Wszystkie oferty
»
Mszana Dolna
»
Asystent HR
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka ds. Rekrutacji
Kraków #Asystent #Asystent ds. Rekrutacji #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Ekspert ds. Rekrutacji #Koordynator Rekrutacji #Rekruter #Specjalista ds. rekrutacji #Konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta #Senior recruiter #Internal recruiter
Do twoich obowiązków należeć będzie: - Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjneDodane: Wczoraj -
HR Administration Support
Kraków #Asystent HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. administracji hr
Twój portal z ofertami pracyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Management Assistant
Berlin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – prężnie działającej firmy wspierającej rozwój projDodane: 49 dni temu w serwisie gowork.pl -
HR Business Partner / Specjalista ds. HR
Klecza Dolna (pow. wadowicki) #Ajent #Specjalista #Specjalista ds. HR #Hr business partner
Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na wszystkie poziomy stanowisk w organizacji., Analiza potrzeb rozwojowych, organizacja szkoleń oraz tworzenie rozwiązań wspierających rozwój pracowników., Wsparcie kadry.Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Niedźwiedź (pow. krakowski) #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, Zakładanie, uzupełnianie i prowadzenie kartotek pracowników;, Sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z procesami kadrowo-płacowymi;, Zapewnienie bieżącej obsługi oraz merytorycznego wsparcia pracowników w zakresie.Dodane: 16 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac (zastępstwo)
Niedźwiedź (pow. krakowski) #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Twój zakres obowiązków, Zakładanie, uzupełnianie i prowadzenie kartotek pracowników;, Sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z procesami kadrowo-płacowymi;, Zapewnienie bieżącej obsługi oraz merytorycznego wsparcia pracowników w zakresie.Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
HR Admin with English
Kraków #Administrator HR
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responisbilities: - SAP employee data management - Collaboration with international management - Help for employees with questions on policies, practices, and roles as well as benefits, payroll, unemployment, and leave requestDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Wczoraj w serwisie linkedin.com -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Team Leader W Agencji Marketingowej - Praca Zdalna
Gdańsk #Team Leader
Dodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Team Leader
Wrocław #Team Leader
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków - Zapewnianie bezpieczeństwa pracy i przestrzeganie zasad BHP - Zgłaszanie nieprawidłowości w procesie produkcji - Dostarczanie produktów zgodnie z wymaganymi standardami i parametrami - OptymalizowanieDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
OPER. WÓZKA WIDŁ. O WYSOKIM TONAŻU (Weißenhorn-PI-GL-DE)
Weißenhorn
Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Posiadamy również oferty w innych krajach,..Dodane: Dzisiaj -
Full Stack Engineer
Poland (Remote) #Inżynier #Full stack developer
Dodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM...
Dobra #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Wymagania: Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność LIMNUSWORK Sp. zDodane: 5 dni temu w serwisie nofluffjobs.com -
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM...
Dobra #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w NiemczeDodane: 8 dni temu w serwisie Employsystem -
Asystentka / Asystent Zarządu
Myślenice #Asystent #Asystent Zarządu #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentówDodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl