Wszystkie oferty
»
Gostyń
»
Pracownik Administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Referent ds. Rozliczeń Produkcji
Gostyń #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Przygotowanie zleceń na podstawie planów produkcyjnych,, Nadzorowanie realizacji zleceń produkcyjnych pod kątem dokumentacji,, Codzienna kontrola poprawności zarejestrowanych danych produkcyjnych w systemie, weryfikacja.Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Śrem #Pracownik Administracji #Referent
Poszukujemy pracownika administracyjnego ds. Kadr i Płac w Zespole Szkół. Wymagania: Znajomość Prawa Pracy Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa, liczenie wynagrodzeń, obsługa programu PłatnDodane: 2 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Pracownik biurowy
Leszno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:obsługą biura, korespondencją, księgowością, logistyką, kontaktami z klientami, a także organizacją pracy W JĘZYKU TURECKIM Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: turecki, w mowie - C2 - biDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Leszno #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:obsługa komputera i pakietu office,obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji (rejestracja i archiwizowanie dokumentów - w tym księgowych),sporządzanie pism,koordynacja biura,opracowywanie raportów, sprawozdań, zestawień. WyDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka Linii Produkcyjnych
Warszawa, Praga-Południe #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych, Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu, Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie, Administracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,..Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw rekrutacji i administracji
Pudliszki #Asystent ds. Rekrutacji #Ekspert ds. Rekrutacji #Koordynator Rekrutacji #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji #Specjalista ds. administracji hr #Konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta #Specjalista administracji personalnej
Zakres obowiązków:Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (od publikacji ogłoszeń poprzez selekcję kandydatów), wsparcie zespołu w zadaniach administracyjno-biurowych, bieżący kontakt i współpraca z oddziałem firmy w Holandii, dbanie o prawidłowy obDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu -
Pomoc administracyjna
Śrem #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:czynności administracyjno-biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe, średnie zawodoDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie -
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktów...
Leszno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Sekretarka - Asystentka zarządu
Leszno #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Praca na stanowisku Sekretarka – Asystentka zarządu w firmie DELHAN Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie. Twoje obowiązki będą polegały na: • bieżącej obsłudze sekretariatu; • dbaniu o efektywny przepływ informacji i prawidłową komunikację w tym obsłDodane: 3 dni temu w serwisie elka.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik Sklepu Internetowego
Bydgoszcz #Pracownik Sklepu
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Chorzów ul. Niedźwiedziniec
Chorzów #Sprzątacz #Sprzątaczka
Grupa Hoppe Wartenberg (Zakład Pracy Chronionej), poszukuje sprzątaczek z orzeczeniem o niepełnosprawności !!! Miejsce pracy: Chorzów. ul. Niedźwiedziniec Praca Od Zaraz !!! Obowiązki: - utrzymanie czystości na terenie obiektu, - dbałość o..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Katowice ul. Modelarska
Katowice #Sprzątacz #Sprzątaczka
Miejsce pracy – obiekt w Katowicach ul. Modelarska Zadania na stanowisku pracownika utrzymania czystości: • Utrzymanie czystości na terenie obiektu, • Sprzątanie biur, sanitariatów, korytarzy, schodów • Praca w oparciu o plan sprzątania danego..Dodane: Dzisiaj -
Dyrektor produkcji-Rozwiń lokalizacje oferty
Gostyń #Dyrektor Produkcji #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Opracowywanie i wdrażanie strategii produkcyjnej firmy krótko – i długoterminowej,, Tworzenie i rozliczanie planów inwestycyjnych,, Nadzór nad wdrożeniami nowych maszyn, systemów, technologii w tym implementacja oraz..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. mycia zakładu
Gostyń #Koordynator
Zakres obowiązków:1. Definiowanie wytycznych i standardów dla procesów dbania o higienę2. Przygotowywanie planu działań, harmonogramów i weryfikację ich realizacji3. Zarządzanie środkami niezbędnymi do prowadzenia prac mycia i dezynfekcji w sposDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu -
Asystent ds. Ochrony Środowiska
Gostyń #Asystent #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Twój zakres obowiązków, kompleksowe zapewnienie zgodności działalności Spółki z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska, ogólna znajomość przepisów prawa ochrony środowiska w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej, udział w..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. Mycia Zakładu
Gostyń #Koordynator
Twój zakres obowiązków, Definiowanie wytycznych i standardów dla procesów dbania o higienę, Przygotowywanie planu działań, harmonogramów i weryfikację ich realizacji, Zarządzanie środkami niezbędnymi do prowadzenia prac mycia i dezynfekcji w..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor ds. Zakupów-Rozwiń lokalizacje oferty
Gostyń #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Kompleksową realizację procesów zakupowych,, Wyszukiwanie i ocenę dostawców oraz nawiązywanie długoterminowej współpracy,, Prowadzenie negocjacji oraz inicjowanie działań zmierzających do redukcji kosztów,, Planowanie..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pełnomocnik Zarządu ds. zakupu żywca
Mościszki (pow. kościański) #Pełnomocnik Zarządu
Twój zakres obowiązków, nadzór nad funkcjonowaniem działu zakupu żywca, monitorowanie cen zakupu i jakości, rejestracja i bieżące raportowanie prowadzonych działań, zakup tuczników z wolnego rynku- pozyskiwanie nowych dostawców, bieżąca współpraDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
R&D Manager
Pudliszki (pow. gostyński) #Menagerka
Your responsibilities, End to end responsibility for innovation pipeline and NPD project management, Overseeing the planning, execution, and completion of R&D projects, ensuring that timelines, budgets, and objectives are met, Leading the..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent biurowo-magazynowy
Śrem #Asystent
Opis zadań:zgodny z programem stażustaż stacjonarnydni: od poniedziałku do piątkujedna zmianagodziny 8:00 - 16:00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Dodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie -
Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej/pedagog
Śrem #Koordynator #Pedagog
Zakres obowiązków:-udzielanie wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;-organizowanie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistyczDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie -
Koordynator Centrum Kreatywnego Rozwoju
Śrem #Koordynator
Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie zajęć, warsztatów i eventów, Wspieranie pracy instruktorów i animatorów, Kontakt z rodzicami, klientami i partnerami, Współtworzenie oferty programowej, Tworzenie wyjątkowych chwil dla dzieciDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl