Wszystkie oferty
»
Rudnopole
»
Specjalista ds. rozliczeń
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. płatności i rozliczeń
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Praca Oferty pracy Gdańsk: Specjalista ds. płatności i rozliczeń. Sonnari to firma, która rośnie w tempie ekspresowym, a wszystko z myślą o potrzebach naszych klientów. Nasza misja? Zapewnić profesjonalnąDodane: 5 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista ds. płatności i rozliczeń
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. likwidacji szkód #Specjalista ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków, Obsługa i weryfikacja przelewów krajowych i zagranicznych;, Przygotowywanie zasileń rachunków bankowych;, Monitorowanie statusu transakcji oraz rozwiązywanie problemów związanych z przelewami;, Udzielanie informacji i..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds administracji
Gdańsk #Administrator Biura #Dysponent #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Nord Energy S.A poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. administracji. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży OZE , która kładzie duży nacisk na innowacje i zrównoważony rozwój . Jeśli cDodane: 6 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Gdańsk, Matarnia #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Pełnienie roli osoby kontaktowej dla dostawców i usługodawców biurowych (np. sprzątanie, dostawy kawy, inne usługi)., Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej (umowy, faktury, korespondencja)., Wsparcie w obieDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Warszawa #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, • Obsługa sekretariatu, biura zarządu, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Organizacja zaopatrzenia biura, obsługa spotkań oraz wydarzeń firmowych, • Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów.Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kontroler Finansowy
Łódź #Kontroler Finansowy #Kontroler
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Prowadzenie controllingu zarządczego grupy kapitałowej obejmującej również spółki zagraniczne. - Konsolidacja wyników finansowych. - Przygotowywanie budżetów i krótkoterminowych prognoz finansowych. - ZabezpieDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Samodzielna/y księgowa / księgowy
Katowice #Księgowa #Księgowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i ZUS, uzgadnianie przepływów finansowych, kontakt z klientami i instytucjami zewnętrznymi. WYMAGANIA: Od KanDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Product Manager – ERP Integrations
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Product Manager – Amazon Ecosystem
Warszawa #Product Manager
Dodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Księgowy / a
Rudno #Księgowa #Księgowy
Zakres obowiązków:- Prowadzenie ewidencji środków trwałych- Dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej, dochodów i depozytów- Rozliczanie odpłatności za pobyt mieszkańcówSzczegółowe informacje znajdują się na stronie: htDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie -
Księgowy / a
Rudno (pow. tczewski, gm.... #Księgowa #Księgowy
Wymagania: - ProwaDodane: 11 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Doradca Klienta (Bankowość)
Starogard Gdański #Bankier #Doradca Bankowości Detalicznej #Doradca Bankowy #Doradca Klienta #Pracownik banku #Przedstawiciel Bankowy #Doradca
Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych wykształcenie min. średnie, nastawienie na realizację celów, chęci rozwoju... Zaaplikuj! Zachęcamy do aplikowania również bez doświadczenia – pomoDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Doradca Klienta (Bankowość)
Kwidzyn #Bankier #Doradca Bankowości Detalicznej #Doradca Bankowy #Doradca Klienta #Pracownik banku #Przedstawiciel Bankowy #Doradca
Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych wykształcenie min. średnie, nastawienie na realizację celów, chęci rozwoju... Zaaplikuj! Zachęcamy do aplikowania również bez doświadczenia – pomoDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Referent
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie SkarDodane: Wczoraj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Księgowy / Młodszy Księgowy
Skórcz #Księgowa #Księgowy #Młodszy księgowy
Opis stanowiska dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadniania ich z księgą główną; uzgadnianie sald; wystawianie faktur sprzedaży; sporządzanie dowodów wewnętrznych; sporządzanie raportów; nadzór nad obiegDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Referent [1/2 etatu]
Tczew #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Przyjmowanie zgłoszeń problemów konsumenckich i przygotowywanie projektów pism w tych sprawachSzczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.powiat.tczew.pl/ogloszenie-nr-142025-o-naborze-na-stanowiDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie -
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Skórcz #Księgowa #Księgowy #Młodszy księgowy
Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny, Znajomość gospodarki magazynowej, Umiejętność rozliczania produkcji, DośwDodane: 4 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Referent
Kwidzyn
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Dziale Czynności Analitycznych i SprawdzającyDodane: 4 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Specjalista ds. Księgowości
Malbork #Specjalista #Accounts receivable specialist #Accounting specialist
Opis stanowiska Prowadzenie ksiąg rachunkowych i rejestrów VAT zgodnie z przepisami. Przygotowywanie deklaracji podatkowych (JPK, CIT, VAT) i raportów (Intrastat, GUS, NBP). Analiza kont księgowych, księgowanie rezerw i rozliczeń. Udział w proceDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl