Wszystkie oferty
»
Nowa Karczma
»
Specjalista ds. rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. rozliczeń sprzedaży, kooperacji...
Kartuzy #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista #Specjalista ds. rozliczeń
Dodane: 19 dni temu w serwisie kartuzy.info -
Specjalista ds. płatności i rozliczeń
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Praca Oferty pracy Gdańsk: Specjalista ds. płatności i rozliczeń. Sonnari to firma, która rośnie w tempie ekspresowym, a wszystko z myślą o potrzebach naszych klientów. Nasza misja? Zapewnić profesjonalnąDodane: 5 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista ds. płatności i rozliczeń
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Obsługa i weryfikacja przelewów krajowych i zagranicznych;, Przygotowywanie zasileń rachunków bankowych;, Monitorowanie statusu transakcji oraz rozwiązywanie problemów związanych z przelewami;, Udzielanie informacji i..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds administracji
Gdańsk #Administrator Biura #Dysponent #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Nord Energy S.A poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. administracji. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży OZE , która kładzie duży nacisk na innowacje i zrównoważony rozwój . Jeśli cDodane: 6 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Gdynia, Śródmieście #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, rejestracja i opisywanie faktur przychodzących i wychodzących w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, przygotowywanie pism i dokumentów na zlecenie Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, obsługDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka działu księgowości
Warszawa, Śródmieście #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Twój zakres obowiązków, Kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym., Prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych., Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych., Segregacja i.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Księgowy / Księgowa ds. rozliczeń VAT
Kalwaria Zebrzydowska #Księgowa #Księgowy
Twój zakres obowiązków, Bieżące prowadzenie rozliczeń podatkowych, w tym VAT, CIT, podatek od nieruchomości oraz przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych., Księgowanie dokumentów finansowych i gospodarczych (faktury zakupu, sprzedaży,Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Elektromonter
Berlin #Elektromonter
Oferta pracy dla elektromonterów – Berlin Poszukujemy 4 doświadczonych elektromonterów do pracy przy instalacjach elektrycznych na obiekcie przemysłowym w Berlinie. Start: 4 sierpnia Czas trwania: do końca marca, z możliwością przedłużenia Forma..Dodane: Dzisiaj -
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – zespół B2B
Rybnik #Cieśla #Cieśla Szalunkowy #Zbrojarz
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – Rybnik | Praca stała | 8-10 h dziennie Zlecimy pracę doświadczonym cieślom szalunkowym oraz zbrojarzom przy realizacji inwestycji przemysłowej w Rybniku: budowa kanałów napływowych do pompowni wody chłodzącej oraz..Dodane: Dzisiaj -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Referent ds. turystyki
Kościerzyna #Pracownik Administracji #Referent
Wymagania inne:- Opis">Dodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości
Wolny Dwór #Asystent #Praktyki w dziale audytu
Opis zadań:- układanie dokumentów księgowych,- dekretowanie dokumentów,- opisywanie dokumentów,- archiwizacja dokumentów; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, średnie branżoweUprawnienia: znajDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Referent
Kartuzy #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 GdańsDodane: Wczoraj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Kartuzy #Księgowa #Księgowy #Samodzielny Księgowy
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (JDG i spółka z o.o.), Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć księgowych, Sporządzanie sprawozdań finansowych,..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent do spraw księgowości
Kartuzy #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Wymagania inne:Wgrywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, praca z wykorzystaniem bazy danych przy zachowaniu bezpieczeństwa przesyłu danych przy zachowaniu bezpieczeństwa samych danych, obsługa urządzeń biurowych, pisanie piDodane: 11 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Samodzielna/y księgowa/y
Dzierżążno #Księgowa
Wymagania: Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego Biegła znajomość programu księgowego Symfonia ZnajomośćDodane: 11 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Księgowa/ księgowy wynagrodzenie od 7 tys. netto
Kartuzy #Księgowa #Księgowy
Wymagania: Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego Biegła znajomość programu księgowego Symfonia i Insert Zaawansowana znajomość przepisów rachunkowości i podatkowych DoDodane: 14 dni temu w serwisie kartuzy.info