Wszystkie oferty
»
Kołobrzeg
»
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa, Praga-Północ #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Kompleksowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura, Zarządzanie obiegiem dokumentów, opisywanie faktur związanych z kosztami projektów , Opracowywanie raportów , zestawień ( dokumenty kadrowe, księgowe), Prowadzenie iDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Samodzielny referent ds. finansów
Mrzeżyno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Obsługa finansów żołnierzy zawodowych i nie zawodowych oraz pracowników wojska w tym :- Planowanie budżetowe- Wykonywanie planów zatrudnienia bazowego i funduszy wynagrodzen pracownikow, wstepna kontrola dokumentów pod względemDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Project Management Office
Warszawa #Project management officer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Koordynator Oddziału Trójmiasto
Gdańsk #Koordynator
Zakres obowiązków:\n\n\nZapewnienie ciągłości dostaw do Klientów przy zachowaniu ustalonych standardów;\n\n\nKoordynowanie i nadzór procesów związanych z:– wydawaniem Kierowcom paczek oraz innych materiałów,– pakowaniem paczek przez KierowcDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Dermokonsultantka
Katowice
Twój zakres obowiązków • Prowadzenie konsultacji w aptekach na terenie woj. Śląskiego i Zagłębia • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi zgodnie ze standardami firmy • Dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów Nasze wymagania: • Prawo..Dodane: Dzisiaj -
Magister farmacji - Tychy
Tychy #Magister Farmacji
Magister farmacji - Tychy "Apteka Blisko Ciebie" w Tychach zatrudni magistra farmacji. Jesteśmy firmą z tradycjami. Istniejemy na rynku farmaceutycznym od ponad 30 lat. Wyróżnia nas nowoczesna receptura i ponadstandardowa obsługa pacjenta...Dodane: Dzisiaj -
Koordynator działu sprzedaży
Kołobrzeg #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działuDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. BHP
Kołobrzeg #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i prDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - LEROY...
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Kołobrzeg #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Obsługa gości hotelowych i apartamentowych (meldowanie, wymeldowywanie, udzielanie informacji)., Przyjmowanie rezerwacji oraz obsługa systemów recepcyjnych., Wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Poszukujemy konsultantów do telefonicznej obsługi...
Kołobrzeg #Konsultant
Na rynku farmaceutycznym działamy już od 12 lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów dietDodane: 6 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Kołobrzeg #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów. Praca w godz. 6-13, 15-22 również w weekendy. WymaganiaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu -
Doręczanie przesyłek DPD | Warszawa
Kołobrzeg #Doręczyciel #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: 6 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Doręczanie przesyłek DPD
Kołobrzeg #Doręczyciel #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: 6 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Kurier Rowerowy/Kurierka Rowerowa DPD
Kołobrzeg #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: 6 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Konsultant Klienta z niemieckim
Kołobrzeg #Konsultant #Konsultantka
Zapewnienie wsparcia i rozwiązań dla klientów w obszarze finansowym Dostarczanie wysokiej jakości obsługi klienta Budowanie trwałych relacji i pozytywnych doświadczeń z klientami Współpraca z zespołem dla wspólnego sukcesuDodane: 10 dni temu w serwisie praca.pl -
INŻYNIER BUDOWY/ ASYSTENT PROJEKTANTA
Kołobrzeg #Asystent #Asystent Projektanta #Inżynier #Inżynier Budowy #Projektant
Zakres obowiązków: wsparcie w opracowaniu dokumentacji projektowej, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych (wn, sn). Tworzenie i aktualizacja schematów, rysunek techniczny (auto..Dodane: 13 dni temu w serwisie flexi.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży-Rozwiń...
Budzistowo (pow. kołobrzeski) #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta, monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze, aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów,..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl