Wszystkie oferty
»
Garbatka-Letnisko
»
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka biura
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny z firmami,, pomoc w pracach biura,, ścisła współpraca z Działem Księgowości i Działem Obsługi Klienta,, raportowanie działań...Dodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka kontrolera jakości
Garbatka (pow. obornicki) #Asystent #Pracownik Administracji #Kontroler #Kontroler jakości
Twój zakres obowiązków, kontrola jakościowa materiałów stalowych przy dostawie, tworzenie dokumentacji badań kontrolnych stali, oklejanie dostaw, prowadzenie procesów reklamacyjnych, współpraca z pozostałymi działami w firmie, obsługa wagi..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony...
ANTONIÓWKA #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas nieokreślony, PRACA ZDALNA- masz ochotę na dodatkowe lub stałe zajęcie z cotygodniowymi wypłatami? Rozlicza..Dodane: Dzisiaj w serwisie anonse.com -
Samodzielny Referent ds. Przygotowania i Planowania...
Dęblin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, terminowe przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej (zestawień materiałowych, kart pracy, dokumentów obrotu magazynowego, kart operacyjnych);, analizowanie i monitorowanie (w tym zgłaszanie braków) zapotrzebowań..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I PLANOWANIA...
Dęblin #Pracownik Administracji #Referent
WOJSKOWE ZAKŁADY LOTNICZE NR 1 S.A. poszukujemy kandydatów na stanowisko SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I PLANOWANIA PRODUKCJILiczba wakatów: 1 SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I PLANOWANIA PRODUKCJIObowiązki terminowe przygotowywaDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka działu handlowego
Warka #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Pomoc dla menadżerów sprzedaży w prowadzeniu kontraktów handlowych; Kontakt z odbiorcami i spedycjami; Przygotowywanie dDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Starszy referent
Radom #Pracownik Administracji #Referent
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: obsługi sekretariatu w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 26-600 Radom Ul. 11-go Listopada 3Dodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. Sprzedaży
Kraków #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Dodane: Dzisiaj w serwisie careers.mediamarktsaturn.com -
Asystent Kierownika Sklepu
Płock #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Tysiąclecia 2aDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Konserwator. Opiekun nieruchomości
Rudziszki #Konserwator #Opiekunka
Oferta na prace konserwatorskie w ograniczonym wymiarze godzin u Doraźne naprawy oraz przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej, niezbędne prace zabezpieczająco-remontowe. Utrzymanie porządku w części parkowej (koszenie trawy oraz..Dodane: Dzisiaj -
Asystent Kierownika Sklepu
Kozienice #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Warszawska 34Dodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji
Pionki #Koordynator
Koordynator sekcji nadzoru inwestycji105_4583425Obowiązki Koordynacja i nadzór robót inwestycyjnych i remontowych na terenie MESKO S.A. w Pionkach, Współpraca i nadzór w zakresie sporządzania wniosków o uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłoszeDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pionki-asystent do działu nieruchomości
Pionki #Asystent
Zakres obowiązków:Zadania:zajmowanie się dokumentacją, korespondencją obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner)odbieranie połączeń telefonicznychobsługa pocztyudzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalnościkomunikDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Asystent/-ka Kontrolera
Pionki #Asystent #Kontroler
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie okresowych zestawień danych finansowych i operacyjnych (Excel, PowerPoint, system ERP), wizualizacja danych – tworzenie czytelnych i logicznych prezentacji, raportów i podsumowań na potrzeby zarządów i..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy -archiwista
Pionki #Archiwista
Opis zadań:Kompletowanie dokumentacji medycznej, spis dokumentów medycznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Uprawnienia: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopniaInne wymagania: Kurs archiwDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Kozienice #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Dyrektor Finansowy
Pionki #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Przejęcie i ustrukturyzowanie lokalnej funkcji finansowej, księgowej i kontrolingowej, która dotychczas była obsługiwana przez centrum usług wspólnych (SSC)., Zbudowanie i zorganizowanie efektywnego zespołu finansowego..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pionki- specjalista ds. administracyjnych
Pionki
Zakres obowiązków:Obowiązki:aktywnym monitorowaniem dostępnych programów dofinansowań (krajowych i UE)analizą możliwości pozyskania środków pod kątem bieżących i planowanych projektów firmyprzygotowywaniem kompleksowych wniosków o dofinansowanieDodane: 45 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu -
Młodszy referent działu kadrowo-organizacyjnego
Żytkowice
Zakres obowiązków:praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 5 160 do 5 560 PLNRodzaj umowy:MianowanieLiczba wolnych miejsc pracy:2Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPrDodane: 45 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach -
Koordynator grupy inwentaryzacyjnej
Zwoleń #Koordynator #Pracownik ekipy inwentaryzacyjnej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Inwentaryzację towarów w magazynie oraz marketach - Weryfikację zgodności stanu towarów w marketach - Uzupełnianie raportu o zgromadzone dane - Korekta zapasu artykułów w programieDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Zwoleń #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl