Wszystkie oferty
»
Przywidz
»
Analityk Rynku
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Analityk Biznesowo-Finansowy
Kowale (pow. gdański) #Analityk #Analityk Biznesowy #Analityk Finansowy #Analityk Funduszy #Analityk Rynku #Doradca Biznesowy #Doradca Finansowy #Specjalista ds. finansowych #Specjalista ds. finansów #Główny analityk biznesowy
Twój zakres obowiązków, Tworzenie bieżących i okresowych analiz operacyjnych oraz finansowych wraz z rekomendacjami dla Zarządu i kadry menedżerskiej., Udział w procesie budżetowania, prognozowania oraz przygotowywaniu analiz., Weryfikacja..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Analityk / Analityczka Biznesowa
Gdańsk #Analityk #Analityk Biznesowy #Analityk Danych #Analityk Finansowy #Analityk Rynku #Doradca Biznesowy #Główny analityk biznesowy
Twój zakres obowiązków, modelowanie procesów: przepływów pracy i informacji,, tworzenie analiz procesowych w projektach,, dokumentowanie zmian as – is i to be,, definiowanie wymagań biznesowych do zmian IT i non-IT,, kreowanie innowacyjnych..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Działu Marketingu
Wejherowo #Analityk marketingu #Specjalista ds. Marketingu #Szef Marketingu #Kierowniczka #Kierownik #Specjalista Marketingu #Asystent działu marketingu #Właściciel agencji marketingowej #Marketing coordinator
Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizacja strategii marketingowej wspierającej sprzedaż usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych (zarówno B2C, jak i B2B), Zarządzanie kampaniami marketingowymi: ATL, BTL i digital (social media,.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik ds. Marketingu
Wejherowo #Analityk marketingu #Asystent ds. Marketingu #Asystent Marketingu #Specjalista ds. Marketingu #Specjalista ds. Reklamy #Szef Marketingu #Pracownik agencji reklamowej #Specjalista Marketingu #Asystent działu marketingu #Marketing coordinator
Twój zakres obowiązków, analiza trendów i badanie rynku, monitoring konkurencji, kalkulacja promocji, tworzenie regulaminów ofert oraz aktualizowanie wewnętrznych skryptów sprzedażowych, tworzenie treści marketingowych do materiałów promocyjnychDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Transversal IT Business Analyst - Hybrid work...
Brussels #Analityk #Business Analyst
Transversal IT Business Analyst - Hybrid work in Brussels49_744000074545016Obowiązki In a nutshellWork model: hybrid work in Brussels, with 3 days per week in the office, and 2 remotelyOffice address: 48 Avenue Herrmann-Debroux B-1160, AuderghemDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Financial Controller/Business Analyst: Remote
Des Moines #Analityk #Business Analyst #Kontroler #Financial controller
Financial Controller/Business Analyst: Remote49_744000074602715Obowiązki Key Position Responsibilities:Develop and present analyses of financial results and business activities including client program results.Support development of annual budgeDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent/ka działu księgowości
Warszawa, Śródmieście #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Twój zakres obowiązków, Kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym., Prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych., Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych., Segregacja i.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Księgowy / Księgowa ds. rozliczeń VAT
Kalwaria Zebrzydowska #Księgowa #Księgowy
Twój zakres obowiązków, Bieżące prowadzenie rozliczeń podatkowych, w tym VAT, CIT, podatek od nieruchomości oraz przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych., Księgowanie dokumentów finansowych i gospodarczych (faktury zakupu, sprzedaży,Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Praca w opiece w Niemczech
Mainz
PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osoby na stanowisko opiekuna/opiekunki MIEJSCE PRACY: - okolice Mainz lub Bochum WYMAGANIA; - komunikatywna/dobra znajomość języka niemieckiego GWARANTUJEMY: -bezpłatny transport -bezpłatne..Dodane: Dzisiaj -
Monter Konstrukcji Stalowych/ UoP + delegacja...
Toruń #Monter Konstrukcji Stalowych #Monter
Praca za granicą – Monter Konstrukcji Stalowych Szukasz stabilnej pracy z atrakcyjnymi zarobkami i możliwością wyjazdów zagranicznych? Dołącz do naszego zespołu! Kogo szukamy? • Osób z technicznym zmysłem i chęcią do nauki – nie musisz mieć..Dodane: Dzisiaj -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości
Wolny Dwór #Asystent #Praktyki w dziale audytu
Opis zadań:- układanie dokumentów księgowych,- dekretowanie dokumentów,- opisywanie dokumentów,- archiwizacja dokumentów; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, średnie branżoweUprawnienia: znajDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Pracownik księgowy z elementami kadr
Bąkowo
Zakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, sporządzanie i księgowanie kompensat, rozliczanie kompensat, rozliczanie raportów, sprawozdawczość, analiza kont rozrachunkowych i uzgadnianie sald z kontrahentami, monitoring płatności, raportowanie, czDodane: 29 dni temu w serwisie Gdański Urząd Pracy -
Referent ds. turystyki
Kościerzyna #Pracownik Administracji #Referent
Wymagania inne:- Opis">Dodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Zatrudnię Księgową/Księgowego
Pruszcz Gdański #Księgowa
Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Zatrudnię Księgową/Księgowego. JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków:Dodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Księgowy / Księgowa AP (zobowiązania wobec dostawców...
Pruszcz Gdański #Dostawca #Księgowa #Księgowy
Księgowy / Księgowa AP (zobowiązania wobec dostawców polskich) 43_1751418Obowiązki Księgować faktury kosztowe, zdigitalizowane dokumenty i innych zobowiązania wobec zróżnicowanych grup dostawców Przygotowywać raporty, w tym rezerwy kosztowe BraDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Wczoraj -
Podinspektor w wydziale finansowym - referat...
Pruszcz Gdański #Księgowa
Zakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji księgowej obsługiwanych przez Starostwo jednostek oświatowych. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń z kontrahentami. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań budżetowych i z operacji finansowych, sprawozdań opiDodane: Wczoraj w serwisie Gdański Urząd Pracy -
Księgowa / Księgowy
Koszwały (pow. gdański) #Księgowa #Księgowy
Twój zakres obowiązków, Księgowanie faktur zakupu, uzgadnianie kont księgowych, Rejestrowanie zdarzeń gospodarczych w systemie ERP zgodnie z ustawą o rachunkowości, polityką rachunkowości i przepisami podatkowymi, Zapewnienie prawidłowości..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Audytor wewnętrzny
Pszczółki #Audytor #Audytor Wewnętrzny
Wymagania inne:Prowadzenie zadań audytu wewnętrznego, w tym przygotowywanie na podstawie analizy ryzyka rocznego planu audytu. Sporządzanie sprawozdań z wykonania rocznego planu audytu. Prowadzenie czynności doradczych, w tym także składaniDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl