Wszystkie oferty
»
Sierakowo Sławieńskie
»
Technik prac biurowych
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik obsługi biurowej
Słupsk #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik poczty #Technik prac biurowych #Pracownik biurowy z j. angielskim
Wymagania inne:kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika Wydziału,\nrejestrowanie wybranych rodzajów dokumentów w wyodrębnionych rejestrach,\nobsługa urządzeń biurowyc tj. komputera, skanera, kserokopiarki,\ndopinanie dokumentów dDodane: 7 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik obsługi biurowej
Słupsk #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik poczty #Technik prac biurowych #Pracownik biurowy z j. angielskim
Wymagania inne:1) Zapoznanie się z KPA, ustawą o samorządzie powiatowym, prawem geodezyjnym i kartograficznym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, \n2) zapozDodane: 7 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik obsługi biurowy
Słupsk #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik poczty #Technik prac biurowych #Pracownik biurowy z j. angielskim
Wymagania inne:pomoc przy przygotowywanbiu wysyłki korespondencji winikającej z procedur administracyjnych; pomoc przy kserowaniu dokumentów; pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do wglądu,dla osób wnioskujących o zapoznanie się z nią, w tDodane: 7 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ (M/K)
Lelystad #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Punktu Usługowego
Na czym polega praca: Układanie zam ówień na paletach,Zabezpieczanie palet,Skanowanie przygotowanych palet,Zamykanie zam ówień w systemie,Załadunek gotowych palet za pomocą w ózka EPT na ciężar ówki.Warunki pracy:Praca wewnątrz na hali,Praca w uDodane: 18 dni temu w serwisie jobs.pl -
Koordynator/Rekruter
Radom #Koordynator #Rekruter
Firma poszukuje osoby do pracy w Radomiu na stanowisko: Koordynator Kontraktu – Rekruter Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) Profesjonalne wdrożenie i pełne wsparcie zespołu na każdym etapie pracy Niezbędne..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. administracji personalnej/kadr
Klecza Dolna #Specjalista #Specjalista ds. administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - samodzielna, pełna obsługa kadrowa spółki głównej i spółek powiązanych, - prowadzenie akt osobowych pracowników, - przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, - przygotowywanie porozumDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Zostań kierowcą/kierowczynią autobusu miejskiego!
Warszawa #Kierowca #Kierowca kat. D
Zastanawiasz się nad zmianą pracy? Chcesz się przekwalifikować? Zawsze marzyłeś/ marzyłaś o byciu kierowcą/ kierowczynią autobusu miejskiego? Szukasz pracy, która da Ci poczucie bezpieczeństwa? Dołącz do Nas! Opłacimy Twój kurs kat. D oraz..Dodane: Dzisiaj -
Osoba sprzątająca z orzeczeniem - Starachowice
Starachowice #Sprzątaczka
Firma sprzątająca zatrudni osoby do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych, szatni pracowniczych, korytarzy na obiekcie zakładu produkcyjnego Miejsce wykonywania pracy- ul. Radomska 86, Starachowice Praca od..Dodane: Dzisiaj -
Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Asystent #Asystent Zarządu #Specjalista
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącyDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. administracyjnych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych
Opis stanowiska Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych mDodane: 8 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Darłowo #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie -
Konsultant Edukacyjny – Ekspert Przedmiotowy
Koszalin #Konsultant #Konsultantka #Specjalista
Opis stanowiska Reprezentowanie marki w szkołach na terenie regionu Spotkania z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu promocji oferty edukacyjnej Budowanie długofalowych relacji w środowisku oświatowym Prezentowanie materiałów edukacyjDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor zarządu budynków mieszkalnych w koszalinie
Koszalin
Zakres obowiązków:prowadzenie spraw z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Miasta Koszalina oraz gruntami powierzonymi w zarządzanie, gospodarowanie, zarządzanie (administrowanie) nieruchomościami stanowiącymDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin
Zakres obowiązków:•Kompleksowa obsługa administracyjna Prorektora ds. Kształcenia – m.in. organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie materiałów.•Obsługa korespondencji – przyjmowanie, rejestracja, wysyłanieDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Koszalin #Pracownik poczty
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 5 dni temu w serwisie zus.pl -
Dyrektor Kontraktu
Darłowo #Dyrektor #Contract manager
Dyrektor KontraktuTwój zakres obowiązków Całościowa koordynacja realizacji powierzonych kontraktów w obszarze projektów kubaturowych, Nadzór nad kontraktami budowlanymi, kontrola techniczna, organizacyjna i finansowa budowy, Aktywnie uczestnictwDodane: 5 dni temu w serwisie gowork.pl -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków: planowanie i realizowanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej dotyczącej usługi utrzymania czystości, usługi kominiarskiej oraz usługi deratyzacji i dezynsekcji,opracowanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby rozpoczęcia poDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- obsługa systemów: USOS, WIRKA, EOD i innych będących w dyspozycji Politechniki Koszalińskiej;- obsługa dokumentacji związanej z projektami krajowymi i międzynarodowymi;- obsługa spraw finansowych związanych z działalnością prDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Zastępca dyrektora
Żydowo #Dyrektor #Zastępca kierownika
Zakres obowiązków:nadzór i kontrola nad poziomem i organizacją pracy podległego zespołu, współpraca z radą mieszkańców, nadzór nad opieką medyczną, dokonywanie systematycznych obchodów, udzielanie rad i wskazówek, organizowanie szkoleń dla podleDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
PRACOWNIK BIUROWY
Darłowo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków: prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy Jak dostarczyć dokumenty:Dodane: 7 dni temu w serwisie flexi.pl -
Kurier
Koszalin #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków – Kierowca (kat. B):, - Prowadzenie samochodu dostawczego na terenie Koszalina i okolic (typu bus/kontener), - Załadunek i rozładunek oraz kontrola jego jakości i ilości, - Dostarczanie zamówienia do..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dysponent - kasjer
Koszalin #Dysponent #Ekspedientka #Kasjer #Pracownik Sklepu #Kasjerka
Zakres obowiązków:- Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. - Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku.- Zebranie dokumentów niezbędnych do podpisaDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Asystent rodziny
Koszalin #Asystent
Zakres obowiązków:1.Opracowywaniem i realizacją planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2.Opracowywaniem we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie