Wszystkie oferty
»
Siedlec
»
Team assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
asystent
Zielona Góra #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/kaDodane: 39 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
asystent
Sulechów #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/kaDodane: 66 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Zastępca / Zastępczyni kierownika zespołu kadrowo...
Chlastawa (pow. świebodziński) #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik zespołu
Twój zakres obowiązków, Organizacja, optymalizacja oraz usprawnienia procesów w obszarze kadr i płac, Współpraca na poziomie lokalnym, krajowym w celu poszukiwania usprawnień w obszarze kadrowo-płacowym, Udział w projektach optymalizacji procesóDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Zielona Góra #Ekspedientka #Kasjerka #Kierowniczka #Kierownik #Kierownik zespołu
Zielona Góra Kierownik Zespołu Sprzedaży, 65-427Dodane: Wczoraj w serwisie careers.mediamarktsaturn.com -
Menedżer Zespołu
Nowa Sól #Dyrektor zarządzający #Kierownik #Kierownik zespołu #Manager zespołu #Zastępca kierownika #Senior team leader
Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za planowanie pracy, zarządzanie i właściwą komunikację w zespole oraz nadzór nad podległymi obszarami, zagwarantowanie właściwego przygotowania działu do sprzedaży, przyjaznej i profesjonalnej obsługi..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Team Leader - Sales Development Representative
Warszawa, Praga-Północ #Team Leader
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie, motywowanie i rozwój zespołu SDR, z uwzględnieniem mentorskiego wsparcia dla osób na różnych poziomach doświadczenia., Optymalizacja oraz automatyzacja kluczowych procesów handlowych, szczególnie na etapie..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Team Leader Physical Chemistry (m/f/x)
Niefern-Öschelbronn #Team Leader
Team Leader Physical Chemistry (m/f/x)49_744000075061855Obowiązki Your Responsibilities:You will lead and motivate a team of 5–10 people, supporting their development opportunities and addressing their needs.You will prepare, review, and approvDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
KRAKÓW #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Kucharz, od zaraz, szwedzka umowa o pracę
Sztokholm #Kucharz #Kucharka #Pracownik restauracji
Bemanningscentralen I Norr AB zatrudni od zaraz kucharzy ze znajomoscia j. angielskiego do pracy w hotelach 4 i 5 * oraz w restauracjach a la carte w Szwecji Możliwość dłuższej współpracy. Oferujemy: - Zatrudnienie na szwedzkiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
pielęgniarka operacyjna/ instrumentariuszka Wrocław
Wrocław #Pielęgniarka
PRACA DLA PIELĘGNIARKI OPERACYJNEJ na nowoczesnym bloku operacyjnym w prywatnej placówce posiadającej umowę z NFZ w zakresie okulistyki i ortopedii. W związku z dalszym rozwojem szukamy kolejnej osoby do zespołu operacyjnego. Pielęgniarka nie..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds legalizacji z j. ukraińskim lub...
Zielona Góra #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów do wniosków o zezwolenia na pobyt, kontrola ważności dokumentów, wsparcie pracowników w procesie legalizacji i odzyskiwania, Kontakt z pracownikami wyjeżdżającymi do pracy w Polsce i za granicąDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Kadr i Płac
Wolsztyn #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia oraz nadzór nad jej obiegiem, Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy oraz wszelkiej dokumentacDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent działu logistyki
Berzyna #Asystent #Koordynator ds. Logistyki #Koordynator Serwisu Logistycznego #Planista Logistyki #Pracownik Logistyki #Specjalista ds transportu i logistyki #Specjalista ds. Logistyki #Starszy specjalista ds. logistyki
Zakres obowiązków:praca w dziale logistyki od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 ,po okresie próbnym zatrudnienie w oparciu o umowe o pracę, mile widziani studenci zaoczni Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie -
LISTONOSZ
Wolsztyn #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: WolsztynRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątkuTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,bezpośrednia..Dodane: 11 dni temu -
Dyrektor Oddziału Grupy PZU
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Dodane: Wczoraj w serwisie pzu.pl -
Dyrektor Oddziału
Nowy Tomyśl #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozysDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Dyrektor
Nowy Tomyśl #Art Director #Dyrektor #Dyrektor artystyczny #Dyrektor generalny #Dyrektor kreatywny #Managing director
Zakres obowiązków:realizowanie podstawowych zadań statutowych Ośrodka, kształtowanie i koordynowanie całokształtu działalności merytorycznej Ośrodka, racjonalne i efektywne gospodarowanie posiadanymi środkami finansowymi i mieniem Ośrodka, dokonDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu -
Referent ds. logistyki i transportu
Trzebiechów (pow. zielonogórski) #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji transportowej, monitorowanie stanu technicznego pojazdów, przygotowywanie raportów, zestawień..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Działu Sprzedaży / Back Office
Nowy Tomyśl #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy, Obsługa zamówień od kontrahentów, Monitorowanie należności, Koordynacja przepływu informacji między klientami a wewnętrznymi działami firmy, Bieżąca komunikacja z klientami zDodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
ZIELONA GÓRA #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Pomoc administracyjna
Nowa Sól #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Obsługa Referatu Ochrony Środowiska. Obsługa interesantówtelefonicznie i na miejscu w referacie. Prowadzenie postępowań w stosunku do właścicieli nieruchomości niezamieszkanych oraz letniskowych Wymagania:Wymagania konieczne: WDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli -
Starszy referent
Zielona Góra #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sporządzanie spisów archiwalnych;Archiwizowanie całości dokumentacji w KP II; prowadzenie i ewidencja sprzętu uzbrojenia i techniki biurowej; prowadzenie systemów policyjnych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy/handlowiec
Zielona Góra #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg zawodu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze -
Pracownik administracyjno-biurowy
Sól (pow. biłgorajski) #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przekazywanie ich do księgowości, Bilansowanie prowadzonych przez firmę inwestycji, Obsługa dokumentacji prowadzonych przez firmę , Pomoc w codziennej obsłudze pracowników, Obsługa klienta,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl