Wszystkie oferty
»
Kobiernice
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kobiernice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Praca z dokumentami (wprowadzanie, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych).2. Praca z dokumentami dotyczącymi dotacji dla naszych klientów.3. Kontakt wstępny z klientem zainteresowanym zakupem.4. Pilnowanie procesu sprDodane: 20 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy (branża ubezpieczeniowa)
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • skanowanie i przypisywanie polis do odpowiednich firm,• zbieranie i weryfikacja polis (kontrola kompletności),• rozliczanie polis gotówkowych,• porządkowanie dokumentacji i prowadzenie segregatorów,• przygotowywanie i zamiesDodane: 3 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Asystent ds. oprogramowania
Bielsko-Biała #Asystent #Asystent Techniczny #Office Assistant
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • wprowadzanie danych do systemu• testowanie oprogramowania LogiKal• rozwijanie bazy tłumaczeń elementów oferty produktowej• ewidencjonowanie zmian systemowych• udzielanie podstawowego wsparcia technicznego (helpdesk) użytkownDodane: 7 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy – obsługa sprzedaży i zamówień
Bielsko-Biała #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, wystawianie dokumentów sprzedaży: paragony, faktury VAT, eksportowe i OSS,, obsługa dokumentacji do zwrotów (korekty dokumentów),, obsługa programu księgowego,, generowanie listów przewozowych firm kurierskich,, kontakt.Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - nadzór nad dokumentacją firmową lub urzędową, - obsługa urządzeń biurowych, - sporządzanie pism, - wystawianie faktur, - wsparcie administracyjne dla działu kadr - prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, - pomoc w rekrutacDodane: 13 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik Biurowy/Obsługa Klienta
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dodane: 56 dni temu w serwisie placpigal.pl -
Pracownik biurowy Call Center
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Dodane: 110 dni temu w serwisie placpigal.pl -
Pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna, mailowa i osobista klientów, w tym udzielanie informacji, przygotowywanie i wydawanie dokumentów,, rejestrowanie czynności w repertorium elektronicznym i papierowym,, przygotowywanie, wysyłka i odbióDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:• wykształcenie wyższe (kierunki: prawo/administracja/biurowość),• znajomość pakietu MS Office,• znajomość obsługi urządzeń biurowych,• bardzo dobra organizacja pracy,• wysoka kultura osobistaDodane: 6 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy - motoryzacja, logistyka
Brenna (pow. cieszyński) #Logistyk #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, witanie Klientów warsztatu, obsługa Klientów w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, kompletowanie dokumentów szkodowych, wsparcie administracyjne innych działów w bieżących zadaniach, kompletowanie faktur kosztowychDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka
Pszczyna #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
TOLEX F.W. SPÓŁKA JAWNA G.A.WALECZEK - Pszczyna - Przyjmę do pracy na stanowisko - pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka Więcej informacji pod nr telefonu 32 210-23-31 Dodane: 97 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Pszczyna #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:- wykształcenie min. średnie- znajomość obsługi komputera i programów biurowych- prawo jazdy kat. B- umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność- dysDodane: 98 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Dzisiaj w serwisie olx.pl -
Pracownik biurowy
Sosnowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Współpraca z wszystkimi działami firmy w obszarze działań marketingowych, Tworzenie prostych grafik, treści do.Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka dyrektora zarządzającego
Napachanie (pow. poznański) #Asystent #Pracownik Administracji #Dyrektor #Dyrektor zarządzający
Twój zakres obowiązków, Sporządzanie dokumentacji projektowej , Wsparcie w codziennych działaniach projektantów , Wizje w terenie , Pozyskiwanie umów na tranzyt, Sporządzanie map, Nadzór nad budową ..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor operacyjny
Warszawa, Mokotów #Dyrektor Operacyjny #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynacja strategicznych działań operacyjnych spółki., Organizacja i nadzorowanie efektywnego funkcjonowania procesów biznesowych., Budowa i zarządzanie zespołem (rekrutacja, rozwój i motywacja pracowników)Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Praca biurowa od zaraz!
Częstochowa #Pracownik Administracji
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU! REKRUTACJA OTWARTA! Poszukujemy nowych talentów na stanowiska: Specjalista ds. sprzedaży, Specjalista ds. umawiania spotkań Kogo szukamy? Osób komunikatywnych i samodzielnych, które potrafią działać z zaangażowaniem..Dodane: Dzisiaj -
Data Engineer
Poland (Remote) #Inżynier #Data engineer
Wymagania· 3+ lata doświadczenia w Data Engineering, · bardzo dobra znajomość SQL oraz języków programowania (Python, R, Scala lub Java), · praktyka w pracy z różnymi typami baz danych (relacyjne, NoSQL, MPP), · doświadczenie z narzędziamiDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Katowice #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Lektor ROSYJSKI w firmie mała grupa_Katowice
Katowice #Lektor
LINGUA HOUSE Szkoła Języków Obcych z Katowic z tradycjami o ustabilizowanej pozycji na rynku zatrudni lektora rosyjskiego w Katowicach do prowadzenia zajęć w firmie, w malej grupie, w godzinach porannych lub popołudniowych. Wymagania: - studia fDodane: 43 dni temu w serwisie lento.pl