Wszystkie oferty
»
Manowo
»
Asystent HR
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Management Assistant
Berlin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – prężnie działającej firmy wspierającej rozwój projDodane: 49 dni temu w serwisie gowork.pl -
HR Director
Koszalin #Hr director
Your responsibilities, Design and enforce HR policies and procedures., Strategically Workforce Planning., Streamline and standardize HR functions such as recruitment, onboarding, performance management, and employee engagement initiatives.,..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
EOWE Specjalista ds. HR - Słupsk / Koszalin
Słupsk / Koszalin #Specjalista #Specjalista ds. HR
Chcesz pracować jako EOWE Specjalista ds. HR - Słupsk / Koszalin? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 33 dni temu w serwisie energa.pl -
Asystent/ka biura
Szczecinek #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,, wprowadzanie/aktualizowanieDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista d/s kadr -rachunkowości
Ustronie Morskie #Pracownik działu księgowości #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Starszy księgowy #Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
OPIS Twój zakres obowiązków Wykonywanie prac z zakresu podstaw rachunkowości Wykonywanie prac z zakresu administracji i kadr Sporządzanie pism, sprawozdań do GUS, deklaracji środowiskowych, informacji, wniosków do banków, prowadzenie dokumentacjDodane: 83 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
specjalista ds. kadr
Warszawa #Specjalista #Specjalista ds. kadr
Zespół Szkół nr 23 w Warszawie zatrudni specjalistę ds. kadr. link do oferty: https://zs23.bip.warszawa.pl/oferty-pracy Rodzaj umowy: umowa o pracę Praca w godzinach: 08-16 lub 07:30 - 15:30 Miejsce pracy: Warszawa - Śródmieście Zakres zadań wykDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych
Sękocin Stary (pow. pruszkowski) #Archiwista #Archiwistka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:, a., Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD., b., Ewidencjonowanie materiałów archiwalnychDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Sklepu
Opole #Pracownik Sklepu
Razem z innymi pracownikami będziesz dbać o schludny wygląd sklepu, porządek oraz estetyczną ekspozycję towarów, aby klienci mogli szybko i łatwo znaleźć potrzebne im produkty. Dodatkowo będziesz wspierać klientów w poszukiwaniu ich ulubionych..Dodane: Dzisiaj -
montażysta okien
Krasiejów #Monter okien i drzwi
NIEŚWIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Krasiejowie (Opolskie) poszukuje kandydata na stanowisko Montażysta Okien. Opis stanowiska: - Montaż okien u klientów. - Prace pomocnicze przy produkcji okien drewnianych. - Dbałość o..Dodane: Dzisiaj -
HR Business Partner
Koszalin #Ajent #Hr business partner
Twój zakres obowiązków, Aktywne uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem organizacji, Codzienna współpraca z liderami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, Wspieranie budowy zaangażowania pracowników poprzez inicjatywy wewnętrzne,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
PILNE!-> Praca w szkołach -> Psycholog...
Koszalin #Lekarz #Psycholog #Trener #Wykładowca
W związku z dynamicznym rozwojem Polskie Centrum Profilaktyki z Krakowa zatrudni pedagogów / psychologów / trenerów / studentów ostatnich lat studiów z terenu całej Polski do nawiązania współpracy stałej bądź epizodycznej przy realizacji warsztaDodane: 4 dni temu w serwisie lento.pl -
Trener / psycholog/ dietetyk / pedagog /terapeuta...
Polanów #Dietetyk #Lekarz #Pedagog #Psycholog #Terapeuta #Trener #Logopeda
Poszukuję specjalistów do usług w ramach projektu unijnego realizowanego z Polanowskim Centrum Usług Społecznych. Różne formy wsparcia - grupowe i indywidualne, m.in.: - psycholog, - logopeda, - dietetyk, - terapeuta rodzinny, - trener kompetencDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącyDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rekrutacji
Szczecinek #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne;, Przygotowanie treści i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych;, Bieżąca selekcja napływających aplikacji, przeprowadzania wywiadów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. rekrutacji i HR
Szczecinek
Opis stanowiska: Kierowanie procesami rekrutacji: planowanie, organizowanie, nadzorowanie, definiowanie potrzeb, opracowywanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, negocjacje warunków zatrudnienia, samodzielneDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rekrutacji i kadr
Szczecinek #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Opis stanowiska Prowadzenie procesów rekrutacyjnych od A do Z, Nadzór nad polityką personalną firmy, Organizacja i koordynacja szkoleń oraz rozwoju pracowników, Realizacja strategii employer branding, Wsparcie zarządzania HR dla menedżerów, ZarzDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Trener / wykładowca
Szczecinek #Trener #Wykładowca
Centrum Rozwoju Zawodowego EUREKA nawiąże współpracę z nauczycielami/trenerami do prowadzenia kursów w systemie wieczorowym lub weekendowym: Kadry i płace Opiekunka dziecięca Psychologia i socjologia Język polski dla obcokrajowca Grafika komputeDodane: 11 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. rekrutacji i HR
Szczecinek #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Opis stanowiska: Kierowanie procesami rekrutacji, od planowania po zatrudnienie Zarządzanie procesami HR, w tym polityką personalną i dokumentacją Analiza danych i podejmowanie decyzji Rozwój pracowników przez szkolenia i oceny Employer brandingDodane: 15 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent zarządu/specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Jarosławiec #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków:nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącycDodane: 20 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent zarządu/specjalista ds. finansowo-administracyjnych
Jarosławiec #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków:nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowościorganizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącychDodane: 116 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie -
Asystent zarządu/specjalista ds. finansowo-administracyjnych
Jarosławiec #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków:nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowościorganizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącychDodane: 116 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie -
Kosztorysant / pomocnik kosztorysanta
Bonin #Kosztorysant #Pomocnik
Zakres obowiązków:czytanie dokumentacji technicznej, sprawdzanie pomiarów, sporządzanie ofert na prace budowlane Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe WynagrodzDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Kierownik/majster robót sanitarnych
Bonin #Majster #Kierowniczka #Kierownik
Zakres obowiązków:nadzór nad pracami, kierowanie zespołem Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUprawnienia: dyspozycyjnośćInne wymagania: umiejętności kierowania zespołem pracowników, konieczne doświadczenie zawodoweDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie