Wszystkie oferty
»
Kostrzyn nad Odrą
»
Administrator HR
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. administracyjno-personalnych...
Objezierze (pow. obornicki) #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Specjalista #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, obsługa bieżących spraw administracyjnych: zarządzanie korespondencją, wsparcie administracyjne innych działów w firmie,, prowadzenie zamówień na usługi i towary biurowe oraz monitorowanie stanów magazynowych materiałów.Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor – Specjalista ds. Spedycji Morskiej
Kostrzyn #Pracownik Administracji #Specjalista ds. Spedycji #Spedytor #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Obecnie do naszego biura poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisku:, Spedytor - Specjalista ds. Spedycji Morskiej, Do Twoich obowiązków będzie należało:, Organizacja i koordynacja transportów morskich (FCLDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
HR Manager (k/m)
Kostrzyn nad Odrą #HR Manager
Twój zakres obowiązków, Identyfikowanie wymogów prawnych i regulacji dotyczących funkcji HR oraz zapewnienie zgodności polityk, procedur i raportowania, Wsparcie i doradztwo dla menedżerów oraz pracowników w zakresie polityk HR, prawa pracy i..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Kostrzyn #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników , Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac , Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich , Sporządzanie deklaracji i raportów do ZUS,.Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
HR Manager
Kostrzyn nad Odrą #HR Manager
Zakres obowiązków:Zapewnianie zgodności polityk i procesów HR z przepisami prawa pracy oraz regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymiWsparcie managerów i pracowników w zakresie polityk kadrowych, prawa..Dodane: 18 dni temu -
Referent ubezpieczeń
Dębno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne oraz dokonywanie zmian w systemach informatycznych, opracowywanie decyzji, rozliczanie kont płatników skDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu -
Asystent/ Asystentka Biura Zarządu
Kłoda k. Rydzyny #Asystent #Pracownik Administracji
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Asystent/ Asystentka Biura ZarząduOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynowanie oraz zarządzanie kalendarzem spotkań Czynny udział w spotkaniach Zarządu Nadzór nad prawidłowymDodane: 3 dni temu w serwisie Employsystem -
Staż z urzędu pracy Staż/efs+/- pracownik biurowy
Gorzów Wielkopolski #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:praca administracyjno-biurowa w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Gruntów Rolnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżoweUprawnDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. rekrutacji
Kraków #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Specjalista ds. kadr i płac
Szczecin #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej pracowników,, sporządzanie dokumentów niezbędnych do nawiązania, przebiegu i zakończenia stosunku pracy,, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,, naliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Ślusarz / Monter tras kablowych - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Ślusarz #Monter
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Pomocnik Elektryka - Praca Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Elektryk #Pomocnik
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
młodszy specjalista / młodsza specjalistka ds...
Słubice #HR Specialist #Specjalista #Junior hr specialist
Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są wartości, płynące..Dodane: 10 dni temu -
Asystent/ka Zarządu
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem Zarządu – umawianie spotkań, koordynacja terminów, przypomnienia;, Wsparcie administracyjne Zarządu w bieżących zadaniach i projektach (koordynacja spotkań, korespondencja, zestawienia. tworzenie.Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka Zarządu
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
Twój portal z ofertami pracyDodane: 11 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Trener na kursach rozwijających dla dzieci
Gorzów Wielkopolski #Trener
Kogo szukamy? Osób z doświadczeniem w pracy z dziećmi Z wykształceniem pedagogicznym lub pokrewnym (może być w trakcie studiów) Z pasją, kreatywnością i otwartością na nowe metody pracy Lubiących wyzwania, uśmiechniętych i pełnych energii Mile wDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent zarządu z j. niemieckim (K/M)
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Asystent Zarządu
Poszukujemy kandydata na stanowisko asystenta zarządu z językiem niemieckim. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Redagowanie i tłumaczenie dokumentów (PL/DE) • Sporządzanie protokołów, raportów i zestawień dla zarządu • Dbanie o prawidłowy obieg informacji i kDodane: 13 dni temu w serwisie lento.pl -
HR Manager
Gorzów Wielkopolski #HR Manager
Twój zakres obowiązków, Rekrutacja: Zarządzanie procesem rekrutacyjnym, od ustalenia wymagań po zatrudnienie, z naciskiem na pozyskiwanie talentów. Współpraca z menedżerami w zakresie określania profili kandydatów oraz przygotowanie ofert pracyDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Trener / Asystent - APR Lampart
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Trener
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie bezpieczeństwa uczestników podczas zajęć zgodnie z obowiązującymi standardami i zasadami,, Realizacja treningu zgodnie z wcześniej przygotowanym konspektem oraz założeniami programu szkoleniowego,, OdpowiednieDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka / Asystent Zarządu
Gorzów Wielkopolski
Asystentka / Asystent ZarząduTwój zakres obowiązków Wsparcie Zarządu:- prowadzenie kalendarza i koordynacja spotkań,- redagowanie i tłumaczenie dokumentów (PL/DE),- sporządzanie protokołów z zebrań Zarządu (w języku polskim i niemieckim),- przygDodane: 22 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystentka / Asystent Zarządu
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Asystent Zarządu #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie Zarządu:, , - prowadzenie kalendarza i koordynacja spotkań,, - redagowanie i tłumaczenie dokumentów (PL/DE),, - sporządzanie protokołów z zebrań Zarządu (w języku polskim i niemieckim),, - przygotowywanie raportóDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koodynator pracowników tymczasowych
Gorzów Wielkopolski #Koordynator pracowników tymczasowych
Twój zakres obowiązków, wspierać nowych pracowników w pierwszych dniach pracy,, będziesz w stałym kontakcie z pracownikami i klientami - bieżąca obsługa,, działać ramię w ramię z innymi działami - u nas wszystko się łączy,, prowadzić dokumentacjDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Zarządu @ Audit HR
Gorzów Wielkopolski #Asystent #Asystent Zarządu
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki prawnicze) Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu Doświadczenie w kompleksowej organizacji podróży służbowych Biegła obsDodane: 47 dni temu w serwisie nofluffjobs.com