Wszystkie oferty
»
Mysłakowice
»
Specjalista ds. administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. administracji i legalizacji
Wałbrzych #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanieDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi finansowo-administracyjnej
Rąbień (pow. zgierski) #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. finansowych #Specjalista ds. finansów #Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna klientów firmy, Wystawianie FV krajowych VAT oraz zagranicznych, Wystawianie FV korygujących, Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby odpraw celnych, Weryfikacja i kompletowanie dokumentacji..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjno-biurowy
Jelenia Góra #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Opis zadań:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze -
Asystentka Stomatologiczna
Jelenia Góra #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
W związku z prężnym rozwojem KCM Clinic S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystentka Stomatologiczna Obowiązki: -Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza, -DbanieDodane: 4 dni temu w serwisie jelonka.com -
Spedytor międzynarodowy
Zielona Góra, Nowe Miasto #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Realizacja poleceń przełożonego w zakresie związanym z transportem międzynarodowym, Aktywny udział w procesie organizacji i koordynowania transportów, Współpraca z międzynarodowym zespołem w celu zapewnienia sprawności..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu
Kowary #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik działu księgowości #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Specjalista ds. personalnych
Jeśli jesteś Osobą Niepełnosprawną, poszukujesz nowego zatrudnienia, bądź swojej pierwszej pracy, serdecznie zapraszamy do współpracy. Obecnie poszukujemy Osoby, która będzie podejmować pracę na hali sprzedaży na różnych działach. Gwarantujemy..Dodane: 7 dni temu -
Referent ds. Księgowości
Jelenia Góra #Pracownik Administracji #Referent
ARF STEEL EXPERTS w Barcinku, nowoczesna produkcja wyrobów i konstrukcji stalowych, zatrudni pracownika: Referent ds. Księgowości Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2BDodane: 11 dni temu w serwisie jelonka.com -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Jelenia Góra #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Księgowanie wpłat, kosztów, Prowadzenie rozliczeń, Obsługa windykacji, Tworzenie sprawozdań, Sporządzanie deklaracji podatkowych, Obsługa klientów..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracji szpitalnej z jęz. angielskim
Jelenia Góra #Pracownik Administracji
KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazDodane: 15 dni temu w serwisie gowork.pl -
Referent / Referentka
Jelenia Góra #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa interesantów, Obsługa systemów teleinformatycznych , Przyjmowanie korespondencji przychodzącej (elektronicznej, papierowej), Weryfikacja dokumentacji, Przygotowywanie projektów pism..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka stomatologiczna
Jelenia Góra #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazDodane: 21 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka stomatologiczna
Kobyla Góra (pow. ostrzeszowski) #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Twój zakres obowiązków, Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy przed wizytą pacjenta , Asystowanie lekarzowi podczas zabiegów stomatologicznych , Sterylizacja narzędzi i dbanie o higienę gabinetu , Prowadzenie dokumentacji medycznej i..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Kamienica Królewska (pow. kartuski) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługiwanie kasy, generowanie umów kupna., Obsługa systemu COMARCH ERP XL - mile widziana znajomość lub obsługa podobnego systemu, wszystkiego nauczymy. , wprowadzanie i analiza faktur kosztówych., Rozliczanie raportów.Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Bolków #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent / Asystentka ds. Rekrutacji z językiem...
Legnica #Asystent #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków: Wsparcie zespołu w realizacji procesów rekrutacyjnych, Pomoc przy formalnościach związanych z zatrudnianiem pracownikówDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Referent ds. instalacji sanitarnych w Dziale...
Świdnica #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw i podejmowanie czynności zmierzających do poprawy stanu technicznego, opiniowanie do remontu i nadzorowanie prawidłowości działania instalacji i urządzeń sanitarnych (wod-kan, gaz, co, went.) ..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. administracyjnych IT
Jelcz-Laskowice #Pracownik Administracji #Referent
Referent ds. administracyjnych IT105_4606692Obowiązki Utrzymanie i weryfikacja poprawności, kompletności i spójności dokumentacji IT; Udział w pracach nad dokumentacją, procedurami i instrukcjami IT, digitalizacja dokumentów IT; Rejestrowanie zgDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik/Kierowniczka Magazynu Samoobsługowego...
Kobierzyce, Dolnoslaskie #Kierowniczka #Kierownik
Dodane: Dzisiaj w serwisie ikea.com -
Kierownik/Kierowniczka w Punkcie Planowania...
Kobierzyce, Dolnoslaskie #Kierowniczka #Kierownik
Dodane: Dzisiaj w serwisie ikea.com -
Praca zdalna, TYGODNIÓWKI , 1500zł/tyg
Warszawa
NIE MUSISZ WYSYŁAĆ APLIKACJI – NAPISZ NA WHATSAPP -> 519 397 657 - przedstawię szczegóły oferty ! APLIKUJ TERAZ ->> https://zdalnie-pracuj.pl/ Praca zdalna – idealna osób szukających elastycznego zajęcia! Kogo szukamy? •Osób, które..Dodane: Dzisiaj -
Praca zdalna, TYGODNIÓWKI , 1500zł/tyg
Poznań
NIE MUSISZ WYSYŁAĆ APLIKACJI – NAPISZ NA WHATSAPP -> 519 397 657 - przedstawię szczegóły oferty ! APLIKUJ TERAZ -->> https://zdalnie-pracuj.pl/ Jesteś ambitnym człowiekiem, który chciałby pracować zdalnie i mieć czas na wszystko? Jeśli..Dodane: Dzisiaj -
Asystent kas samoobsługowych
Mysłakowice #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze -
Kierownik działu kadr i płac
Mysłakowice #HR Manager #Kierownik ds. Personalnych #Kierownik Działu HR #Kierowniczka #Kierownik #Hr director #Senior hr manager
Opis stanowiska Planowanie funduszu płac, analizowanie i kontrolowanie jego wykorzystania. Nadzorowanie prawidłowości obliczania wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń wynikających z nawiązanego stosunku pracy. Nadzorowanie prawidłowej realizaDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl