Wszystkie oferty
»
Mysłakowice
»
Asystent Zarządu
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka Zarządu
Jelenia Góra #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazDodane: 15 dni temu w serwisie gowork.pl -
Management Assistant
Berlin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Asystent Zarządu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – prężnie działającej firmy wspierającej rozwój projDodane: 48 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystentka Stomatologiczna
Jelenia Góra #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
W związku z prężnym rozwojem KCM Clinic S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystentka Stomatologiczna Obowiązki: -Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza, -DbanieDodane: 3 dni temu w serwisie jelonka.com -
Spedytor międzynarodowy
Zielona Góra, Nowe Miasto #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Realizacja poleceń przełożonego w zakresie związanym z transportem międzynarodowym, Aktywny udział w procesie organizacji i koordynowania transportów, Współpraca z międzynarodowym zespołem w celu zapewnienia sprawności..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu
Kowary #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik działu księgowości #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Specjalista ds. personalnych
Jeśli jesteś Osobą Niepełnosprawną, poszukujesz nowego zatrudnienia, bądź swojej pierwszej pracy, serdecznie zapraszamy do współpracy. Obecnie poszukujemy Osoby, która będzie podejmować pracę na hali sprzedaży na różnych działach. Gwarantujemy..Dodane: 6 dni temu -
Referent ds. Księgowości
Jelenia Góra #Pracownik Administracji #Referent
ARF STEEL EXPERTS w Barcinku, nowoczesna produkcja wyrobów i konstrukcji stalowych, zatrudni pracownika: Referent ds. Księgowości Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2BDodane: 10 dni temu w serwisie jelonka.com -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Jelenia Góra #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Księgowanie wpłat, kosztów, Prowadzenie rozliczeń, Obsługa windykacji, Tworzenie sprawozdań, Sporządzanie deklaracji podatkowych, Obsługa klientów..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracji szpitalnej z jęz. angielskim
Jelenia Góra #Pracownik Administracji
KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazDodane: 14 dni temu w serwisie gowork.pl -
Referent / Referentka
Jelenia Góra #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa interesantów, Obsługa systemów teleinformatycznych , Przyjmowanie korespondencji przychodzącej (elektronicznej, papierowej), Weryfikacja dokumentacji, Przygotowywanie projektów pism..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka stomatologiczna
Jelenia Góra #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazDodane: 20 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka stomatologiczna
Kobyla Góra (pow. ostrzeszowski) #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Twój zakres obowiązków, Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy przed wizytą pacjenta , Asystowanie lekarzowi podczas zabiegów stomatologicznych , Sterylizacja narzędzi i dbanie o higienę gabinetu , Prowadzenie dokumentacji medycznej i..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kamienica Królewska (pow. kartuski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługiwanie kasy, generowanie umów kupna., Obsługa systemu COMARCH ERP XL - mile widziana znajomość lub obsługa podobnego systemu, wszystkiego nauczymy. , wprowadzanie i analiza faktur kosztówych., Rozliczanie raportów.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Zarządzający - oferta z zakwaterowaniem
Piechowice #Dyrektor #Dyrektor zarządzający
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowe zarządzanie multimedialnym parkiem rozrywki Querion, w tym działami operacyjnymi takimi jak: dział techniczny, gastronomia, recepcja/kasa, dział utrzymania czystości, marketing i sprzedaż, księgowość, kadry i admDodane: 10 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Dyrektor Zarządzający - oferta z zakwaterowaniem
Piechowice #Dyrektor #Dyrektor zarządzający
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowe zarządzanie multimedialnym parkiem rozrywki Querion, w tym działami operacyjnymi takimi jak: dział techniczny, gastronomia, recepcja/kasa, dział utrzymania czystości, marketing i sprzedaż, księgowość, kadry i admDodane: 10 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Bolków #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Dyrektor Zarządzający
Piechowice #Dyrektor #Dyrektor zarządzający
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie multimedialnym parkiem rozrywki Querion, w tym działami operacyjnymi takimi jak: dział techniczny, gastronomia, recepcja/kasa, dział utrzymania czystości, marketing i sprzedaż, księgowość, kadry iDodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. Rekrutacji z językiem...
Legnica #Asystent #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków: Wsparcie zespołu w realizacji procesów rekrutacyjnych, Pomoc przy formalnościach związanych z zatrudnianiem pracownikówDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Referent ds. instalacji sanitarnych w Dziale...
Świdnica #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw i podejmowanie czynności zmierzających do poprawy stanu technicznego, opiniowanie do remontu i nadzorowanie prawidłowości działania instalacji i urządzeń sanitarnych (wod-kan, gaz, co, went.) ..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator pracowników tymczasowych (nocna zmiana)
Emmeloord #Koordynator #Koordynator Pracowników #Koordynator pracowników tymczasowych
Jesteśmy agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat nr. 7098 nadany przez Marszałka Województwa Opolskiego. Posiadamy oferty pracy stałej i tymczasowej na terenie Holandii. Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku: Koordynator praDodane: Dzisiaj w serwisie infopraca.pl -
Trener Kompetencji Cyfrowych - TIK / ICT
Piaseczno #Trener
Miejsce pracy: powiat piaseczyński i pobliskie Typ umowy: B2B Wymiar godzin: 72h / Grupa Opis stanowiska: Poszukujemy trenera/trenerki do prowadzenia praktycznych szkoleń z kompetencji cyfrowych dla osób dorosłych i seniorów. Zakres tematyczny sDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Dzisiaj -
DataBricks Architect
Kraków
Wymagania:⚡️ Solidne doświadczenie w pracy w roli data engineera lub pokrewnych rolach (8+ lat)⚡️ Bardzo dobra znajomość platformy DataBricks oraz Apache Spark⚡️ Bardzo dobra znajomość Python⚡️ Doświadczenie w przeprowadzaniu migracji chmurDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Szef Kuchni, Zastępca Szefa Kuchni, Kelner, Barman
Szwajcarka #Barman #Kelner #Szef Kuchni #Kelnerka #Pracownik restauracji
KUCHAR, POMOC KUCHARZA, KELNER, BARMAN, ZMYWARKA - rejon Melegnano Do restauracji (150 miejsc) na terenie Melegnano poszukujemy osób zainteresowanych pracą w branży gastronomicznej (kucharze, pomocnicy kucharza, kelnerzy, barmani, zmywarki)...Dodane: 7 dni temu -
Szef Kuchni, Zastępca Szefa Kuchni, Kelner, Barman
Szwajcarka #Barman #Kelner #Szef Kuchni #Kelnerka #Pracownik restauracji
Stale poszukujemy pracowników do branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej. Z najwyższą powagą i kompetencją zarządzamy różnymi profilami, dla których kandydaci otrzymują najlepsze oferty pracy: Catering: Szef kuchni, Zastępca szefa..Dodane: 7 dni temu