Wszystkie oferty
»
Rzesznikowo
»
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administration Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług, przyjmowanie gości zewnętrznych, współpracowników firmy, dbanie o ład i porządek recepcji.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Specjalista do spraw kadr
Śliwin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Specjalista #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Zakres obowiązków:SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ZUS, PIT, I CPK, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ, PFRON Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagane: - doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok- znaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Samodzielny referent ds. finansów
Mrzeżyno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Obsługa finansów żołnierzy zawodowych i nie zawodowych oraz pracowników wojska w tym :- Planowanie budżetowe- Wykonywanie planów zatrudnienia bazowego i funduszy wynagrodzen pracownikow, wstepna kontrola dokumentów pod względemDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Kierowca-spedytor
Niemcy #Kierowca #Pracownik Administracji #Spedytor
Ieškomi vilkikų vairuotojai ( CE 95 kategorija) Vokietijoje- vietiniams pervežimams arba kadencijomis, susitariant iš anksto. ! į dieną - nuo 110 eur. Įmonė, turinti 100 nuosavų vilkikų- tentai, šaldytuvai. Pilni / daliniai kroviniai. Vilkikai-Dodane: Dzisiaj w serwisie cargocv.eu -
Referent ds. transportu publicznego w Dziale...
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, przygotowanie stałych, okresowych i doraźnych zmian w zakresie organizacji komunikacji zbiorowej w zakresie oznakowania przystanków na sieci ZTM, przygotowanie zleceń dla brygady przystankowej w zakresie wymiany informacjDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Elektromonter
Berlin #Elektromonter
Oferta pracy dla elektromonterów – Berlin Poszukujemy 4 doświadczonych elektromonterów do pracy przy instalacjach elektrycznych na obiekcie przemysłowym w Berlinie. Start: 4 sierpnia Czas trwania: do końca marca, z możliwością przedłużenia Forma..Dodane: Dzisiaj -
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – zespół B2B
Rybnik #Cieśla #Cieśla Szalunkowy #Zbrojarz
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – Rybnik | Praca stała | 8-10 h dziennie Zlecimy pracę doświadczonym cieślom szalunkowym oraz zbrojarzom przy realizacji inwestycji przemysłowej w Rybniku: budowa kanałów napływowych do pompowni wody chłodzącej oraz..Dodane: Dzisiaj -
Asystent/ka Technologa Działu Rozwoju Produktu
Kukinia (pow. kołobrzeski) #Asystent #Technolog
Twój zakres obowiązków, pomoc w codziennych zadaniach zespołu R&D,, przygotowanie prób nowych produktów,, przygotowanie prób handlowych produktów ze stałej oferty,, koordynacja transportu prób handlowych,, przygotowanie i wysyłka prób do..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor wydziału
Gryfice #Dyrektor #Naczelnik wydziału
Zakres obowiązków:ZGODNIE Z ZAŁĄCZONĄ OFERTĄ PRACY-GŁOSZENIE O NABORZEhttps://bip.gminagryfice.pl/pliki/gryfice/zalaczniki/25316/ogloszenie-o-naborze.pdf Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługaDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Inspektor ds. BHP
Gryfice #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Inspektor ds. BHP
Płoty #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
LISTONOSZ
Gryfice #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Gryfice, ul. Dworcowa 20 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek..Dodane: 20 dni temu -
Kierownik recepcji hotelu
Kołobrzeg #Kierownik Recepcji #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji hotelowej, Zarządzanie zespołem recepcjonistów oraz tworzenie grafików pracy, Tworzenie procedur dla działu recepcji, Obsługa, rozliczanie kanałów OTA oraz rezerwacji indywidualnych, Obsługa środowiska..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent recepcji
Niechorze #Asystent #Kierownik Recepcji
Zakres obowiązków:Asystent recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduPracodawca:F.pDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pomoc biurowa
Świdwin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Obsługa urządzeń biurowych takich jak kserokopiarka i skaner, Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, Wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych, Kontakty z klientamDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator działu sprzedaży
Kołobrzeg #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działuDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Ustronie Morskie #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów.Praca w godz. 6-13, 15-22 również w weekendy. Wymagania:Dodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu -
Specjalista ds. BHP
Kołobrzeg #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i prDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - LEROY...
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: 5 dni temu w serwisie aplikuj.pl