Wszystkie oferty
»
Jelcz-Laskowice
»
Sekretarka
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Sekretarz / Sekretarka
Jelcz-Laskowice #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie terminarza spotkań oraz wydarzeń. , Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentacji do wysyłki., Przyjmowanie korespondencji przychodzącej. , Kontakt z klientem., Obsługa urządzeń biurowychDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka
Siechnice #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kalendarza Burmistrza;, udzielanie informacji i prowadzenie rozmów w imieniu Burmistrza;, umawianie spotkań Burmistrza;, organizacja spotkań Burmistrza;, realizowanie połączeń telefonicznych zewnętrznych i..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu biurowego
Wrocław, Stare Miasto #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Recepcjonista #Sekretarka #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Twój zakres obowiązków, Organizacja i prowadzenie dokumentacji biurowej , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Przyjmowanie i obsługa interesantów oraz kontakt telefoniczny , Współpraca z innymi działami firmy , Współpraca z..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Sekretarka
Brzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Opis zadań:wg wniosku Wymagania: Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieAdDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu -
sekretarka medyczna/ rejestratorka medyczna
Wrocław #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Rejestrator
PRACA DLA SEKRETARKI MEDYCZNEJ/ REJESTRATORKI MEDYCZNEJ Prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta w programach Kamsoft Prowadzenie list oczekujących za pomocą aplikacji AP-KOLCE Rozliczanie świadczeń z NFZ Rejestracja oraz kompleksowa obsługa..Dodane: 10 dni temu -
Sekretarka
Wrocław #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Zakres obowiązków:współpraca z Prezesem Zarządu i administratorem,prowadzenie sekretariatu, tj. opracowanie korespondencji,przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji,prowadzenie ewidencji pocztowych, rejestrowanie faktur,nadawanie korespondencjDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu -
Sekretarz / Sekretarka Biura Zarządu
Wrocław #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Sekretariatu Biura Zarządu, Prowadzenie kalendarza spotkań i umawianie terminów, Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz organizacji, Redagowanie pism oraz obsługa korespondencji..Dodane: 17 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds administracyjnych - Sekretarka
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu - Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą - Przyjmowanie gości firmy - Dbałość o dobry wizerunek biura WYMAGANIA: - Wykształcenie wyższe (mile widziane ukończonDodane: 24 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Asystent Działu Administracji
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Sekretarz #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Dbanie o poprawny obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie dziennika korespondencji, dekretowanie korespondencji i przekazywanie jej w formie elektronicznej i papierowej do odpowiednich działów;,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Sekretarka
Miękinia #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Opis zadań:obsługa klienta - przyjmowanie klientów i udzielanie im ogólnych informacji, prowadzenie korespondencji z kjlientami - pisanie pism, wysyłanie oraz odbieranie i kierowanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób, nadzór nadDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej -
Sekretarka-referent ds.uczniowskich
Grodków #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Referent #Sekretarka
Zakres obowiązków:Sekretarka-referent ds.uczniowskich Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcąceUprawnienia: dobra obsluga komputera, znajomość komputera w tym MS WORD, MS EXCEL., Prawo jazdyDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu -
Sekretarz / Sekretarka szkoły
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu uczniowskiego, załatwianie spraw uczniowskich, prowadzenie dokumentacji szkolnej..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka ∕ Sekretarz
Wiedeń, Austria #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu: odbiór i wysyłka korespondencji, rejestracja korespondencji, przyjmowanie i rozdzielanie wpływającej do Stacji korespondencji (w tym elektronicznej przychodzącej na oficjalny adres Stacji), obsłuDodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Spedytor międzynarodowy ze znajomością jęz. angielskiego
Suchy Las (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Monitorowanie realizacji zleceń przewozowych, Dbałość o terminowość dostaw i wysoką jakość usług, Stosowanie procedur przewozowych zgodnie z wymogami Klientów, Poszukiwanie nowych Klientów, sporządzanie wycen oraz obsługaDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka / Asystent
Jelcz-Laskowice #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, konstruowanie i tłumaczenie pism przychodzących i wychodzących w języku polskim oraz angielskim, Planowanie, organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, Sporządzanie raportów i analDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Nocny recepcjonista
Suchy Las (pow. poznański) #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu, prowadzenie kartoteki / bazy danych klienta, zapewnienie wysokiej jakości usług, budowanie korzystnych relacji z klientem Kluczowe obszary odpowiedzialnościDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy., Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrznej., Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych doraźnych na..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Siechnice #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, wsparcie zarządu i managerów w sprawach organizacyjnych, kompleksowa obsługa sekretariatu, organizowanie oraz obsługa spotkań biznesowych, rejestracja faktur w systemie obiegu dokumentów, zarządzanie obiegiem umów i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Stanowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Korespondencja email, organizacja stanowiska pracy, przyjmowanie połaczeń telefonicznych, obsługa programów biurowych Godziny pracy do ustalenia z pracodawca Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyki:Dodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oławie -
Asystent / Asystentka ds. administracji
Stanowice (pow. oławski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją firmową , Wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań administracyjnych , Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji , Zarządzanie kalendarzem spotkańDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy
Wrocław #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma, która od lat utrzymuje czołową pozycję na rynku usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych, zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. Dzięki zaangażowaniu w zapewnienie najwyższeDodane: Dzisiaj w serwisie teamquest.pl -
Praca biurowa - telefoniczna obsługa klienta
Wrocław, Stare Miasto #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku pomagamy klientom platformy sprzedażowej, którzy dokonali już zakupu. W tym celu pośredniczymy w kontaktach ze sprzedawcami oraz dostawcami. Zawsze dokładamy starań, aby sprawa klienta została rozwiązanaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami...
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. WspDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. zarządzania biurem
Wrocław, Fabryczna #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych
Twój zakres obowiązków, Obsługa faktur i dokumentacji finansowej w systemie Enova, Organizacja pracy biura i sekretariatu, Obsługa klientów parkingowych oraz kontakt z kontrahentami, Koordynacja usług zewnętrznych i nadzór nad współpracą z..Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
SPEDYTOR (m/k) w renomowanej firmie
Wrocław #Pracownik Administracji #Spedytor
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH lider na rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do międzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Wybierz stabilne zatrudnienie, wybierz Walter-Fach-Kraft. DołącDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl