Wszystkie oferty
»
Horodło
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż – Pracownik biurowy z orzeczeniem Chełm
Chełm #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Staż – Pracownik biurowy w komórce analityczno-dokumentacyjnej Lokalizacja: CHEŁM Czas trwania: 3 miesiące Forma: Staż z możliwością zatrudnienia Szukasz miejsca, w którym zdobędziesz praktyczne doświadczenie, rozwiniesz swoje umiejętności i pozDodane: 14 dni temu w serwisie lento.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Chełm #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
WymaganiaWymagania konieczne:Umiejętności i UprawnieniaPrawo jazdy kat. Bbardzo dobra znajomość obsługi pDodane: 68 dni temu w serwisie linkedin.com -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy-Rozwiń lokalizacje oferty
Katowice #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz rozbudowa portfolio nowych klientów,, Rzetelna i profesjonalna realizacja zleceń transportowych i spedycyjnych w drogowym ruchu międzynarodowym,, Nadzór nad transportami oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Product Manager – ERP Integrations
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Product Manager – Amazon Ecosystem
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
nauczyciel języka rosyjskiego
Cześniki gm. Sitno #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Oferta pracy dla nauczyciela języka rosyjskiego w Szkole Podstawowej w Cześnikach. wymiar czasu pracy 4/18. Wymagania: Wykształcenie wyższe na kierunku: filologia rosyjska, uprawnienia pedagogiczDodane: 13 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Business Development Specialist - DACH Region
Janki #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój portal z ofertami pracyDodane: 5 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Business Development Specialist - DACH Region
Janki #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój portal z ofertami pracyDodane: 7 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Starszy referent
Hrubieszów #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:-rozpatrywanie wniosków i ustalanie uprawnień oraz sporządzanie decyzji w sprawach dotyczących zasiłków macierzyńskich,zasiłków chorobowych, zasiłków pogrzebowych, zasiłków o przedłużonym okresie,-przygotowanie dokumentacji dotDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Hrubieszów #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 14 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystentka/Higienistka stomatologiczna - Hrubieszów...
Hrubieszów #Asystent #Dentysta #Pracownik Administracji #Higienistka #Lekarz stomatolog
Corten Dental to rozwijająca się sieć, która oferuje kompleksowe i profesjonalne usługi stomatologiczne dzieciom i dorosłym. Specjalizujemy się w stomatologii ogólnej, profilaktyce zdrowia jamy ustnej..Dodane: 67 dni temu -
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
Polska #Konsultant #Konsultantka
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowychDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor gospodarstwa rolnego
Chełm #Dyrektor
Gospodarstwo rolne, wyspecjalizowane w produkcji roślinnej oraz w hodowli bydła, poszukuje Dyrektora. Dyrektor gospodarstwa rolnego Zakres obowiązków: - Zarządzanie gospodarstwem rolnym, -Dodane: 5 dni temu -
Asystent / Asystentka biura
Prostyń (pow. ostrowski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa zamówień, Fakturowanie, Obsługa systemu EDD - zapewniamy przeszkolenie, Inne bieżące prace biurowe..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Export Manager
Huta Żabiowolska (pow. grodziski) #Export manager
Twój zakres obowiązków, Rozwój eksportu na podległym obszarze: Realizacja strategii eksportowej firmy na konkretnym terytorium(kontynent + kraje), Realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie i rozwój kanałów sprzedaży oferowanego asortymentuDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Personalnych
Ameryka (pow. olsztyński) #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Obsługa personalna pracowników Centrum Dystrybucyjnego, Sporządzanie analiz, raportów na potrzeby spółki, Koordynacja działań zgodnie ze standardami HR, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingowych, Organizacja iDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent koordynatora projektu
Chełm #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Chełm #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Konsultant ds. rekrutacji telefonicznej
Chełm #Konsultant #Konsultantka
Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy aDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent Projektanta
Chełm #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji projektowej w branży drogowejDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl