Wszystkie oferty
»
Koszalin
»
Administrator HR
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków: planowanie i realizowanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej dotyczącej usługi utrzymania czystości, usługi kominiarskiej oraz usługi deratyzacji i dezynsekcji,opracowanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby rozpoczęcia poDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- obsługa systemów: USOS, WIRKA, EOD i innych będących w dyspozycji Politechniki Koszalińskiej;- obsługa dokumentacji związanej z projektami krajowymi i międzynarodowymi;- obsługa spraw finansowych związanych z działalnością prDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent/inspektor
Koszalin #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:1. bieżąca analiza rachunków wynikających z użytkowania lokali mieszkalnych, 2. prowadzienie i systemtyczne dochodzenie należności poprzez monitoring telefoniczny i korespondencyjny, 3.prowadzenie korespondencji w sprawach uzgaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Starszy referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:•obsługa systemów: USOSweb, USOSadm, EOD, IRK, i innych będących w dyspozycji Politechniki Koszalińskiej;•prowadzenie i obsługa toku studiów;•bezpośrednia obsługa studentów;- sporządzanie danych do sprawozdań, raportów na potrzDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, korekt dla zrealizowanych dostaw towarów i usług, Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z procedurami, Sprawdzanie wiarygodności płatniczej klientów, Ścisła współpraca z..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent Agencji Celnej (m/k)-Rozwiń lokalizacje...
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej, codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami, kompletacja i archiwizacja dokumentacji..Dodane: 23 dni temu w serwisie pracuj.pl -
HR Director
Koszalin #Hr director
Your responsibilities, Design and enforce HR policies and procedures., Strategically Workforce Planning., Streamline and standardize HR functions such as recruitment, onboarding, performance management, and employee engagement initiatives.,..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent Agencji Celnej-Rozwiń lokalizacje oferty
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej, codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami, kompletacja i archiwizacja dokumentacji..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
EOWE Specjalista ds. HR - Słupsk / Koszalin
Słupsk / Koszalin #Specjalista #Specjalista ds. HR
Chcesz pracować jako EOWE Specjalista ds. HR - Słupsk / Koszalin? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 32 dni temu w serwisie energa.pl -
Referent ds. Transportu ( Koszalin)
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Chcesz pracować jako Referent ds. Transportu ( Koszalin)? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 41 dni temu w serwisie energa.pl -
Referent ds. Transportu ( Koszalin )
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Chcesz pracować jako Referent ds. Transportu ( Koszalin )? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 77 dni temu w serwisie energa.pl -
Pracownik biurowy - sprzedaż - obsługa klienta
Będzino #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma: 1MK POLSKA – dystrybutor MACHTEK (maszyny do recyklingu) oraz wyłączny dystrybutor francuskiej firmy RABAUD w Polsce Adres biura: Łekno 23, 76-037 Będzino Opis stanowiska: Do naszego biura stacjonarnego w Łeknie poszukujemy osoby na stanoDodane: 16 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącycDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Darłowo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków: prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy Jak dostarczyć dokumenty:Dodane: 7 dni temu w serwisie flexi.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
HR Specialist with German (available ASAP)
Kraków #HR Specialist
Dodane: Dzisiaj w serwisie arche-consulting.pl -
HR Business Partner
Łódź #Ajent #Hr business partner
Łódź, św. Teresy 109 woj. łódzkieDodane: Dzisiaj w serwisie kariera.rossmann.pl -
Konserwator. Opiekun nieruchomości
Rudziszki #Konserwator #Opiekunka
Oferta na prace konserwatorskie w ograniczonym wymiarze godzin u Doraźne naprawy oraz przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej, niezbędne prace zabezpieczająco-remontowe. Utrzymanie porządku w części parkowej (koszenie trawy oraz..Dodane: Dzisiaj -
HR Business Partner
Koszalin #Ajent #Hr business partner
Twój zakres obowiązków, Aktywne uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem organizacji, Codzienna współpraca z liderami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, Wspieranie budowy zaangażowania pracowników poprzez inicjatywy wewnętrzne,..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
PILNE!-> Praca w szkołach -> Psycholog...
Koszalin #Lekarz #Psycholog #Trener #Wykładowca
W związku z dynamicznym rozwojem Polskie Centrum Profilaktyki z Krakowa zatrudni pedagogów / psychologów / trenerów / studentów ostatnich lat studiów z terenu całej Polski do nawiązania współpracy stałej bądź epizodycznej przy realizacji warsztaDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącyDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl