Wszystkie oferty
»
Pszczyna
»
Pracownik Administracji
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Spedytor międzynarodowy
Pszczyna #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych oraz sprzedaż ładunków na rynku międzynarodowym, budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami oraz przewoźnikami, negocjowanie warunków współpracy i ustalanie stawek za..Dodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyspozytor - Spedytor transportu międzynarodowego
Pszczyna #Dyspozytor #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Organizacja i planowanie transportu międzynarodowego , Nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych , Utrzymywanie kontaktu z klientami i przewoźnikami, Koordynacja i monitorowanie przebiegu transportu , Rozwiązywanie..Dodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Serwisu
Pszczyna #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Obsługa Klienta:, Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych (telefonicznie, mailowo, osobiście)., Informowanie klientów o statusie realizacji usług serwisowych., Obsługa reklamacji i zapytań klientów., Wsparcie administracyjne:,Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka/Higienistka stomatologiczna
Pszczyna #Asystent #Dentysta #Pracownik Administracji #Higienistka #Lekarz stomatolog
Praktyka Stomatologiczna - Pszczyna - Praktyka stomatologiczna w Pszczynie zatrudni asystentkę stomatologiczną lub higienistkę stomatologiczną lub uczennicę ww kierunków - dobre warunki finansowe - adekwatne do doświadczenia i zaDodane: 46 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Referent ds. przygotowania dokumentacji technicznej
Pszczyna #Pracownik Administracji #Referent
ZEG-ENERGETYKA Sp.z o.o. - Pszczyna - Firma ZEG-ENERGETYKA jest producentem elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej dla energetyki zawodowej i przemysłowej. W związku ze zmianą struktur oraz ambitnymi planami poszerzania działalnoDodane: 89 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka
Pszczyna #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
TOLEX F.W. SPÓŁKA JAWNA G.A.WALECZEK - Pszczyna - Przyjmę do pracy na stanowisko - pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka Więcej informacji pod nr telefonu 32 210-23-31 Dodane: 97 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Pszczyna #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:- wykształcenie min. średnie- znajomość obsługi komputera i programów biurowych- prawo jazdy kat. B- umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność- dysDodane: 98 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Asystent / Asystentka zarządu kancelarii
Pszczyna #Asystent #Pracownik Administracji
ZETT Łebeccy Sp. z o.o. - Pszczyna - Twój zakres obowiązków: -czynny udział w wystawianiu faktur sprzedażowych dla ponad 500 Klientów, -prowadzenie dokumentacji dotyczącej Klientów np. przygotowDodane: 111 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Asystentka Księgowa - Praca Stacjonarna (Jankowice)
Pszczyna #Asystent #Księgowa #Pracownik Administracji
Biuro Rachunkowe Przybilla sp. z o.o. - Pszczyna - ???? Szukam Asystentki Księgowej – Jankowice k. Pszczyny Do kameralnego biura rachunkowego poszukuję osoby na stanowisko asystentki księgowej (umowa zlecenie lub faktura). PracDodane: 112 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Referent/ Specjalista ds. Technologii, tektura...
Międzyrzecze Dolne #Pracownik Administracji #Referent #Specjalista
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - nadzwór oraz optymalizacja procesów produkcyjnych - współpraca z laboratorium oraz przeprowadzanie testów - opracowanie receptur farbowych - opracowanie kart technologicznych - dobieranie technologii pod dane produkty - wykoDodane: 3 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna, mailowa i osobista klientów, w tym udzielanie informacji, przygotowywanie i wydawanie dokumentów,, rejestrowanie czynności w repertorium elektronicznym i papierowym,, przygotowywanie, wysyłka i odbióDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:• wykształcenie wyższe (kierunki: prawo/administracja/biurowość),• znajomość pakietu MS Office,• znajomość obsługi urządzeń biurowych,• bardzo dobra organizacja pracy,• wysoka kultura osobistaDodane: 6 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Spedytor międzynarodowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Nawiązywanie współpracy i budowanie relacji z nowymi kontrahentami, Pozyskiwanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych FTL i LTL, Planowanie przewozów i nadzór nad realizacją procesów transportowych, Współpraca z..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Referent
PKP CARGOTABOR Sp. z o.o. Zakład Napraw Taboru w Zabrzegu-Czarnolesiu - Czechowice-Dziedzice - PKP CARGOTABOR Sp. z o.o. w restrukturyzacji Południowy Zakład Napraw Taboru Sekcja w Zabrzegu-Czarnolesiu poszukuje osoby do pracy na zastępstwoDodane: 108 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie...
Bieruń #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdobyDodane: Dzisiaj w serwisie teamquest.pl -
Asystent/Asystentka ds. Obsługi Pacjenta
Żory #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / ZdrowieDodane: 2 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Pracownik biurowy (branża ubezpieczeniowa)
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • skanowanie i przypisywanie polis do odpowiednich firm,• zbieranie i weryfikacja polis (kontrola kompletności),• rozliczanie polis gotówkowych,• porządkowanie dokumentacji i prowadzenie segregatorów,• przygotowywanie i zamiesDodane: 3 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Referent / Inspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych...
Tychy #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Opis stanowiska Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznejDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Spedytor Całopojazdowy - FTL
Tychy #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Całopojazdowy
Spedytor Całopojazdowy - FTL83_4592520Obowiązki organizację przewozów całopojazdowych, monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych, dbanie o wysoką jakość i terminowość usług, pozyskiwanie nowych zleceń transportowych, nawiązywanieDodane: 4 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka lekarza okulisty
Żywiec #Asystent #Lekarz #Okulista #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji medycznej lekarza,, wsparcie w obsłudze pacjentów podczas wizyt,, współpraca z lekarzem w codziennych obowiązkach,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,, organizacyjne wsparcie.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. włoskiego
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, nadzór nad pracą ekip monterskich i kontrola wykonania harmonogramu, przygotowanie codziennego raportu rozstawień maszyn, weryfikacja zdjęć przed montażowych, montażowych i instalacji elektrycznych, tworzenie harmonogramóDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent prawno-administracyjny
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Referent
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny PINB Adres urzędu: 43-300 Bielsko-Biała Ul. Piastowska 40 Warunki pracy PDodane: 5 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Spedytor Międzynarodowy II zmiana
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zdobywanie i realizowanie zleceń spedycyjnych. - Opieka nad klientami oraz rozbudowa kontaktów w branży TSL. - Kontrola oraz kompleksowe prowadzenie każdego z transportów. - Nie obciążamy spedytorów wykonywaniem zadań związaDodane: 6 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Obsługa klienta - Praca biurowa
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zapytań ofertowych B2B, B2C,, Przygotowanie ofert handlowych,, Obsługa klienta B2B, B2C, Koordynowanie procesu realizacji zamówień,, Dbanie o relację z Klientami,, Raportowanie bieżących działań, Realizacja.Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. rozliczeń magazynowych/magazynier
Bielsko-Biała #Magazynier #Pracownik Administracji #Referent
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prowadzenie ewidencji magazynowej, - przyjmowanie/wydawanie towaru, - praca w systemie 3 zmianowym - prace magazynowe WYMAGANIA: - wykształcenie min. zawodowe OFERUJEMY: - stałą pracę, - umowa o pracęDodane: 7 dni temu w serwisie aplikuj.pl