Wszystkie oferty
»
Nowe Miasteczko
»
Referent
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Starszy referent
Zielona Góra #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sporządzanie spisów archiwalnych;Archiwizowanie całości dokumentacji w KP II; prowadzenie i ewidencja sprzętu uzbrojenia i techniki biurowej; prowadzenie systemów policyjnych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Referent ds. logistyki przedseryjnej (K/M/NB)
Polkowice #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, zamawianie części pojedynczych przedseryjnych (Nota6, 3, 1),, planowanie produkcji wyrobów gotowych przedseryjnych,, terminowa realizacja zamówień klienta w fazach VFF, PVS, OS,, tworzenie krótko i długoterminowych prognoDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. transportu publicznego w Dziale...
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, przygotowanie stałych, okresowych i doraźnych zmian w zakresie organizacji komunikacji zbiorowej w zakresie oznakowania przystanków na sieci ZTM, przygotowanie zleceń dla brygady przystankowej w zakresie wymiany informacjDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. administracyjnych IT
Jelcz-Laskowice #Pracownik Administracji #Referent
Referent ds. administracyjnych IT105_4606692Obowiązki Utrzymanie i weryfikacja poprawności, kompletności i spójności dokumentacji IT; Udział w pracach nad dokumentacją, procedurami i instrukcjami IT, digitalizacja dokumentów IT; Rejestrowanie zgDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Porządkowa
Polkowice #Salowa
Zakres obowiązków:porządki - utrzymanie czystości w obiekcie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLiDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach -
PORZĄDKOWA
Lubin #Salowa
Praca w szpitalu MCZ S.A. w Lubinie na stanowisku porządkowa. Praca na pełny etat, wymagana rzetelność, oraz umiejętność sprzątania obiektów szpitalnychDodane: 48 dni temu w serwisie lento.pl -
Spedytor międzynarodowy
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Zadania: - Pozyskiwanie klientów i przewoźników (również przez giełdy). - Organizacja międzynarodowego transportu drogowego. - Wyceny i kalkulacje kosztów wg zapytań. - Negocjacje i optymalizacja kosztów. - Monitorowanie zleceń i kontakt z klienDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Samodzielna/y księgowa/y
Częstochowa #Księgowa
Biuro rachunkowe Business Care Centre w Częstochowie zatrudni do Zespołu samodzielną księgową/samodzielnego księgowego. KOGO SZUKAMY? • Posiadasz wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne) • Znasz biegle moduły księgowe prDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Pracownik Sklepu
Bydgoszcz #Pracownik Sklepu
Razem z innymi pracownikami będziesz dbać o schludny wygląd sklepu, porządek oraz estetyczną ekspozycję towarów, aby klienci mogli szybko i łatwo znaleźć potrzebne im produkty. Dodatkowo będziesz wspierać klientów w poszukiwaniu ich ulubionych..Dodane: Dzisiaj -
Sprzedawca w sklepie
Pruszków #Pracownik Sklepu #Sprzedawca #Sprzedawca w sklepie
Razem z innymi pracownikami będziesz dbać o schludny wygląd sklepu, porządek oraz estetyczną ekspozycję towarów, aby klienci mogli szybko i łatwo znaleźć potrzebne im produkty. Dodatkowo będziesz wspierać klientów w poszukiwaniu ich ulubionych..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds legalizacji z j. ukraińskim lub...
Zielona Góra #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów do wniosków o zezwolenia na pobyt, kontrola ważności dokumentów, wsparcie pracowników w procesie legalizacji i odzyskiwania, Kontakt z pracownikami wyjeżdżającymi do pracy w Polsce i za granicąDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
Polska #Konsultant #Konsultantka
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowychDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Audytor (praca zdalna)
lubuskie #Audytor
Jaki jest przebieg i cel audytu?Realizacja badania odbywa się na stronach bankowych. Twoim celem będzie ocena jakości obsługi klienta, przyjazności strony internetowej oraz zweryfikowanie stopnia trudności procesu zakładania kont dedykowanych doDodane: 7 dni temu w serwisie jobs.pl -
Menadżer Operacyjny (m/k)
Polska #Operations manager
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla salonów na terenie całej Polski, zarówno poprzez częste podróże między lokalizacjami, jak i długoterminową stacjonarną obecność w wybranych punkDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Praca dla Księgowej spółki z o.o. Praca Biurowa...
Nowe Miasteczko #Księgowa #Pracownik Administracji
Praca dla księgowej w prowadzeniu pełnej księgowości w spólce z o.o. dysponujemy biurem dla księgowej z osobnym gabinetem, praca w godzinach pracy biura sprzedaży 8-18 do uzgodnienia od poniedziałku do soboty, w zakres głównych zadań należy systDodane: 53 dni temu w serwisie lento.pl -
PRACA DLA KSIĘGOWEJ w spółce z. o.o. Księgowa...
Nowe Miasteczko #Księgowa
Praca dla księgowej samodzielnej w prowadzeniu ksiąg rachunkowych w spółce z o.o. praca stacjonarnie w biurze , warunki do ustalenia, proszę o więcej szczegółów kontaktować się telefonicznieDodane: 53 dni temu w serwisie lento.pl -
Pomoc administracyjna
Nowa Sól #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Obsługa Referatu Ochrony Środowiska. Obsługa interesantówtelefonicznie i na miejscu w referacie. Prowadzenie postępowań w stosunku do właścicieli nieruchomości niezamieszkanych oraz letniskowych Wymagania:Wymagania konieczne: WDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli -
Pracownik administracyjno-biurowy
Sól (pow. biłgorajski) #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przekazywanie ich do księgowości, Bilansowanie prowadzonych przez firmę inwestycji, Obsługa dokumentacji prowadzonych przez firmę , Pomoc w codziennej obsłudze pracowników, Obsługa klienta,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka działu Key Account Manager
Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski) #Account Manager #Asystent #Key Account Manager #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert handlowych według ustalonych wzorów, Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji produktowej (karty produktów, specyfikacje), Organizacja i dostarczanie próbek do klientów, Wsparcie administracyjne zespoDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Nowa Sól #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Prawo i dziedziny pokrewne: NotariuszDodane: 6 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Księgowa / Księgowy
Nowa Sól #Księgowa #Księgowy
Twój zakres obowiązków, kontrola dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,, wprowadzanie do programu księgowego faktur i dokumentów księgowych oraz ich księgowanie,, księgowanie rozliczeń międzyokresowych,, księgowanie leasingów,,..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyspozytor transportu międzynarodowego / Spedytor
Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski) #Dyspozytor #Pracownik Administracji #Spedytor #Dyspozytor transportu
Twój zakres obowiązków, samodzielna organizacja transportów krajowych i międzynarodowych FTL/LTL, wycena transportów krajowych i międzynarodowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, optymalizacja kosztów transportowych,.Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent koordynatora projektu
Nowa Sól #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Nowa Sól #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Doradca Techniczno-Handlowy
Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski) #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca Handlowy #Doradca Techniczny #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Przedstawiciel Techniczny #Specjalista ds. Handlowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Pracownik techniczny #Specjalista ds. technicznych
Twój zakres obowiązków, Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów, Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami, Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów, Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy inspektor ds. laboratorium (zastępstwo)
Nowa Wieś Wielka (pow. bydgoski) #Inspektor #Laborant
Twój zakres obowiązków, pobieranie i przygotowywanie próbek do badań oraz zabezpieczanie próbek celem archiwizacji przez wymagany okres czasu,, prowadzenie wymaganej dokumentacji w zakresie badań laboratoryjnych i pobierania próbek, szczególnieDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl