Wszystkie oferty
»
Połczyn Zdrój
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pomoc biurowa
Świdwin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Obsługa urządzeń biurowych takich jak kserokopiarka i skaner, Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, Wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych, Kontakty z klientamDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka biura
Szczecinek #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,, wprowadzanie/aktualizowanieDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Świdwin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, PRACA BIUROWA, OBSŁUGA KOMPUTERA+ SKANER , OBSŁUGA KLIENTÓW...Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, korekt dla zrealizowanych dostaw towarów i usług, Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z procedurami, Sprawdzanie wiarygodności płatniczej klientów, Ścisła współpraca z..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy - sprzedaż - obsługa klienta
Będzino #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma: 1MK POLSKA – dystrybutor MACHTEK (maszyny do recyklingu) oraz wyłączny dystrybutor francuskiej firmy RABAUD w Polsce Adres biura: Łekno 23, 76-037 Będzino Opis stanowiska: Do naszego biura stacjonarnego w Łeknie poszukujemy osoby na stanoDodane: 17 dni temu w serwisie lento.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
operator prostych maszyn produkcyjnych
Brwinów #Operator #Operator maszyn #Operator maszyn produkcyjnych #Operator automatów tokarskich
Stanowisko: Operator maszyn Zakres obowiązków: - Obsługa maszyn do produkcji: - Kontrola jakości produktów - Wykonywanie czynności konserwacyjnych maszyn - Współpraca z innymi pracownikami produkcji - Przestrzeganie zasad bhp Wymagania: -..Dodane: Dzisiaj -
operator maszyn typu CNC stała praca bez pośredników
Świdnica #Operator #Operator maszyn
Akres obowiązków obsługa i ustawianie maszyn CNC ze sterowaniem Fanuc, Siemens lub Heidenhain konserwacja maszyn kontrola jakości wyprodukowanych części Wymagania pracodawcy doświadczenie zawodoweDodane: Dzisiaj -
Asystent Kas Samoobsługowych
Połczyn-Zdrój #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 18 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Połczyn-Zdrój #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Inspektor ds. BHP
Świdwin #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Pracownik administracji biurowej (fp)
Koszalin #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków:Praca biurowa.Przygotowywanie rozliczeń do zatwierdzenia. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: obsługa urządzeń biurowychWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższeDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Asystent kas samoobsługowych
Koszalin #Asystent
Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych.- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami- utrzymanie czystości w miejscu pracy- dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Asystent/ka managera
Szczecinek #Asystent #Manager Klubu #Manager zespołu
Management Andrzeja Rosiewicza o/Szczecinek zatrudni asystentki managera, których zadaniem będzie zabezpieczenie frontu prac managera, a to- odbieranie telefonów, - odbieranie poczty elektronicznej, - spisywanie umów pomiędzy gwiazdą, a organizaDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Sekretarka medyczna
Koszalin
Opis stanowiska Obsługa pacjentaDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Konsultant Edukacyjny – Ekspert Przedmiotowy
Koszalin #Konsultant #Konsultantka #Specjalista
Opis stanowiska Reprezentowanie marki w szkołach na terenie regionu Spotkania z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu promocji oferty edukacyjnej Budowanie długofalowych relacji w środowisku oświatowym Prezentowanie materiałów edukacyjDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor zarządu budynków mieszkalnych w koszalinie
Koszalin
Zakres obowiązków:prowadzenie spraw z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Miasta Koszalina oraz gruntami powierzonymi w zarządzanie, gospodarowanie, zarządzanie (administrowanie) nieruchomościami stanowiącymDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin
Zakres obowiązków:•Kompleksowa obsługa administracyjna Prorektora ds. Kształcenia – m.in. organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie materiałów.•Obsługa korespondencji – przyjmowanie, rejestracja, wysyłanieDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Praca biurowa
Szczecinek #Pracownik Administracji
Praca Biurowa Opis stanowiska: Agencja pośrednictwa nieruchomościami zatrudni pracownika biurowego, do którego będzie należało: - Wykonywanie zleceń związanych z przepisywaniem tekstów. - Tworzenie projektów dokumentów i pism. - Poszukiwanie potDodane: 5 dni temu w serwisie lento.pl -
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Koszalin #Pracownik poczty
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 6 dni temu w serwisie zus.pl