Wszystkie oferty
»
Lichnowy
»
New business manager
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Menedżer
Stegna #Kierownik Sklepu #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Business manager #Managing director
Wymagania: - umiejętność obsługi klientaDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Menedżer
Stegna #Kierownik Sklepu #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Business manager #Managing director
Zakres obowiązków:kierowanie zespołem kelnerów, obsługa klienta.Praca jednozmianowa w godz. 14.00-22.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: - wymagane doświadczenie zawodowe- umiejętność obsługi klientaDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim -
Kierownik
Gdańsk #Kierownik Sklepu #Dyrektor zarządzający #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Business manager #Managing director
Kierownik118_4592654Obowiązki Kierowanie i nadzór nad procesem produkcji mieszanki betonowej (w tym nadzór nad pracą firm podwykonawczych w zakresie: produkcji, jakości, obsługi laboratoryjnej, obsługi wagi samochodowej i systemu oraz pracownikóDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Kierownik gospodarczy
Gdańsk #Dyrektor zarządzający #Kierowniczka #Kierownik #Business manager
Szkoła Podstawowa nr 69 w Gdańsku zatrudni kierownika gospodarczego na nowy rok szkolny 2024/2025 na 0,5 etatu. Wymagania: wykształcenie wyższe Zakres obowiązków: doświadczenie w sprawach gosDodane: 13 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Regional Business Manager - Phoenix, AZ/Las Vegas...
San Diego #Business manager
Regional Business Manager - Phoenix, AZ/Las Vegas, NV/San Diego, CA49_744000068429676Obowiązki The Regional Business Manager is responsible for establishing, maintaining and evaluating all sales and support initiatives of the Sales and MarketingDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
E-Commerce online business manager
Holandia #Business manager
In this multifaceted role, you will be:actively involved in various aspects of digital marketing and online business development,engaging with diverse audiences across the globe.Your responsibilities may include campaign management, digital outrDodane: 18 dni temu w serwisie jobs.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
MŁODSZY OPERATOR MASZYN
Chrzanów #Operator #Operator maszyn
Pracownik montażu nie wymagamy doświadczenia Chrzanów Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 11780 Szukasz dla siebie ciekawej oferty pracy? Świetnie się składa, bo współpracujemy z największymi firmami w Polsce i szukamy dla nich..Dodane: Dzisiaj -
Magazynier Warszawa, Ursynów (PRACA 3-4 DNI W...
Warszawa #Magazynier
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. Spółka Komandytowa (KRAZ nr 12861) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego. Obecnie poszukujemy..Dodane: Dzisiaj -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik ds. fakturowania i administracji
Szymankowo #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny
Wymagania: Doświadczenie w fakturowaniu, znajomość Symfonii Handel i Magazyn lub pokrewnego Znajomość regulacji VAT Wykształcenie min. średnie Biegłość w MS">Dodane: 27 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik ds. fakturowania i administracji
Szymankowo #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:\nFakturowanie:\n\nTerminowe wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury krajowe i międzynarodowe /korekty /noty) w programie Symfonia Handel i Magazyn,\nObsługa drukarki fiskalnej,\nObsługa gotówki i raporty gotówkowe,\Dodane: 28 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Tczew #Asystent #Pracownik Administracji
Wymagania: Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem oraz wysoka kultura osobista. Sprawne posługiwanie się komputerem oraz pakietem MS OfficeDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Malbork #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacjiDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Tczew #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacjiDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Referent [1/2 etatu]
Tczew #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Przyjmowanie zgłoszeń problemów konsumenckich i przygotowywanie projektów pism w tych sprawachSzczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.powiat.tczew.pl/ogloszenie-nr-142025-o-naborze-na-stanowiDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie -
Koordynator Budowy / Gdańsk
Tczew
(1114091) Grupa Progres to organizacja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji..Dodane: 4 dni temu w serwisie tcz.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Malbork
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Malborku -
Asystent / Asystentka Przedstawiciela Handlowego...
Malbork #Asystent #Pracownik Administracji #Przedstawiciel #Przedstawiciel Handlowy
Twój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze Klientów firmy, Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień, Aktualizowanie bazy Klientów, Wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl