Wszystkie oferty
»
Karnice
»
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Praca Kwalifikowany pracownik ochorny Ustka
Słupsk
Firma DGP Security Partner Sp. z o. o. zatrudni osoby do ochrony obiektu wojskowego w Ustce przy ul. Poligonowej na cały etat. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które mogą korzystać z szerokiego wachlarza..Dodane: Dzisiaj -
Chief Operating Officer (COO) / Dyrektor Operacyjny
Toruń #Dyrektor Operacyjny #Dyrektor
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z Torunia poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Jeśli posiadasz doświadczenie w na podobnym stanowisku, chcesz się rozwijać i mieć wkład w rozwój organizacji, aspirujDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Asystent recepcji
Niechorze #Asystent #Kierownik Recepcji
Zakres obowiązków:Asystent recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduPracodawca:F.pDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Recepcjonista
Pobierowo #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyInne wymagania: LUB JĘZYK NIEMIECKI W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE A1 Wynagrodzenie brutto: od 6Dodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Koordynator projektu
Rewal #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Dyrektor wydziału
Gryfice #Dyrektor #Naczelnik wydziału
Zakres obowiązków:ZGODNIE Z ZAŁĄCZONĄ OFERTĄ PRACY-GŁOSZENIE O NABORZEhttps://bip.gminagryfice.pl/pliki/gryfice/zalaczniki/25316/ogloszenie-o-naborze.pdf Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługaDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Samodzielny referent ds. finansów
Mrzeżyno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Obsługa finansów żołnierzy zawodowych i nie zawodowych oraz pracowników wojska w tym :- Planowanie budżetowe- Wykonywanie planów zatrudnienia bazowego i funduszy wynagrodzen pracownikow, wstepna kontrola dokumentów pod względemDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Inspektor ds. BHP
Gryfice #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
LISTONOSZ
Gryfice #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Gryfice, ul. Dworcowa 20 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek..Dodane: 20 dni temu -
Dyrektorka/Dyrektor Oddziału
Kamień Pomorski #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Bankowość detalicznaDodane: 48 dni temu w serwisie PKOBP.pl -
Praca
Kamień Pomorski #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Praca w gospodarstwie rolnym najlepiej dla pary lub jednej osoby przy bydle mlecznym wraz z zamieszkaniem bez opłat więcej informacji pod kom 723818186Dodane: 56 dni temu w serwisie lento.pl -
RECEPCJONISTA
Mrzeżyno #Recepcjonista #Recepcjonistka
Wymagania:Wymagania KonieczneUmiejętności i uprawnienia:obsługa… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn.">Dodane: 100 dni temu w serwisie linkedin.com -
Kierownik recepcji hotelu
Kołobrzeg #Kierownik Recepcji #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji hotelowej, Zarządzanie zespołem recepcjonistów oraz tworzenie grafików pracy, Tworzenie procedur dla działu recepcji, Obsługa, rozliczanie kanałów OTA oraz rezerwacji indywidualnych, Obsługa środowiska..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowo-kadrowy
Wolin #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu i prowadzenie analiz faktur kosztowych , zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej, sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator działu sprzedaży
Kołobrzeg #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działuDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Asystent kas samoobsługowych
Ustronie Morskie #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów.Praca w godz. 6-13, 15-22 również w weekendy. Wymagania:Dodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu -
Specjalista ds. BHP
Kołobrzeg #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i prDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - LEROY...
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: 5 dni temu w serwisie aplikuj.pl