Wszystkie oferty
»
Obrowo
»
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Samodzielne redagowanie pism administracyjnych, uchwał oraz wniosków na potrzeby Działu Administracyjno - Finansowego, Sporządzanie umów pożyczek, Tworzenie księgi udziałów poszcDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Toruń #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/kaDodane: 103 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Łojewo (pow. inowrocławski) #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Rejestracja i ewidencjonowanie dokumentów w systemie wewnętrznym,, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu,, Współpraca z działem księgowości i kierownikami budów przy bieżących rozliczeniach projektów,,Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalistka / Specjalista ds. Administracji
Toruń, Grębocin nad Strugą #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt., Nadzór nad jakością usług dostarczanych przez firmy zewnętrzne w zakresie m.in. obsługi recepcji i obiegu korespondencji oraz utrzymania pomieszczeń., Wspieranie realizacji umów najmDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. analiz i rozliczeń finansowych
Toruń, Grębocin nad Strugą #Specjalista #Specjalista ds. finansowych #Specjalista ds. finansów #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie oraz ewidencja i weryfikacja dokumentacji kontrahentów, przygotowywanie, ewidencja i realizowanie zgodnie z procedurami wniosków o kredyty kupieckie, ustalanie oraz okresowa weryfikacja limitów kredytowych..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
Toruń #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji sprzedaży
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Marketing / Reklama / Promocja / PR, Sprzedaż / Obsługa klientaDodane: 10 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
specjalista ds.administracyjnych i obsługi projektów
Łysomice #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Project management officer #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Fundusze UE / Projekty UE: Specjalista ds. funduszyDodane: 20 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Stanowisko ds. rozliczeń
Toruń #Specjalista ds. rozliczeń
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 39 dni temu w serwisie zus.pl -
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy-Rozwiń lokalizacje oferty
Katowice #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz rozbudowa portfolio nowych klientów,, Rzetelna i profesjonalna realizacja zleceń transportowych i spedycyjnych w drogowym ruchu międzynarodowym,, Nadzór nad transportami oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Masażystka
Warszawa #Masażystka
MT IMPERIUM Mariana Nima z siedzibą w Warszawie, Mazowieckie, poszukuje osoby na stanowisko Masażystka. Opis stanowiska: - Wykonywanie masaży relaksacyjnych. - Praca według ustalonego grafiku. Wymagania: - Brak doświadczenia. - Książeczka..Dodane: Dzisiaj -
Product Manager – ERP Integrations
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent / Asystentka działu sprzedaży
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach., Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji., Obsługa zamówień klientów., Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej., Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)., AnaliDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka w Dziale Produktu
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie procesów rozwoju produktów:, Współpraca z zespołem ds. produktu przy tworzeniu nowych produktów i aktualizacji istniejących., Pomoc w zbieraniu i analizie danych rynkowych oraz opinii klientów, które wspierają..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr i płac
Rudunki #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników- realizacja spraw związanych z ustaleniem praw do urlopu- wydawanie skierowań nDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim -
Specjalista ds. sprzedaży - Zastępca Dyrektora-...
Ciechocinek #Ekspedientka #Specjalista ds. Sprzedaży #Dyrektor #Kasjerka #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie do sprzedaży produktów hotelowych ze szczególnym uwzględnieniem segmentu Medical , Zarządzenie podległym zespołem, Sprzedaż przygotowanych produktów hotelowych i konferencyjnych, Utrzymywanie realizacji zDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Aleksandrów Kujawski #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Słowackiego 38Dodane: 33 dni temu w serwisie pl.action.jobs -
Pałac Łazienki II w Ciechocinku- Kierownik Recepcji
Ciechocinek #Kierownik Recepcji #Kierowniczka #Kierownik
KIEROWNIK RECEPCJI Obiekt hotelowo-konferencyjny Pałac Łazienki II w Ciechocinku woj. kujawsko-pomorskie Wymagania: • min. wykształcenie średnie • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • dobra organizacja pracy oraz łatwości podejmowaniDodane: 46 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka Działu Floty
Lubicz Dolny #Asystent #Pracownik Administracji
Sprzedaż: obsługa klientaDodane: 91 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Realizacja prostych zadań zgodnie z podaną instrukcją Kontakt z całym zespołem poprzez wewnętrzny serwerPraca jest prosta i intuicyjnDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Business Development Manager
Toruń, Bielawy #Business development manager
Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (B2B) – głównie w branży produkcyjnej, logistycznej i magazynowej,, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,, analiza potrzeb i przygotowywanie ofert..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl