Wszystkie oferty
»
Łąski Piec
»
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego w...
Cały kraj #Specjalista #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:• Wsparcie w raportowaniu dla Zespołu Realizacji• Analizy w Excelu• Tworzenie prezentacji Power Point• Raportowanie postępu• Wsparcie Kierowników Projektów w realizacji – zadania indywidualneDodane: 76 dni temu w serwisie pracujwsprzedazy.pl -
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego w...
Cały kraj #Specjalista #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Zakres obowiązków:• Wsparcie w raportowaniu dla Zespołu Realizacji• Analizy w Excelu• Tworzenie prezentacji Power Point• Raportowanie postępu• Wsparcie Kierowników Projektów w realizacji – zadania indywidualneDodane: 121 dni temu w serwisie pracujwfinansach.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka projektanta w branży urbanistyka
Teodory (pow. łaski) #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy opracowywaniu projektów planów ogólnych, projektów planów miejscowych, projektów decyzji o warunkach zabudowy, prognoz oddziaływania na środowisko..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Praca biurowa Śliwice
Śliwice #Pracownik Administracji
Dzień dobry, praca biurowa: obsługa biura, prowadzenie dokumentacji, wysyłanie korespondencji. Miejsce pracy Śliwice. proszę o wysyłanie CV; na adres e-mail; @Dodane: 46 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka Zarządu
Mazańcowice (pow. bielski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja i prowadzenie spraw sekretariatu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej tradycyjnej i elektronicznej, Nadzór nad terminową wymianą informacji i dokumentów w Spółce, Redagowanie pism, Prowadzenie.Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka projektanta - architekta
Grudziądz #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wspomaganie projektanta w przygotowywaniu dokumentacji projektowej , Tworzenie rysunków technicznych i opcjonalnie wizualizacji , Kompletowanie i weryfikacja niezbędnych materiałów i danych do projektów , Kontakt z..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. logistyki
Grudziądz #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Analiza planu rocznego produkcji i harmonogramów tygodniowych., Udział w składaniu zamówień do dostawców i kontrola ich realizacji., Analiza stanów magazynowych komponentów pod względem ilościowym i wartościowym w sposóbDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. Sprzedaży
Kraków #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Dodane: Dzisiaj w serwisie careers.mediamarktsaturn.com -
Asystent Kierownika Sklepu
Płock #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Tysiąclecia 2aDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Konserwator. Opiekun nieruchomości
Rudziszki #Konserwator #Opiekunka
Oferta na prace konserwatorskie w ograniczonym wymiarze godzin u Doraźne naprawy oraz przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej, niezbędne prace zabezpieczająco-remontowe. Utrzymanie porządku w części parkowej (koszenie trawy oraz..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. personalnych i wynagrodzeń w...
Tuchola #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i płacowych,, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień,, przygotowywanie deklaracji i raportów dla ZUS, US, GUS, PPK, PFRON,, prowadzenie dokumentacji..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:Sporządzenie planu działania, prowadzenie kalendarze spotkań, nadzorowanie umówionych terminów spotkań, obsługa interesanta, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie ofert, obsługa logistyki, przyjmowanie zamówień, sporządzanie doDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:wystawianie faktur sprzedażowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: 2025.KN Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: wystawiDodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: (72.2025.MK)Dodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Asystent projektanta – Tekla Structures
Mazańcowice (pow. bielski) #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Twój zakres obowiązków, tworzenie dokumentacji warsztatowej konstrukcji stalowej na zakład produkcyjny, współpraca z działem projektowym i zespołem realizującym kontrakty na budowie, rozwiązywanie kolizji/błędów projektowych na etapie realizacjiDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Technolog drewna - koordynator produkcji tartacznej
Czersk #Koordynator #Koordynator Produkcji #Technolog #Technolog Drewna
Twój zakres obowiązków: • Ustalanie technologii oraz norm zużycia surowców i materiałów; • Sporządzanie dokumentacji technologicznej oraz jej bieżąca aktualizacja; • Koordynowanie procesami przetwarzania drewna; • Wdrażanie nowych technologii; •Dodane: 34 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca Techniczno-Handlowy
Chojnice #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca Handlowy #Doradca Techniczny #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Przedstawiciel Techniczny #Specjalista ds. Handlowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Pracownik techniczny #Specjalista ds. technicznych
Firma Gimatic Polska Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem włoskiej firmy Gimatic Srl, wiodącego na świecie producenta pneumatycznych i elektrycznych chwytaków, elementów automatyki przemysłowej, mechatroniki oraz elementów podciśnienia.GimDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania inne:- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,\n- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, obiegiem dokumentacji oraz KPA,\n- obsługa sprzętu biurowego,\n- archiwizacja dokumentów,\n- pomoc podczas przyjmowania wniosków oraz pomDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Sekretarz
Kwidzyn #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Wymagania: obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Referent
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie SkarDodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej