Wszystkie oferty
»
Łysomice
»
Specjalista ds. likwidacji szkód
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. analiz i rozliczeń finansowych
Toruń, Grębocin nad Strugą #Specjalista #Specjalista ds. finansowych #Specjalista ds. finansów #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie oraz ewidencja i weryfikacja dokumentacji kontrahentów, przygotowywanie, ewidencja i realizowanie zgodnie z procedurami wniosków o kredyty kupieckie, ustalanie oraz okresowa weryfikacja limitów kredytowych..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Główna Specjalistka / Główny Specjalista w Zespole...
Bydgoszcz #Specjalista ds. Likwidacji Szkód - Świadczeń Medycznych #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Praca w terenie - likwidacja szkód z ubezpieczeń korporacyjnych majątkowych (głównie budynki i budowle powyżej 60tys.), Sporządzanie dokumentacji i protokołów z przeprowadzonych oględzin terenowych, Wycena wartości szkodyDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Stanowisko ds. rozliczeń
Toruń #Specjalista ds. rozliczeń
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 39 dni temu w serwisie zus.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Samodzielne redagowanie pism administracyjnych, uchwał oraz wniosków na potrzeby Działu Administracyjno - Finansowego, Sporządzanie umów pożyczek, Tworzenie księgi udziałów poszcDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Toruń #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/kaDodane: 103 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych
Bydgoszcz #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Wsparcie organizacji pracy działu i współpraca z innymi zespołami firmy, Obsługa sekretariatu działu Marketingu i Technicznego Wsparcia Sprzedaży - kontakt z klientami, partnerami biznesowymi i współpracownikami,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Łojewo (pow. inowrocławski) #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Rejestracja i ewidencjonowanie dokumentów w systemie wewnętrznym,, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu,, Współpraca z działem księgowości i kierownikami budów przy bieżących rozliczeniach projektów,,Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi szkód...
Warszawa, Praga-Południe #Specjalista ds. Rejestracji Szkód #Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych #Specjalista
Twój zakres obowiązków, bieżący kontakt telefoniczny z klientami na temat procesu likwidacji szkody komunikacyjnej, przysługujących uprawnień i wymaganych dokumentów, prowadzenie dokumentacji szkodowej, współpraca z serwisami naprawczymi w..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Analityk Finansowy
Kraków #Analityk #Analityk Finansowy
Zakres obowiązków:\n\n\nSporządzanie miesięcznych raportów (wolumeny sprzedaży, przychody, rabaty, przedpłaty, marża, koszty transportu)\n\n\nRaportowanie i analiza cen, prowadzenie analiz odchyleń\n\n\nWsparcie procesów FC i BUD w zakresieDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Konsultant ds. rozwiązań biznesowych pre‑sales...
Kraków #Konsultant #Konsultantka
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Murarz/Cieśla szalunkowy
Hannover #Cieśla #Cieśla Szalunkowy #Murarz
Firma budowlana poszukuje wykwalifikowanych murarzy/cieśli szalunkowych do pracy w Niemczech. Aktualnie poszukujemy na nasze budowy w okolicach Magdeburga i Ulm. Wymagania: -doświadczenie na ww. stanowisku min. 2 lata, -znajomość systemów..Dodane: Dzisiaj -
Doradca Techniczno-Handlowy
Rzeszów #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca Handlowy #Doradca Techniczny #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Przedstawiciel Techniczny #Specjalista ds. Handlowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Pracownik techniczny #Specjalista ds. technicznych
Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w sprzedaży dóbr inwestycyjnych. To czołowe prywatne przedsiębiorstwo, mogące poszczycić się wieloletnim doświadczeniem i ekspercką wiedzą w dziedzinie wózków widłowych. Obowiązki: - realizacja..Dodane: Dzisiaj -
Praca biurowa - obsługa Klienta po ukraińsku...
Bydgoszcz #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby na stanowisko biurowe - Obsługa Klientów zagranicznych po ukraińsku bądź rosyjsku, w Bydgoszczy. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO NIE WYMAGANA:, - telefoniczna obsługa i rozmowa z Klientami , - poszukiwanie bazy.Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kasjer/Sprzedawca Łysomice
Łysomice #Ekspedientka #Kasjer #Pracownik Sklepu #Sprzedawca #Kasjerka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa klienta - Obsługa kasy fiskalnej i terminala - Wykładanie towaru - Zapewnienie odpowiedniej ekspozycji towaru WYMAGANIA: - Pełnoletność - Orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych - Dobra organizacja pracy - KDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Sprzedawca / Sprzedawczyni
Grębocin (pow. toruński) #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta, Dbanie o ekspozycję towaru oraz porządek na sklepie, Doradztwo w sprzedaży, Podstawowa obsługa magazynu, Praca biurowa..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik budowy
Grębocin (pow. toruński) #Kierownik Budowy #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, kierowanie budową, weryfikacja dokumentacji wykonawczej, ofertowanie zakresów robót, prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, stała kontrola stanu BHP, przygotowywanie dokumentacji budowy, dokumentacjiDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Handlowych
Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice) #Specjalista ds. Handlowych #Specjalista
Opis stanowiska Przygotowanie i aktualizacja ofert handlowych oraz kalkulacji cenowych dla klientów strategicznych, Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami krajowymi i zagranicznymi, Analiza zapytań ofertowych, identyfikacja potrzeb klientDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Komercyjnych
Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), koło Torunia #Doradca ds. Handlowych #Konsultant ds. Handlowych #Specjalista ds. Handlowych #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Specjalista ds. Sprzedaży #Doradca techniczno handlowy #Specjalista #Specjalista ds. marketingu i handlu
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przygotowywanie oraz aktualizacja ofert handlowych i kalkulacji cenowych dla klientów strategicznych. Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami (zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi). Analiza zapytań oDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystentka biurowa
Brzozówka (pow. toruński) #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, • prowadzenie kalendarza i przypominanie o terminach realizacji prac,, • przygotowywanie zleceń i wpisywanie danych do arkusza,, • pilnowanie terminów odbioru i dostawy prac,, • utrzymywanie porządku w części biurowej,,.Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Linii Montażowej
Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice) #Pracownik linii produkcyjnej
Zakres obowiązków: Montaż mebli i komponentów w pojazdach Zabudowa aut i instalacja podzespołów Utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowiskuDodane: 9 dni temu w serwisie praca.pl -
Sprzedawca-Lada Tradycyjna | ul. Warszawska
Łysomice #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
Łysomice Sprzedawca-Lada Tradycyjna | ul. Warszawska - Kuja, 87-148Dodane: 13 dni temu w serwisie pracawbiedronce.pl -
specjalista ds.administracyjnych i obsługi projektów
Łysomice #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Project management officer #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Fundusze UE / Projekty UE: Specjalista ds. funduszyDodane: 20 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Prezes Zarządu
Górsk (pow. toruński) #Prezes zarządu
Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków Prezesa Zarządu:, Zgodnie ze Statutem Spółdzielni oraz Regulaminem Zarządu, do obowiązków Prezesa Zarządu należy m.in.:, • reprezentowanie Spółdzielni na zewnątrz oraz kierowanie jej bieżącą..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik utrzymania ruchu
Łysomice #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik utrzymania ruchu
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kDodane: 77 dni temu w serwisie gratka.pl