Wszystkie oferty
»
Myszków
»
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Częstochowa, Wrzosowiak #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wykonywanie czynności administracyjnych w przedsiębiorstwie Pracodawcy, wystawianie faktur, zapewnienie prawidłowego księgowania i rozliczeń Pracodawcy we współpracy z biurem rachunkowym, przygotowywanie określonych..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Siemianowice Śląskie #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Fakturowanie i ewidencja dokumentów sprzedażowych,, Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,, Wsparcie i obsługa klienta ( kontakt telefoniczny i mailowy ),, Nadzór i koordynacja zamówień,, Koordynowanie dostaw i zamówiDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Rozliczeń Złomu
Zawiercie #Specjalista #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Księgowanie i nadzór nad poprawnością danych systemowych towarzyszących dostawom złomu, Wysyłanie potwierdzeń do dostawców, Współpraca z zakładami złomowymi CMC w zakresie dostaw złomu, Tworzenie raportów przy wykorzystanDodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. rozliczeń/ Inżynier budowy
Olsztyn #Inżynier #Inżynier Budowy #Specjalista #Specjalista ds. rozliczeń
Specjalista ds. rozliczeń/ Inżynier budowy54_4578299Obowiązki Obsługę korespondencji oraz koordynację przepływu dokumentów z innymi działami Obsługę poczty/ przesyłek kurierskich przychodzących i wychodzących Bieżącą obsługę administracyjną dziDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent ds. Administracji
Katowice #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie sysDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego
Zabrze #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego3352459Obowiązki Cel stanowiska: Zapewnia realizację zadań przez obsługę techniczną Oddziału.Wymagania Wymagania formalne określone dla funkcji: Niezbędne wykształcenie zasadnicze (elektryka, instalacja sDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Homologacji...
Warszawa, Praga-Północ #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
Twój zakres obowiązków, Współpraca z jednostkami organizacyjnymi firmy w tym aktywny udział w obiegu informacji i dokumentów,, Obsługa systemu CRM, bieżące uzupełnianie informacji i monitorowanie realizacji zleceń,, Przygotowywanie, gromadzenieDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Bolszewo #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
SłonecznaDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Manager Sprzedaży Krajowej i Eksportu / Sales...
Wrocław #Ekspedientka #Manager Sprzedaży #Kasjerka #Export manager
Zakres obowiązkówEksport:\nRozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (Europa i poza nią),\nPozyskiwanie i obsługa nowych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych,\nNegocjacje handlowe i budowanie trwałych relacji z kontrahentami,\nUdział wDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Ślusarz / Monter tras kablowych - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Ślusarz #Monter
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Pomocnik Elektryka - Praca Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Elektryk #Pomocnik
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Nauczyciel języka rosyjskiego lub francuskiego
Tarnowskie Góry #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Zatrudnienie nauczyciela języka obcego rosyjski lub francuski do pracy z uczniem klasy siódmej. Zatrudnienie od 1 września 2025 do 26 czerwca 2026 na 2/18 etatu. Wymagania: Pełne kwalifikacje doDodane: 12 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta z...
Piekary Śląskie #Specjalista ds. Logistyki #Specjalista
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w sDodane: 20 dni temu w serwisie lento.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Katowice #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Lektor ROSYJSKI w firmie mała grupa_Katowice
Katowice #Lektor
LINGUA HOUSE Szkoła Języków Obcych z Katowic z tradycjami o ustabilizowanej pozycji na rynku zatrudni lektora rosyjskiego w Katowicach do prowadzenia zajęć w firmie, w malej grupie, w godzinach porannych lub popołudniowych. Wymagania: - studia fDodane: 44 dni temu w serwisie lento.pl -
Dyspozytor Międzynarodowy z językiem rosyjskim...
Częstochowa #Dyspozytor
Dyspozytor Międzynarodowy z językiem rosyjskim lub ukraińskimTwój zakres obowiązków bieżąca obsługa klientów w zakresie organizacji i koordynowania transportów; zapewnienie płynności realizowanych zleceń; kontrola pracy kierowców pod kątem eksplDodane: 68 dni temu w serwisie gowork.pl -
Rekruter / Rekruterka z językiem ukraińskim i/lub...
Katowice #Rekruter
Rekruter / Rekruterka z językiem ukraińskim i/lub rosyjskimTwój zakres obowiązków samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niskiego szczebla, aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, nawiązywanie współpracy z agencjami z rDodane: 76 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta z...
Piekary Śląskie #Specjalista ds. Logistyki #Specjalista
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w logistyce międzynarodowej, Znajomości języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym, język angielski będzie dodatkowym atutem, Rozumienia procedur celnych oraz dokumenDodane: 105 dni temu w serwisie nofluffjobs.com -
Inspektor ds. BHP
Myszków
Inspektor ds. BHPObowiązki · pełnienie zakresu działań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby BHP, · przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, · realizacDodane: 4 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Myszków #Inspektor ds. BHP #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, pełnienie zakresu działań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, realizacja..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Listonosz - Poczta Polska S.A
Myszków #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Poczta Polska S.A.Listonosz Miejsce pracy: Myszków oraz powiat myszkowskiRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), 1 etat, praca od poniedziałku do piątku, równoważny system czasu..Dodane: 26 dni temu -
Pracownik Biura Handlowego
Myszków #Handlowiec biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, przygotowanie ofert handlowych,, doradztwo techniczne,, sporządzanie dokumentacji handlowej,, udzielanie wsparcia administracyjnego pracownikom działu handlowego,, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,..Dodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonistka
Zawiercie #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:wg programu stażustaż w godz. 8.00 - 16.00 oraz 14.00 - 22.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych wDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Asystent / Asystentka projektu
Koziegłowy #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i formatowanie dokumentów Word , prowadzenie obiegu dokumentacji , wspieranie przy archiwizacji dokumentacji, prowadzenie korespondencji i przygotowanie materiałów do wysyłki, dbanie o porządek w plikach.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl