Wszystkie oferty
»
Siedlec
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 15 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy/handlowiec
Zielona Góra #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg zawodu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Pracownik biurowy/dyspozytor
Zielona Góra #Dyspozytor #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Do Twoich obowiązków będzie należało:współpraca operacyjna z przewoźnikami i kurierami,rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów,bieżąca obsługa zleceń w systemie firmy,identyfikowanie potrzeb jakościowych i operacyjnych klientów wDodane: 3 dni temu w serwisie jobs.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - Wołomin
Wołomin #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania na Ciebie czekają: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy w Centrum Informacji I Pomocy
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie biura, - pisanie pism i sprawozdań merytorycznych z działalności, - organizowanie spotkań edukacyno-integracyjnych dla serniorów, - współudział w działaniach charytatywnych, WYMAGANIA: - Wykształcenie średnie lubDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Technolog meblowy
Zduńska Wola #Technolog
Opis stanowiska Projektowanie mebli premium od podstaw (AutoCAD, Excel, mile widziane B-Solid, SolidWorks) Przygotowanie projektów produkcyjnych (rozpisanie na formatki) Zamawianie materiałów Nadzór nad realizacją projektów na hali Wymagania..Dodane: Dzisiaj -
Lakiernik
Zduńska Wola #Lakiernik
Opis stanowiska: ✔️ Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami ✔️ Księgowanie dokumentów w systemie Enova (faktury, wyciągi bankowe) ✔️ Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) i plików JPK ✔️ Sporządzanie raportów..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds legalizacji z j. ukraińskim lub...
Zielona Góra #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów do wniosków o zezwolenia na pobyt, kontrola ważności dokumentów, wsparcie pracowników w procesie legalizacji i odzyskiwania, Kontakt z pracownikami wyjeżdżającymi do pracy w Polsce i za granicąDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Kadr i Płac
Wolsztyn #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia oraz nadzór nad jej obiegiem, Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy oraz wszelkiej dokumentacDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent działu logistyki
Berzyna #Asystent #Koordynator ds. Logistyki #Koordynator Serwisu Logistycznego #Planista Logistyki #Pracownik Logistyki #Specjalista ds transportu i logistyki #Specjalista ds. Logistyki #Starszy specjalista ds. logistyki
Zakres obowiązków:praca w dziale logistyki od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 ,po okresie próbnym zatrudnienie w oparciu o umowe o pracę, mile widziani studenci zaoczni Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie -
LISTONOSZ
Wolsztyn #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: WolsztynRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątkuTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,bezpośrednia..Dodane: 11 dni temu -
Dyrektor Oddziału Grupy PZU
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Dodane: Wczoraj w serwisie pzu.pl -
Dyrektor Oddziału
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozysDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Dyrektor
Nowy Tomyśl #Art Director #Dyrektor #Dyrektor artystyczny #Dyrektor generalny #Dyrektor kreatywny #Managing director
Zakres obowiązków:realizowanie podstawowych zadań statutowych Ośrodka, kształtowanie i koordynowanie całokształtu działalności merytorycznej Ośrodka, racjonalne i efektywne gospodarowanie posiadanymi środkami finansowymi i mieniem Ośrodka, dokonDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu -
Referent ds. logistyki i transportu
Trzebiechów (pow. zielonogórski) #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji transportowej, monitorowanie stanu technicznego pojazdów, przygotowywanie raportów, zestawień..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Działu Sprzedaży / Back Office
Nowy Tomyśl #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy, Obsługa zamówień od kontrahentów, Monitorowanie należności, Koordynacja przepływu informacji między klientami a wewnętrznymi działami firmy, Bieżąca komunikacja z klientami zDodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Projektanta
Międzyrzecz #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wykonywanie rysunków technicznych elementów żelbetowych, Weryfikowanie informacji (pomiarów, dokumentacji technicznych) dostarczonych przez osobę zlecającą wykonanie rysunku technicznego,, Przygotowywanie dokumentacji..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
ZIELONA GÓRA #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Pomoc administracyjna
Nowa Sól #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Obsługa Referatu Ochrony Środowiska. Obsługa interesantówtelefonicznie i na miejscu w referacie. Prowadzenie postępowań w stosunku do właścicieli nieruchomości niezamieszkanych oraz letniskowych Wymagania:Wymagania konieczne: WDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli -
Starszy referent
Zielona Góra #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sporządzanie spisów archiwalnych;Archiwizowanie całości dokumentacji w KP II; prowadzenie i ewidencja sprzętu uzbrojenia i techniki biurowej; prowadzenie systemów policyjnych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Pracownik administracyjno-biurowy
Sól (pow. biłgorajski) #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przekazywanie ich do księgowości, Bilansowanie prowadzonych przez firmę inwestycji, Obsługa dokumentacji prowadzonych przez firmę , Pomoc w codziennej obsłudze pracowników, Obsługa klienta,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. bhp i p.poż. oraz ochrony środowiska
Międzyrzecz #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp na terenie zakładu pracy;, udział w dochodzeniach powypadkowych;, opracowywanie planów modernizacyjnych poprzez opiniowanie projektów zmian uwzględniających bezpieczeństwoDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Konsultant sprzedaży w saloniku prasowym
Świebodzin #Ekspedientka #Konsultant #Konsultant Sprzedaży #Kasjerka #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa komputera, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, obsługa kolektury lotto, zarządzanie prasą, przyjęcia, zwroty, składanie zamówień, przyjmowanie towaru, kontrola..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl