Wszystkie oferty
»
Lubiszewo Tczewskie
»
Koordynator biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Stanowisko ds. kancelaryjnych
Gdańsk #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji przychodzącej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; Rejestrowanie i wysyłka w rejestrze korespondencji wychodzącej; RejestrowanDodane: 10 dni temu w serwisie Gdański Urząd Pracy -
Koordynator/ka Biura Dziekana
Gdańsk Śródmieście #Koordynator #Koordynator biura #Pracownik dziekanatu
Wymagania: I. Główne obowiązki:· prowadzenie Biura Dziekana· bieżący kontakt z kadrą i studentami· prowadzenie dokumentacjiDodane: 12 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Koordynator
Niemcy #Asystent #Koordynator #Koordynator biura #Koordynator Jakości #Koordynator Oddziału #Koordynator Projektów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracowników oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem - logistyczna opieka pracowników podczas pobytu za granicą - prowadzenie administracji WYMAGANIA: Czego oczekujemy? - bardzo dobrej znajomość językaDodane: 7 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Stanisławie (pow. tczewski) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Codzienna obsługa biura – praca stacjonarna w godzinach 8:00–16:00 (pon.–pt.), Wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie Symfonia Handel, Obsługa zamówień i przygotowywanie faktur zgodnie z procedurami logistycznymiDodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik ds. administracyjnych
Pruszcz Gdański #Administrator Biura #Dysponent #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Kierowniczka #Kierownik #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Menagerka #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, obsługa spraw, związanych z bieżącym funkcjonowaniem CENTRUM, obsługą kancelaryjną, administracyjno-biurową, konserwacją i bezpieczeństwem, obsługą publiczności, a także techniczną sferą funkcjonowania CENTRUM, prowadzeniDodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Gdańsk #Office Assistant
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa bieżących spraw administracyjno - biurowych, m.in. przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznych kadr i księgowości, skanowanie, drukowanie i archiwizowanie dokumentów, organizacja i obsługa spotkań, odbieranie telefonDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Asystent ds. Back Office i Administracji
Gdańsk, Strzyża #Administrator Biura #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Obsługi Biura
Twój zakres obowiązków, praca z bazami danych w Excelu,, przygotowywanie zestawień i raportów,, wsparcie zespołu w bieżących pracach administracyjnych,, obsługa dokumentacji i korespondencji,, współpraca z innymi działami w zakresie obiegu..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Kierowca autobusu kat. D Niemcy- 70km za Berlinem...
Berlin #Kierowca #Kierowca kat. D
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Kierowca krajowy C+E- chłodnia, 2/2, przed Dreznem
Wrocław #Kierowca
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 51 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Tczew #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacjiDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Referent [1/2 etatu]
Tczew #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Przyjmowanie zgłoszeń problemów konsumenckich i przygotowywanie projektów pism w tych sprawachSzczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.powiat.tczew.pl/ogloszenie-nr-142025-o-naborze-na-stanowiDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie -
Koordynator Budowy / Gdańsk
Tczew
(1114091) Grupa Progres to organizacja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji..Dodane: 3 dni temu w serwisie tcz.pl -
Doradczyni/Doradca Firm
Tczew #Analityk Biznesowy #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Doradca zawodowy #Konsultant #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka
Bankowość detalicznaDodane: 6 dni temu w serwisie PKOBP.pl -
Konsultant medyczny – Sprzedawca w sklepie medycznym
Tczew #Konsultant #Konsultant Medyczny #Pracownik Sklepu #Sprzedawca #Konsultantka #Sprzedawca w sklepie
Twój zakres obowiązków, obsługa klienta w sklepie stacjonarnym , realizacja/obsługa zleceń zaopatrzenia refundowanego przez NFZ , prowadzenie dokumentacji związanej z refundacjami , współpraca z dostawcami , przyjmowanie towaru/dostaw , kontrolaDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl