Wszystkie oferty
»
Maków Podhalański
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka biura
Kraków, Prądnik Biały #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przygotowywanie podstawowej dokumentacji, Przyjmowanie i koordynacja zamówień od klientów, Obsługa korespondencji firmowej i wysyłka dokumentacji, Zakupy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjnDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura
Kraków #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracyDodane: 87 dni temu w serwisie grafton.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Tokarnia #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Administracyjno - biurowa obsługa sekretariatu firmy.Znajomość komputera i urządzeń biurowych.Mile widziane doświadczenia zawodowe.Możliwość przyuczenia osoby po szkole. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach -
Poszukiwany pracownik biurowy
Myślenice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukiwany pracownik biurowy-administracyjny do prowadzonej działalności. Zakres obowiązków: -przygotowanie zamówień publicznych (przetargów budowlanych) -zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, -obsługa korespondencjiDodane: 25 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik Biurowy
Kalwaria Zebrzydowska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zatrudnimy pracownika do biura na pełny etat. Obowiązki: Obsługa klienta. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla..Dodane: 55 dni temu -
Asystent biurowy Działu Imigracji – wsparcie...
Kraków, Czyżyny #Asystent #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Asystowanie pracownikom merytorycznym Działu Imigracji przy procesach imigracyjnych (legalizacja pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w PL), w tym m.in.:, obsługa portali/systemów elektronicznych związanych z legalizacją..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w Centrum Informacji I Pomocy
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie biura, - pisanie pism i sprawozdań merytorycznych z działalności, - organizowanie spotkań edukacyno-integracyjnych dla serniorów, - współudział w działaniach charytatywnych, WYMAGANIA: - Wykształcenie średnie lubDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Spedytor międzynarodowy
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Zadania: - Pozyskiwanie klientów i przewoźników (również przez giełdy). - Organizacja międzynarodowego transportu drogowego. - Wyceny i kalkulacje kosztów wg zapytań. - Negocjacje i optymalizacja kosztów. - Monitorowanie zleceń i kontakt z klienDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Asystent/asystentka ds nieruchomości Jot be
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Dzień dobry Poszukuje pomocy przy sprzedaży i wynajmie nieruchomości Jot be Oferuję : Umowa o pracę 11000 netto Zapewniam szkolenie,więc wszystkiego jestem w stanie nauczyć Elastyczny grafik Oczekiwania: Dyspozycyjność Punktualność Zakres obowiąDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
montażysta okien
Krasiejów #Monter okien i drzwi
NIEŚWIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Krasiejowie (Opolskie) poszukuje kandydata na stanowisko Montażysta Okien. Opis stanowiska: - Montaż okien u klientów. - Prace pomocnicze przy produkcji okien drewnianych. - Dbałość o..Dodane: Dzisiaj -
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Tarnowskie Góry #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Jako Agencja rekrutacyjna SMART-HR, specjalizująca się w rekrutacji..Dodane: Dzisiaj -
Doradca telefoniczny klienta B2B z językiem ukraińskim...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Doradca Telefoniczny #Doradca
Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie procesów sprzedażowych w segmencie B2B,, nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi,, kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez platformy online,, przygotowywanie ofert handlowych oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / pracownik biurowy
Toporzysko
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania: Komunikatywność,Praca co drugi dzień /12 godzMile widziane orzeczenie o sDodane: 34 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej -
Specjalista ds. Personalnych
Myślenice #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Specjalista ds. Personalnych87_30988Obowiązki prowadzenie bieżącej obsługi pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie danych do listy płac, tworzenie raportów statystycznych, nadzór nad aktualizacją danych w systemieDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl