Dyrektor #Kasjerka
Opis stanowiska Zarządzanie zespołem sprzedażowym w regionie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych oraz KPI. Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży usług pocztowych i kurierskich na podległym terenie. Budowanie i utrzymywanie długofalowDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Stażysta – Specjalista ds. Personalnych
Gorzów Wielkopolski
Twoje zadania Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych (m.in. publikowanie ogłoszeń; przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; umawianie spotkań; obserwowanie, a po wdrożeniu prowadzenie rozmów rekrutacyjnych) Wsparcie w zakresie szkoleń prDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent/ Asystentka Biura Zarządu
Kłoda k. Rydzyny #Asystent #Pracownik Administracji
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Asystent/ Asystentka Biura ZarząduOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynowanie oraz zarządzanie kalendarzem spotkań Czynny udział w spotkaniach Zarządu Nadzór nad prawidłowymDodane: 4 dni temu w serwisie Employsystem -
Staż z urzędu pracy Staż/efs+/- pracownik biurowy
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:praca administracyjno-biurowa w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Gruntów Rolnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżoweUprawnDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim