Wszystkie oferty
»
Sierakowice
»
Referent
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Referent
Kartuzy #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 GdańsDodane: Wczoraj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Praca
Kartuzy #Referent #Kadrowa #Psycholog szkolny
Wymagania:\n\tDoświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej (mile widziane minimum 1 rok)\tUmiejętność samodzielnego wyliczania kosztów notarialnych\tZnajomość przepisów prawa notarialnego w zakresie niezbędnym do wykonywania codziennyDodane: 77 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Referent finansowy, Kwestura (nr ref. 3692)
Gdańsk #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, terminowe raportowanie finansowe projektów dofinansowanych ze środków UE, przygotowanie dokumentacji finansowo-księgowej wraz z załącznikami zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, ewidencjonowanie faktur związanych z..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Referent/księgowy/a
Gdańsk #Księgowa #Księgowy #Pracownik Administracji #Referent
Wymagania: Staż zoDodane: 3 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Samodzielny Referent do Wydziału Nieruchomości...
Warszawa, Praga-Północ #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości na rzecz Województwa Mazowieckiego., Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność Województwa Mazowieckiego nieruchomości przeznaczonych wDodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Salowa / Salowy w Ośrodku Dializ Diaverum Polska
Gdynia Redłowo #Salowa
Wymagania: Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków Uczciwość i zachowanie poufności danych Empatia i cierpliwość w kontaktach z pacjentamiDodane: 6 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Warszawa, Bielany #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium Kancelarii Notarialnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, sporządzanie wypisów aktów notarialnych i poświadczeń notarialnych,, pomoc w przygotowaniu projektów prostych aktów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Realizacja prostych zadań zgodnie z podaną instrukcją Kontakt z całym zespołem poprzez wewnętrzny serwerPraca jest prosta i intuicyjnDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. e-commerce i SEO (sklep internetowy...
Chotomów #Analityk #Specjalista ds. E-Commerce #Specjalista
Dodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent do spraw księgowości
Sierakowice #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Wymagania inne:- sprawdzenie dokumentów pod względem ich rodzaju, \n- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów,\n- wystawianie faktur , archiwizowanie dokumentów.Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0927","datePosted":"2025-08-28Dodane: 5 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Sierakowice (pow. gliwicki) #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, obsługa rekrutacji pracowników, zleceniobiorców,, prowadzenie akt pracowniczych,, rozliczanie wynagrodzeń,, rozliczanie ZUS,, analiza przepisów i rozwiązywanie problemów składających się na szeroko rozumiane aspekty..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent do spraw księgowości
Sierakowice #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Zakres obowiązków:- sprawdzenie dokumentów pod względem ich rodzaju, - wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów,- wystawianie faktur , archiwizowanie dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera, dokłaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Starszy inspektor bhp
Siemirowice #Inspektor
Wymagania: Wymagane 3 lata stazu pracy w służbie BHP Umiejetność obsługi pakietów biurowychDodane: 11 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista ds. kadr i płac
Gowidlino #Specjalista #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. kadr
Praca Oferty pracy Gowidlino: Specjalista ds. kadr i płac. Kogo szukamy? Specjalisty ds. kadr i płac Lokalizacja: Kawle 13 (koło Sierakowic) Wynagrodzenie: 6000 - 7500Dodane: 69 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pomoc administracyjna
Sulęczyno #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii, rodzaju, archiwizacja. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracęDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach