Wszystkie oferty
»
Podleszany
»
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych
Rzeszów #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Administrowanie obiegiem dokumentów w firmie,, Prowadzenie rejestru umów i faktur,, Administrowanie kalendarzem Członków Zarządu,, Pomoc w realizacji działań z zakresu HR (dbanie o właściwy employee experience),,..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-techniczny
Mielec #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Firma Royal-Star z siedzibą w Dębicy, w związku z prężnie rozwijającą się działalnością w branży lotniczej, w oddziale w Mielcu (Royal-Star Aero, przy ul. Lotniskowej 16, 39-300 Mielec) rozpoczyna rekrutację na następujące stanowiska pracy: PracDodane: 98 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. administracyjnych
Tarnów #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu oraz bezpośrednie wsparcie administracyjne Zarządu, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji w Spółce, prowadzenie terminarza spotkań oraz organizacja i obsługDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. administracyjnych
Tarnów #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
Specjalista ds. administracyjnych105_4603895Obowiązki bieżąca obsługa sekretariatu oraz bezpośrednie wsparcie administracyjne Zarządu, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji w Spółce, prowadzenie terminarzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Radca
Warszawa #Doradca zawodowy #Konsultant #Doradca #Konsultantka
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Radca Do spraw: upamiętniania w Wydziale Studiów i Analiz w Gabinecie Szefa Urzędu Adres urzędu: 00-926 Warszawa ul. WspólnaDodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Brygadzista Produkcji
Mińsk Mazowiecki #Brygadzista #Brygadzista Produkcji
Opis stanowiska: - Nadzorowanie i zarządzanie linią produkcyjną, zapewniając osiągnięcie celów produkcyjnych i utrzymanie wysokich standardów jakości - Szkolenie, kierowanie i motywowanie pracowników produkcyjnych w celu zapewnienia wydajności i..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych
Wrocław #Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych #Specjalista
Zakres obowiązków: - Oferowanie ubezpieczeń komunikacyjnych klientom indywidualnym i biznesowym - Analiza potrzeb klientów i dobieranie odpowiednich polis ubezpieczeniowych - Negocjowanie warunków umów ubezpieczeniowych z klientami i..Dodane: Dzisiaj -
Technik prac biurowych
Mielec #Technik #Technik prac biurowych
Zakres obowiązków:Technik prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w trybie zadaniowym, obsługa komputera, przygotDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Mielec, Mościska #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowo-płacowa pracowników,, - udział w naliczaniu wynagrodzeń pracowników,, - kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników,, - przygotowywanieDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP
Mielec, Cyranka #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, Nadzór i kontrola nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP na terenie zakładu pracy, Przeglądy stanowisk pracy, identyfikacja zagrożeń oraz współudział w ocenach ryzyka zawodowego, Monitorowanie stosowanychDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP
Mielec #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór i kontrola nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP na terenie zakładu pracy Przeglądy stanowisk pracy, identyfikacja zagrożeń oraz współudział w ocenach ryzyka zawDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Mielec #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 14 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Doradca / Doradczyni klienta
Mielec, Smoczka I #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Detalicznego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta #Osobisty Doradca Klienta #Doradca #Doradca serwisowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów, budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe, przygotowywanie zamówień dla klienta i..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu BHP i Środowiska
Mielec #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu BHP i Środowiska w zakresie spraw prowadzonych przez dział;, Przygotowywanie raportów na potrzeby działu;, Sporządzanie dokumentacji na potrzeby działu;, Udział w procesach kontroli i audytu formy w zakresDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału Banku
Mielec #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane w finansami, ekonomią, zarządzaniem), doświadczenie w pracy w bankowości na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość produktów bankowychDodane: 20 dni temu w serwisie arche-consulting.pl -
Pracownik administracyjny
Mielec, Kusocińskiego #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Szukamy młodej, starannej, elastycznej osoby z chęcią zdobywania nowych umiejętności. , , Główne zadania pracownika to:, 1. świadczenie pomocy administracyjnej w organizacji pracy, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant Działu Telemarketingu
Mielec #Konsultant #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Zrozumienie potrzeb klientów jak nikt inny, Oferowanie naszym klientom rozwiązań na najwyższym poziomie, Bycie osobą, do której można zwrócić się z pytaniami i wątpliwościami, Przekonywanie klientów do skorzystania z..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy
Mielec #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizowanie i bieżąca obsługa zleceń transportowych w przewozach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem transportów częściowych (PTL) oraz całopojazdowych (FTL)., Opieka nad strategicznymi Klientami spółki,..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy
Mielec, Lotników #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu w przygotowywaniu ofert wyjazdów, Pomoc przy rezerwacjach (noclegi, bilety wstępu), Kontakt z klientami oraz Kontrahentami (na razie pod opieką doświadczonych pracowników), Wprowadzanie danych i pomoc wDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik koordynator regionu
Mielec #Kierownik Regionu #Koordynator #Kierowniczka #Kierownik
Poszukujemy kierownika koordynatora regionalnego. Z własnym autem. Zapewniamy zwrot kosztów dojazdu w czasie wykonywania pracy. Wymagamy dużej własnej organizacji i opanowania w różnych sytuacjach. Rozliczanie raportowanie kilu punków miejscowośDodane: 46 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Rzemień #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Pracownik biurowyPrace biurowe,Zarządzenie magazynem,Znajomość pracy w systemie SUBIEKT Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmiDodane: 61 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu